AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #21 Skrevet 14. oktober 2013 Ok å be han sjekke seg også selv om han sier han bare har hatt sex med to og at han er 99%sikker på han ikke har noe smitte?Anonymous poster hash: 6ef28...961 Ja, han burde teste seg. Man klarer fint å bli smittet av noe ved sex med to - uten kondom. Og man trenger ikke å ha symptomer. Om han ikke er voksen nok til å skjønne det, så kan han ikke ha sex heller. Skjønner deg godt. Ikke la deg presse til å ha usikker sex. Men vil du ha et forhold til en så umoden fyr? Anonymous poster hash: 5fca4...6c6
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #23 Skrevet 14. oktober 2013 Har man hatt sex med bare EN så er det en gylden regel å teste seg selv før et nytt seksuelt forhold. Selvfølgelig. Her må han bare krype til korset og ta den testen. Foreslå at dere kan gå sammen til legen. Anonymous poster hash: fb80e...5c1
Gjest Marmot Skrevet 14. oktober 2013 #24 Skrevet 14. oktober 2013 Tror jeg hadde vært halvveis til månen før du i det hele tatt hadde tatt på dørhåndtaket Hvorfor har du så store problemer med å teste deg for seksuelt overførbare sykdomer egentlig?
Hulderen Skrevet 14. oktober 2013 #25 Skrevet 14. oktober 2013 Hahaha, om en kvinne hadde sagt at jeg måtte testet meg før jeg kunne ha sex med henne uten kondom så hadde jeg bare ledd meg i hjel opp i trynet hennes og spasert ut derifra, med tårer i øynene av latter. Uff. Minner meg om kona til han tannlege fyren i "The Hangover". Ja, det var jo en genial start på et forhold. Har du bare hatt ONS?
Hulderen Skrevet 14. oktober 2013 #26 Skrevet 14. oktober 2013 Jeg har ny partner og har fra vi startet å ha sex tatt initiativ til at han skal bruke kondom. Han synes kondom er keitete og kommer aldri med kondomet, men må runke. Jeg kunne gjerne tenke meg å ha sex med han uten kondom (mulighet å være med spontan, ikke stoppe opp mellom forspill og selve akten osv) så jeg da til han at han kunne teste seg, og at jeg kunne gjøre det og så vi kunne ha sex uten kondom. Da fnyste han litt av det og sa "å, er det derfor du ville jeg skulle bruke kondom, jeg trodde det var fordi du ikke ville bli gravid" og han sa han følte seg uansvarlig om han måtte teste seg for slikt. Hallo.. En voksen man og så lite opplyst... Eller er det jeg som ha feil? Han mener at om han har kjønnssykdom vil han ha symptomer og han har bare ligget med to og ikke pult rundt på mange så da er man jo frisk.. Jeg har da og bare ligget meg to og klarte like forbannet å få kjønnssykdom. Vil heller teste så vi er sikker på vi er friske begge to før vi har ubeskyttet sex enn å ha ubeskyttet sex så viser det seg etterpå at begge har noe også blir det diskusjon om hvem som har smittet hvem... Noen synspunkter? Anonymous poster hash: 6ef28...961 Skjønner han ikke at kondom beskytter både mot grviditet og kjønssykdommer? Klart dere begge bør teste dere. Det er å være ansvarlig.
pingu 78 Skrevet 14. oktober 2013 #27 Skrevet 14. oktober 2013 Ja han virker lite opplyst ja. Fjortenårs alder eller no..
MunaMadan Skrevet 14. oktober 2013 #28 Skrevet 14. oktober 2013 Ikke gi etter, reaksjonen hans er umoden. Han er en av dem altså, som tror de er "immune" fordi de bare har ligget med "rene" damer, eller så få partnere. Det er jo akkurat de som tror de ikke trenger å teste seg som sprer kjønnssykdommer! Hvem vet hva som blir underslått eller har foregått i andre folks sexliv... Selv om forrige dame feks har ligget med bare en person, så kan hennes partner ha vært utro mens de var sammen, osv.
Gjest Daenerys Skrevet 15. oktober 2013 #29 Skrevet 15. oktober 2013 Tråden er ryddet for hets. Daenerys, mod.
SmartA Skrevet 15. oktober 2013 #30 Skrevet 15. oktober 2013 Så flott at du ønsker å ta ansvar for din egen og partneren din sin seksuelle helse, TS! Det viser at du bryr deg, rett og slett. Han, derimot, oppfører seg barnslig og umodent. Med mindre han har full oversikt og dokumentasjon på alt hans (angivelig) to tidligere partnere har foretatt seg før de lå med ham, så burde han ha testet seg opp og ned og i mente for leeeenge siden. Jeg synes at du skal stå på ditt. Gi ham EN sjanse til, gjør det klart at dette faktisk er viktig for deg. Hvis ikke han skjønner såpass, så ville jeg ha vurdert om dette er en fyr du bør spandere mer tid på.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #31 Skrevet 18. oktober 2013 Nå har nå jeg testet meg, legen syntes det var flott at jeg gjorde det og skulle teste for både det ene og det andre, selv om det nok ikke var nødvendig men da ble det nå gjort. Venter svar i løpet av neste uke og skal treffe han etter det så da får jeg se da om han har testet seg eller ikke.. Anonymous poster hash: 6ef28...961
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå