Gjest 3-kant jenta Skrevet 2. mai 2004 #1 Del Skrevet 2. mai 2004 Ja hei! Jeg var som sikkert de fleste, på fylla natt til 1 mai. Da jeg begynner å drikke, så blir jeg litt småkåt, som sikkert heller ikke er uvandt andre jenter..hehe Men saken er den at mens jeg drakk så skreiv jeg litt mld med en gutt, og han spurte om jeg hadde lyst å komme ned, ¨så kunne vi ha 3kant. Jeg blåste av det, men ble sittende å tenke på det. Hun jenta som var med han skrev mld med meg, og hadde lyst at jeg skulle komme over til dem. Jeg dro på byen, skjekka trøkket og drakk litt mer før jeg dro opp til dem. Så satt vi i senga deres å pratet og røkte. Så ble jeg litt kåt da, og hoppa under dyna. Så begynte vi å klå litt på hverandre. Han hadde sagt tidligere på mld at han syntest jeg var penest. Og han koset med meg, og jeg begynte å fingre henne. Det var faktisk første gang jeg gjorde dette her, og var rimelig nervøs. Men det gikk greit! Det var faktisk litt kult å fingre en annen jente. Han fyren ville at jeg og hun jenta skulle kline, men det nekta jeg, siden jeg ikke tenner noe særlig på det. Men jeg lot henne slikke meg, og han slikket meg etterpå. Men jeg tror ingen slikket henne. Men jeg ville ikke slikke noe jente, synest det er ekkelt, og gidder ikke å gjøre noe jeg ikke vil. Det er jeg fast bestemt på... Han dreiv å ville kysse med meg hele tiden, men jeg vrei meg unna. Liker ikke å kysse, kyss for meg er forbeholdt de gutta jeg virkelig tenner på og setter pris på.. men så med en gang det hadde gått for meg, fant jeg frem trusa drog den på meg, og kledde på meg resten av klærne.. Og gikk derifra... Det føltest liksom naturlig: For jeg var ikke intersert i noe mer, ville ikke sove der eller noe. Jeg hadde fått mitt... Men så våknet jeg idag da, dagen derpå. Jeg synest det er litt morsomt, og har gått å ledd litt av det i dag, av at jeg VIRKELIG gjorde det! Synest jeg er rimeleig gal.. Så begynte mld å komme inn på tlf da.. Både fra han gutten og hun jenten. De lurte på om jeg hadde hatt det fint. Og hun jenten spurte meg om alt mulig, hvor jeg bodde, hva jeg dreiv på med..ect.. Og han gutten hadde lyst at jeg skulle komme ned til han en annen gang, slik at BARE JEG OG HAN var sammen, helt alene. Men det jeg har begynt å tenke litt på, var at jeg kanskje var litt egoistisk`? Og at hun andre jenter kanskje følte seg oversett? Hun slikket meg, men jeg nektet å slikke henne. Han slikket meg, men jeg nektet å gi han oralsex. Ikke faen om jeg hadde orket det, han er ikke så bra, dessuten var pikken liten! Det er så absolutt turn off for meg.. Og så reiste jeg meg og gikk hjem rett etterpå jeg hadde fått det jeg ville. Jeg ville ha slikk, samtidig som jeg fikk prøve å fingre ei anna jente. Men der stopper det. Det var alt jeg ønskte. Jeg føler at jeg gjorde akkurat det jeg hadde lyst til, at jeg stoppet der grensen min er satt. Men på samme tid så er det rimelig feigt å få, men ikke gi noe tilbake. Kanskje hun jenten følte seg snytt? Siden jeg bare tok imot oralsex? Kanskje hun hadde lyst på hun også? Men jeg hadde aldri ville gjordt det.. Hva synest dere? Var jeg feig? For jeg tenkte kun på meg selv, og mine lyster. Jeg gav rett og slett faen i han gutten, tror jeg gikk før han kom.. Jeg vet heller ikke om hun kom.. Men så syntest jeg kanskje han gjorde for stor forskjell på oss. Han gav med all oppmerksomheten.. Ville kysse meg, og dreiv og koste med meg.. Mens hun låg ved siden av å skrev sms meldinger.. Hadde dere følt dere snytt???? Eller bør jeg ikke ha dårlig samvittighet? For jeg vet at hadde jeg hatt skikkelig jentesex, så er det mulig jeg hadde angret. Men slik som det var inatt, så angrer jeg ikke noe på at jeg ble slikket av henne, eller at jeg fingret henne. Men angrer litt på at han var der.. Han er ikke noe bra! JEg kommer aldri mer til å ha noe sex med han, eller noe kyss! Jeg liker helst å aldri se de jeg har hatt sex med igjen.. Bare si hade, og det er det... Men kanskje hun jenta følte seg snytt? Føler meg litt kald da, men jeg måtte gå. Var der bare for å bli slikka...Er det kynisk? Hva hadde dere gjordt om hun bare kledde på seg og gikk da hun hadde fått sitt?? Og...så idag kom jeg på det!! Det jeg hadde glemt... Jeg har nettopp hatt mensen, og er vel igrunn ferdig. Men det hender at det kommer litt mer ut.. Det såg jeg idag.. Så jeg tenkte bare..OOOPPPsss.. Men jeg hadde glemt det da, hadde ikke noe igår.. Men er mulig jeg ikke smakte så godt... :oops: Dette hørest sikkert sykt ut..men det var slik natten igår var.. Bør jeg ha dårlig samvittighet fordi jeg bare tok imot? Og når jeg hadde komt, ( fingra meg selv til det da) og kledde på meg og gikk?? Det var rart å ligge der med 2 stk..tok lang tid før jeg kom.. hadde drukke en halv flaste vokda.. Men låg å lo mens jeg fingra,fordi omstendighetene var så uvant.. Han låg å ronka ved siden av meg, som låg å fingra..og hun låg å skrev sms mld.. Føler meg litt råtten... :oops: Hun var 19 år, han var 25..jeg er 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. mai 2004 #2 Del Skrevet 2. mai 2004 :o :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agurk Skrevet 2. mai 2004 #3 Del Skrevet 2. mai 2004 Hørtes ut som fantastisk sex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 2. mai 2004 #4 Del Skrevet 2. mai 2004 Får lyst til å komme med en kommentar som mine kanadiske venner ofte serverer; "Nothing wrong with that"! (Underforstått; Ja, ja.. Kunne vel med fordel vært ugjort, men det skadet vel ingen og går seg vel til...