Hjarte Skrevet 3. november 2013 #41 Del Skrevet 3. november 2013 (endret) Er det ikke bare å gå ut med posen hvis det er noen som har kastet en bæsjebleie i den? Det gjorde vi hvis vi fikk besøk av noen med bleiebarn før vi fikk barn selv, og jeg har ikke tenkt på det som et problem. Har heller ikke opplevd at det har luktet bæsjebleie i bøtta lenge etter at den er tømt, men nå har jo vi en pose i bøtta på badet da. Vi pleier å spørre om hvor vi skal kaste den når vi er hos andre, men hvis jeg da hadde fått til svar at jeg skal legge den utenfor døra deres, eller at jeg må ta den med meg så hadde jeg virkelig begynt å lure altså. Endret 3. november 2013 av Hjarte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molte Skrevet 3. november 2013 #42 Del Skrevet 3. november 2013 Nå har jeg ikke bleieunger lengre. Men jeg gikk ut med bæsjebleiene med engang hjemme, så for meg var det naturlig å gå ut med bæsjebleia når jeg var på besøk også. Spurte etter en pose jeg kunne legge den i, og så gikk jeg ut i søppeldunken med den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Penelopen Skrevet 5. november 2013 #43 Del Skrevet 5. november 2013 Venninna mi legger drittbleiene på stuebordet, kjøkkenbordet, kjøkkenbenken, gulvet osv. Jeg blir gal. Hvis hun kunne kastet de i søpla hvertfall ville jeg blitt overlykkelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå