Gå til innhold

Mannlige prostituerte i Oslo

Anbefalte innlegg

Gjest nysjerrig
Skrevet

Det er nok mange, kjekke karer med nok av energi til å tilfredsstille den mest krevende kvinne;)

men igjen har man problemet med at det å oppnå kontakt, noe som vet noe mer om dette??

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har også hørt om Halvorsens konditori på Wessels plass, og jeg har også hørt at det er kaffekoppen opp-ned som er tegnet.

Det var forresten kjæresten min som fortalte dette, bør jeg bli bekymret? :hoho:

Var det ikke Vippetangen konditori dette skjedde for mange år siden?

Øystein Sunde synger vel om dette i sangen som heter Vippetangen konditori.

Forøvrig så får du kontakt med mannlige prostituerte gjennom luksusprostituerte kvinner.

Hva med kjellerpuben på Hotel Bristol.Der er det mange foretnigsmenn som gjør mye for å få hatt seg med en dame-har jeg hørt da!

Gjest Phoenix
Skrevet
Som singel kvinne ønsker jeg en offisiell prisliste på hva en gigolo vi koste meg og hvor de finnes. Hvor kan man få tak i de?

Kvinner har jo også krav på å bare stikke til en mannlig prostituert/gigolo når hun er lei av mannen sin eller bare er kåt.

Så...er det virkelig ingen i Norge som vet noe om dette? Isåfall bør de svare her, slik at kvinner kan henge opp prislisten på kjøleskapene sine.

Likt skal være likt.

Vet denne er gammel, men at det offentlige skulle gi ut en prisliste og at man som kvinne kan kreve sex med en mannlig prostituert... Hm, jeg vet ikke jeg...

Gjest Gjest_Karina_*
Skrevet (endret)

Jeg vet om en giggolo i Oslo. En høflig gutt på 23

[email protected]

Innlegget er endret iht Kvinneguidens regler. -jolie (mod)

Endret av jolie
  • 3 uker senere...
Gjest nysjerrig
Skrevet
Det er nok mange, kjekke karer med nok av energi til å tilfredsstille den mest krevende kvinne;)

men igjen har man problemet med at det å oppnå kontakt, noe som vet noe mer om dette??

Vil bare understreke at jeg selv er en kjekk kar på 23 som lurer.....

Skrevet

Har hørt at det finnes prostiturerte transe i Oslo

• 1 måned senere...
Gjest mr. magicfingers
Skrevet
Som singel kvinne ønsker jeg en offisiell prisliste på hva en gigolo vi koste meg og hvor de finnes. Hvor kan man få tak i de?

Kvinner har jo også krav på å bare stikke til en mannlig prostituert/gigolo når hun er lei av mannen sin eller bare er kåt.

Så...er det virkelig ingen i Norge som vet noe om dette? Isåfall bør de svare her, slik at kvinner kan henge opp prislisten på kjøleskapene sine.

Likt skal være likt.

Kjenner mange kamerater som er såkalte gigoloer... ;) Er ikke vanskelig å få tak på.. Gjelder bare å kjenne de riktige personene.

En kveld koster alt fra 1400-7500.

Mvh Mr. magicfingers

• 2 måneder senere...
Skrevet

Er det eigentleg eir problem då? Eg synest prostitusjon er ei fair sak, eg, for båe kjøn.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Likt skal være likt.

Hei

Jeg kan bekrefte at det finnes mannlige gigoloer i Oslo. Jeg er en selv.

Prisen er 1500 for 2 timer og 3000 for en hel natt

Hilsen

iDoyou

• 1 måned senere...
Gjest Gjest_Nina_*
Skrevet (endret)

Hei

Nå har jeg lest igjennom alle innleggene og ser det er forskjellige meninger fra forskjellige individer.

Jeg personlig tilhører den kategorien som synes det absolutt er verdt for oss kvinner å oppleve dette! Mange her er jo tross alt single og eller alene mødre og det er derfor veldig fint å holde seksualitetslivet oppe.

Siden jeg er anonym på denne siden, skal jeg dele min personlig prostituert med dem:

han kan nåes/ bestilles på følgende mail: Pris kan alltids avtales, noe som kommer ann på type sex. Han er ikke å se på skippergata, og opererer privat, med flere faste kunder.

Håper det hjelper de av dere som er interessert i å prøve dette. Det er overhode ikke no farlig eller flaut, slik de fleste "nybegynnere" tenker.

Mvh

Nina

Innlegget er endret iht KGs regler.

Kari, mod

Endret av Kari
Skrevet
Håper det hjelper de av dere som er interessert i å prøve dette. Det er overhode ikke no farlig eller flaut, slik de fleste "nybegynnere" tenker.

Mvh

Nina

Men bittelitt ulovlig er det nok...

Skrevet

Hva med oss transer da?

Kan vi klæ oss i miniskjørt å dra på gata og fikse opp menn uten å bli straffa?

Skrevet
Hva med oss transer da?

Kan vi klæ oss i miniskjørt å dra på gata og fikse opp menn uten å bli straffa?

Fikse opp menn som i å selge seg til dem? Nei.

Hvorfor skulle det være annerledes for transer?

Gjest Gjest_Rosa_*
Skrevet

Har de stort nok utstyr da? Har de korte eller tynne peniser duger de ikke. Dessuten er sexkjøp forbudt i Norge.

Da er det bedre å finne seg en med stort utstyr på byen i stedet!

Skrevet

Rettferdig?

Om jeg vil kjøpe meg sex med ei jente vil jeg kunne bli bøtelagt.

Vis jeg selger sex til ei jente vil jeg få penger for det og kan ikke bli bøtelagt.

Skrevet

Det er nesten utelukkende menn som kjøper sex av disse mannlige prostituerte.

Skrevet
Det er nok langt flere kvinnfolk, enn det er mannfolk, som selger seg, ja. Gigoloer er kanskje litt mer "eksklusive" også, vil jeg tro.

2000 dekker en time+hotellrom

Gjest
Dette emnet er låst og det er derfor ikke mulig å gi flere svar.
  • Opprett ny...