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 2. mai 2004 #5 Del Skrevet 2. mai 2004 Er ikke dette nok ett "dra seg i løken innlegg" Seffer's fra GJEST!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 2. mai 2004 #6 Del Skrevet 2. mai 2004 Det er bare du som vet om du oppførte deg dårlig... og det høres ut som om du selv synes det. Så sett det på erfaringskontoen, du og så får du jo selv vurdere om du vil gjenta det en annen gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest En ANNEN gjest Skrevet 2. mai 2004 #7 Del Skrevet 2. mai 2004 Det første som slo meg da jeg leste er: er dette en gutt som gir seg ut for å være jente? Språket og formuleringene tyder kanske litt på det? Et merkelig innlegg- jeg forstår ikke helt hva personen vil frem til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusebaby Skrevet 2. mai 2004 #8 Del Skrevet 2. mai 2004 Høres ut som en vellykket kveld! :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 2. mai 2004 #9 Del Skrevet 2. mai 2004 :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarone Skrevet 2. mai 2004 #10 Del Skrevet 2. mai 2004 Slik du beskriver natten, hørtes det så lite heftig ut at jeg tror dette er sant, og ikke et nytt "løkinnlegg"... Neste gang du tenker på trekant bør du kanskje vurdere 2 menn, siden du ikke tenner på jenter? Amarone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 2. mai 2004 #11 Del Skrevet 2. mai 2004 Det er bare du som vet om du oppførte deg dårlig... og det høres ut som om du selv synes det. Så sett det på erfaringskontoen' date=' du og så får du jo selv vurdere om du vil gjenta det en annen gang...[/quote'] Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 3. mai 2004 #12 Del Skrevet 3. mai 2004 Jaha..dette hørtes jo ut som en fantastisk opplevelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 3. mai 2004 #13 Del Skrevet 3. mai 2004 du tenner ikke på jenter men syns det var heeelt greit at en annen jente slikket deg? du syns ikke han gutten er noe særlig tess i senga, men syns likevel det var heeelt greit at han slikket deg? * rister på hodet* og ja, jeg synes du høres en smule egoistisk ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mossa Skrevet 3. mai 2004 #14 Del Skrevet 3. mai 2004 Etter det jeg leser her, er det ikke den mest vellykkede seansen jeg har hørt om. For ingen av partene kan jeg tenke meg. Uansett..sier som Tusenfryd; du er den eneste som avgjør om du oppførte deg dårlig.Og du avgjør om det er verdt å gjenta. Noen ons er ikke verdt å gjenta, heller ikke dvele noe mer over... tross alt, ingen kan regne med "trompetfanfarer og stjerneskudd" når man har sex med mennesker man overhodet ikke vet noe om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ferskennam-ikke innlogget Skrevet 3. mai 2004 #15 Del Skrevet 3. mai 2004 Ja, du er utrolig egoistisk. Enten burde du hatt sex med dem eller latt være. Måten du skriver på tyder på at du ikke er moden for å ha sex i første omgang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 3. mai 2004 #16 Del Skrevet 3. mai 2004 Får lyst til å komme med en kommentar som mine kanadiske venner ofte serverer; "Nothing wrong with that"! (Underforstått; Ja, ja.. Kunne vel med fordel vært ugjort, men det skadet vel ingen og går seg vel til...) Enig med Leo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 3. mai 2004 #17 Del Skrevet 3. mai 2004 Jeg synes ikke du skal beskymre deg noe over det, jeg. Gjort er gjort, og du er en erfaring rikere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2004 #18 Del Skrevet 3. mai 2004 Syns dere kunne lært henne hvordan man har sex og sender sms samtidig. Det bruker gå fint, men krever litt trening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarabi Skrevet 3. mai 2004 #19 Del Skrevet 3. mai 2004 Det første som slo meg da jeg leste er: er dette en gutt som gir seg ut for å være jente? Språket og formuleringene tyder kanske litt på det? Et merkelig innlegg- jeg forstår ikke helt hva personen vil frem til... Det var min første tanke og.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki1971 Skrevet 8. mai 2004 #20 Del Skrevet 8. mai 2004 ehm ...ja, det hørtes jo ut som bra sex - not ... Men til saken - om de ikke hadde likt det dere gjorde sammen så kunne de jo bare ha avbrutt. Du må jo få velge hva du vil være med på, og det samme for de. Dere gjorde det dere gjorde, og det er vel greit nok. Hadde dere glede av det, så hvorfor ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå