Gå til innhold

Mannlige prostituerte i Oslo


Gjest Hvorfor ikke?

Anbefalte innlegg

Det ryktes at Trøffelhelten, for tiden inne i en temporær finansiell krise, hadde trålet hovedstadens conditorier i forrige uke på jakt etter sex-sultne vestkantfruer, uten å kapre en eneste kunde, selv om han siste dagen visstnok var nede i en euro(NOK drygt 8 kroner)...

Men det bør på ingen måte bety at det ikke er et stort marked.

:ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sandman' date=' heter du Fredrik? Bare lurte...[/quote']

....kall meg gjerne det, men bare hvis du blir opphisset av det.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om dette er en urban myte, eller hva... Men etter hva jeg har hørt, vanker det en del mannlige prostituerte på et bakeri/cafe på egertorget i Oslo. Og kjennetgnet er visst at mannen eller dama snur kaffekoppen opp ned. Men om det er sant eller ikke, vet jeg ikke.

Det er Halvorsens konditori på Wessels plass. Og du jeg har hørt sigarettpakken på høykant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter

Hm...

Hvis man vil ha seg noe, så tror jeg hvilkensomhelst klubb/bar/pub på byen en lørdags kveld er et sikkert kort... og det er som regel gratis også.

Men så var det jo det at man får det man betaler for :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så...du heter altså ikke det. Da fikk jeg det bekreftet! Hvor gammel er du?

...hvem spør...??? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, en potensiell kunde, kanskje? :wink:

...potensiell...?? ...ja, jeg viser gjerne fram potensen...slik at kunden kan se varen før hun blar opp det nødvendige antall tusenlapper... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...
Gjest Gjest

Etter å ha lest dette prøvde jeg å gå til cafeen i øverste etg i Glassmagasinet. Kjøpte en kaffe, snudde den opp ned og ventet i 1 time men ingenting hendte. Er en kjekk gutt på 23 med gresk opprinnelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter å ha lest dette prøvde jeg å gå til cafeen i øverste etg i Glassmagasinet. Kjøpte en kaffe, snudde den opp ned og ventet i 1 time men ingenting hendte. Er en kjekk gutt på 23 med gresk opprinnelse.

Fordi det er på Halvorsens Conditori på Wessels Plass du må prøve deg.

Nå er det jo ikke sikkert dette er slik lenger da. Det er 25 år siden jeg hørte om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hørt om Halvorsens konditori på Wessels plass, og jeg har også hørt at det er kaffekoppen opp-ned som er tegnet.

Det var forresten kjæresten min som fortalte dette, bør jeg bli bekymret? :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Som singel kvinne ønsker jeg en offisiell prisliste på hva en gigolo vi koste meg og hvor de finnes. Hvor kan man få tak i de?

Kvinner har jo også krav på å bare stikke til en mannlig prostituert/gigolo når hun er lei av mannen sin eller bare er kåt.

Så...er det virkelig ingen i Norge som vet noe om dette? Isåfall bør de svare her, slik at kvinner kan henge opp prislisten på kjøleskapene sine.

Likt skal være likt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det er på Halvorsens Conditori på Wessels Plass du må prøve deg.

Nå er det jo ikke sikkert dette er slik lenger da. Det er 25 år siden jeg hørte om det.

:skratte: Beklager. Selvsagt er ikke prostitusjon moro, men jeg bare ser det for meg (selv om det selvfølgelig er jug).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du går inn på www.eros.no kan du kanskje finne en gigolo. Sikkert menn der som er både villige og billige.

Du kan sikkert finne en profesjonell gigolo der. Noen har egne hjemmesider med bilder og priser. Unge, pene gutter som selger en hel "pakke". Noen kan komme hjem til deg og være "kjæresten" din en hel kveld for 2000-3000 kroner. Kan virke som det er mer kvalitet på tjenestene guttene tilbyr. Det er liksom ikke bare 20 minutter med knulling i bilen i Akersgata. Det er noen år siden jeg var på eros, men sannsynligvis finnes det gigoloer der fortsatt. Og det finnes nok av menn som er villige til å betale for å ha sex med deg!

Jeg har aldri kjøpt sex. Kommer aldri til å gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nysjerrig

Det er nok mange, kjekke karer med nok av energi til å tilfredsstille den mest krevende kvinne;)

men igjen har man problemet med at det å oppnå kontakt, noe som vet noe mer om dette??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...