Gjest Hvorfor ikke? Skrevet 2. mai 2004 #1 Skrevet 2. mai 2004 Det er mye snakk om de kvinnelige prostituerte i Oslo og alle horekundene. Hva med de mannlige prostituerte som selger seksuelle tjenester? De har vel endel kvinnelige kunder som betaler for å bli slikket og for samleie m.m.? Hvor mye koster det for å ha seg med en mann? Er de bare å ringe og bestille? Finnes det noen på gateplan? Eller er de bare innen "luksus"-genren? Hvor stort er dette markedet? Hvorfor sier ikke media og TV2 noe om prislistene på hva menn tilbyr til oss kvinner?
~Viva~ Skrevet 2. mai 2004 #3 Skrevet 2. mai 2004 Jeg tror ikke det er så vanlig med mannlige gateprostituerte, men nå er jo ikke jeg ute og saumfarer de aktuelle stedene heller... Hovedgrunnen til at de mannlige "horene" (gigoloene?) er i mindretall er nok at markedet for slike tjenester i hovedsak er menn. Dette gjelder selv om den prostituerte er av hannkjønn- fortsatt mest menn som kjøper. Og det gjør spranget enda større å ta for en heterofil gutt som leker med tanken på å selge sex. Tror det er et større antall av mannlige prostituerte som setter inn annonser i aviser og blader under påskudd av at de tilbyr massasjer og liknende, men det er nok langt ifra "vanlig" det heller. Skal det bli det, må vi jenter øke vår etterspørsel etter kjøpesex, men jeg stiller meg iallfall ikke i køen. Men dette er som sagt bare mine tanker om temaet, jeg har ingen dokumentasjon som bekrefter noe av det. Annet enn at de som reker gatelangs som regel er kvinner.
manji Skrevet 2. mai 2004 #4 Skrevet 2. mai 2004 Det er nok langt flere kvinnfolk, enn det er mannfolk, som selger seg, ja. Gigoloer er kanskje litt mer "eksklusive" også, vil jeg tro.
Gjest Ønsker prislister Skrevet 2. mai 2004 #5 Skrevet 2. mai 2004 Som singel kvinne ønsker jeg en offisiell prisliste på hva en gigolo vi koste meg og hvor de finnes. Hvor kan man få tak i de? Kvinner har jo også krav på å bare stikke til en mannlig prostituert/gigolo når hun er lei av mannen sin eller bare er kåt. Så...er det virkelig ingen i Norge som vet noe om dette? Isåfall bør de svare her, slik at kvinner kan henge opp prislisten på kjøleskapene sine. Likt skal være likt.
Gjest Vega Skrevet 2. mai 2004 #6 Skrevet 2. mai 2004 Jeg kjente par mannlige prostituerte, som kun solgte seg til kvinner. De var unge - det er lenge siden, tjue år. De levde ikke av prostitusjon - det var vel mest for spenninga... Tror de tok litt varierende pris - litt etter om dama var fin, kanskje? Og som regel fulgte det med konjakk, mat og vin. Vet at kontakten oppstod på Oslos bedre kafeteriaer i sentrum (ikke puber), der de ga tegn til hverandre ved å legge f.eks. teskjeen på forskjellig vis ved siden av asjetten, snu på koppen med hanken mot hverandre osv. (aner ikke hvordan - jeg spurte ikke etter detaljer...). Men blikkkontakta var vel vel så viktig, tipper jeg. Alt skjedde diskret - selvsagt - det var jo fiffen fra Oslos vestkant som var ute og skulle ha seg ungsvans... (for ordens skyld - jeg er kvinne - og har aldri prostituert meg... eller kjøpt sex - for den saks skyld...)
Gjest Myumi Skrevet 2. mai 2004 #7 Skrevet 2. mai 2004 Så...er det virkelig ingen i Norge som vet noe om dette? Isåfall bør de svare her' date=' slik at kvinner kan henge opp prislisten på kjøleskapene sine.[/quote'] Så menn som jevnlig besøker prostituerte har en prisliste over seksuelle tjenester hengende på kjøleskapet ved siden av menyen fra Peppes?
Gjest Ønsker prislister Skrevet 2. mai 2004 #8 Skrevet 2. mai 2004 Ja, ikke sant. Det var litt ironisk ment. Jeg ville jo gjerne sette det veldig på spissen. Jeg tror jo ikke at menn har det da..men en morsom idé var det jo for oss single kvinner å ha det. Så kunne vi sjokkere mennene litt (tuller).
Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2004 #9 Skrevet 2. mai 2004 Det har vert mye skriving om dette. Ofte er det homofile som er kunder. Unge gutter som selger tjenester på off. toaletter for å få ekstra kroner. Foregår mye under jorden ja....Er ikke så " stuerent" som hos jentene. Har du ikke sett annonsene da? Ung mann søker SNILL eldre herre.
~Viva~ Skrevet 2. mai 2004 #10 Skrevet 2. mai 2004 Er ikke så " stuerent" som hos jentene. Er det så stuerent med jenter da? I noen kameratflokker er det sikkert et helt vanlig samtaleemne, men det er ikke akkurat noe jeg ville kalt stuerent... Leste nettopp Det Nye fra denne måneden, hvor det står om to mannlige prostituerte. Han ene fikk kunder gjennom en massasje-annonse, hadde dame og gjorde det mest for spenningens skyld (dama visste om dette :o ), mens han andre var narkoman og hadde mannlige kunder. Så det er tydeligvis litt av både luksus- og gatevirksomhet i den leiren også. Så det er bare å plukke ut en av annonsene som ser litt suspekte ut i avisa og ringe for å sjekke opp prisen på en "full massasje" for de som ønsker det.
Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2004 #11 Skrevet 2. mai 2004 Herregud...det er utrolig hva folk rundt omkring i samfunnet driver med egentlig. En kan bli syk av mindre...Når en tenker etter...er det mye syke folk rundt omkring. :o
Gjest gjest1 Skrevet 3. mai 2004 #12 Skrevet 3. mai 2004 Herregud...det er utrolig hva folk rundt omkring i samfunnet driver med egentlig. En kan bli syk av mindre...Når en tenker etter...er det mye syke folk rundt omkring. :o Er det sykt å prostituere seg? :o
Gjest GreenSky Skrevet 3. mai 2004 #13 Skrevet 3. mai 2004 Vet ikke om dette er en urban myte, eller hva... Men etter hva jeg har hørt, vanker det en del mannlige prostituerte på et bakeri/cafe på egertorget i Oslo. Og kjennetgnet er visst at mannen eller dama snur kaffekoppen opp ned. Men om det er sant eller ikke, vet jeg ikke. Grunnene til at folk prostituerer seg er mange. Ofte er det mennesker i nød, som trenger pengene. Jeg ville derfor kalle det utnytting å kjøpe seg sex. Ikke gjør det, er mitt råd. Men du bestemmer selvfølgelig selv.
Gjest TomKrus Skrevet 3. mai 2004 #14 Skrevet 3. mai 2004 Vet ikke om dette er en urban myte, eller hva... Men etter hva jeg har hørt, vanker det en del mannlige prostituerte på et bakeri/cafe på egertorget i Oslo. Og kjennetgnet er visst at mannen eller dama snur kaffekoppen opp ned. Men om det er sant eller ikke, vet jeg ikke. Har hørt om denne jeg og, men signaliseringen er mer diskret, som dreing av koppen en viss vei, i tillegg til øyekontakt. Ikke umulig at det bare er en urban myte.
Gjest GreenSky Skrevet 3. mai 2004 #15 Skrevet 3. mai 2004 Hm... Kanskje vi skal ta oss en tur dit og sjekke? Ble litt nyskjerrig jeg nå...
Gjest Myumi Skrevet 3. mai 2004 #17 Skrevet 3. mai 2004 Tenk at ærverdige Samson Konditori er en møteplass for fine fruer og mannlige prostituerte
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2004 #18 Skrevet 3. mai 2004 Hvis du går inn på www.eros.no kan du kanskje finne en gigolo. Sikkert menn der som er både villige og billige.
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2004 #19 Skrevet 3. mai 2004 Det høres litt for merkelig ut at treffstedet er et konditori midt på Karl Johan?? Studenter, folk i luchpausen og eldre popper innom og det er travelt der. Hvorfor en slik setting av alle? De gangene jeg har vært der har det ikke vært noen menn der..men jeg skal se grundig etter neste gang!
Gjest TomKrus Skrevet 3. mai 2004 #20 Skrevet 3. mai 2004 Det høres litt for merkelig ut at treffstedet er et konditori midt på Karl Johan?? Studenter, folk i luchpausen og eldre popper innom og det er travelt der. Hvorfor en slik setting av alle? De gangene jeg har vært der har det ikke vært noen menn der..men jeg skal se grundig etter neste gang! Jeg har alltid hørt om Glassmagasinet på Stortorvet (? ) Er det en café der? I så fall er det denne caféen en må holde under oppsikt.
Anbefalte innlegg