AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #1 Skrevet 13. oktober 2013 Jeg har ny partner og har fra vi startet å ha sex tatt initiativ til at han skal bruke kondom. Han synes kondom er keitete og kommer aldri med kondomet, men må runke. Jeg kunne gjerne tenke meg å ha sex med han uten kondom (mulighet å være med spontan, ikke stoppe opp mellom forspill og selve akten osv) så jeg da til han at han kunne teste seg, og at jeg kunne gjøre det og så vi kunne ha sex uten kondom. Da fnyste han litt av det og sa "å, er det derfor du ville jeg skulle bruke kondom, jeg trodde det var fordi du ikke ville bli gravid" og han sa han følte seg uansvarlig om han måtte teste seg for slikt. Hallo.. En voksen man og så lite opplyst... Eller er det jeg som ha feil? Han mener at om han har kjønnssykdom vil han ha symptomer og han har bare ligget med to og ikke pult rundt på mange så da er man jo frisk.. Jeg har da og bare ligget meg to og klarte like forbannet å få kjønnssykdom. Vil heller teste så vi er sikker på vi er friske begge to før vi har ubeskyttet sex enn å ha ubeskyttet sex så viser det seg etterpå at begge har noe også blir det diskusjon om hvem som har smittet hvem... Noen synspunkter? Anonymous poster hash: 6ef28...961
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #2 Skrevet 13. oktober 2013 Han virker ikke helt voksen nok til å ha sex. Anonymous poster hash: 64195...0d8 3
Gjest JegHeterIngenting Skrevet 13. oktober 2013 #3 Skrevet 13. oktober 2013 Hahaha, om en kvinne hadde sagt at jeg måtte testet meg før jeg kunne ha sex med henne uten kondom så hadde jeg bare ledd meg i hjel opp i trynet hennes og spasert ut derifra, med tårer i øynene av latter. Uff. Minner meg om kona til han tannlege fyren i "The Hangover".
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #4 Skrevet 13. oktober 2013 Hahaha, om en kvinne hadde sagt at jeg måtte testet meg før jeg kunne ha sex med henne uten kondom så hadde jeg bare ledd meg i hjel opp i trynet hennes og spasert ut derifra, med tårer i øynene av latter. Uff. Minner meg om kona til han tannlege fyren i "The Hangover". ??Anonymous poster hash: 6ef28...961 1
Trapp Skrevet 13. oktober 2013 #5 Skrevet 13. oktober 2013 Noen synspunkter? Helt ok å be noen om å sjekke seg. Han burde være fornøyd med å slippe dongen. 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #6 Skrevet 13. oktober 2013 Helt ok å be noen om å sjekke seg. Han burde være fornøyd med å slippe dongen. Ok å be han sjekke seg også selv om han sier han bare har hatt sex med to og at han er 99%sikker på han ikke har noe smitte?Anonymous poster hash: 6ef28...961
Trapp Skrevet 13. oktober 2013 #7 Skrevet 13. oktober 2013 Ok å be han sjekke seg også selv om han sier han bare har hatt sex med to og at han er 99%sikker på han ikke har noe smitte?Anonymous poster hash: 6ef28...961 Ja, så klart. Ei av dem kan ha vært et ludder. 2
Gamerfrue Skrevet 13. oktober 2013 #8 Skrevet 13. oktober 2013 Hahaha, om en kvinne hadde sagt at jeg måtte testet meg før jeg kunne ha sex med henne uten kondom så hadde jeg bare ledd meg i hjel opp i trynet hennes og spasert ut derifra, med tårer i øynene av latter. Uff. Minner meg om kona til han tannlege fyren i "The Hangover". Jeg hadde åpnet døren for deg! 9
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #9 Skrevet 13. oktober 2013 Ok å be han sjekke seg også selv om han sier han bare har hatt sex med to og at han er 99%sikker på han ikke har noe smitte?Anonymous poster hash: 6ef28...961 Ja. Hverken han eller du kan vite 100% hva slags seksuell historikk disse to har hatt. Skjønner han ikke dette er han ikke voksen nok til å ha sex. Anonymous poster hash: abaee...fce 6
Gjest JegHeterIngenting Skrevet 13. oktober 2013 #10 Skrevet 13. oktober 2013 Jeg hadde åpnet døren for deg! Tror jeg hadde vært halvveis til månen før du i det hele tatt hadde tatt på dørhåndtaket
JotunHuldra Skrevet 13. oktober 2013 #11 Skrevet 13. oktober 2013 Det er faktisk helt normalt å teste seg i en slik situasjon. Eller så benytter man kondom så lenge at man er garantert fri for sykdommer, og for en del sykdommer betyr det flere år. Jeg har aldri droppet kondom med en ny kjæreste før vi begge er testet og bevist fri fra sykdommer. Mange sykdommer gir ikke symptomer før det er gått lang tid, og særlig gjelder dette hos menn. Dessuten er faren for å bli steril stor om du skulle få en sykdom, og det er det ikke verdt. Hvis han ikke vil bruke 15 minutter hos legen, hadde jeg garantert ikke sluppet ham til uten kondom. Som andre skriver, ingen av dere vet hva de andre sexpartnerne har gjort og ikke gjort. 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #12 Skrevet 14. oktober 2013 Jeg stusser litt på at TS forventer at han skal teste seg, men ikke hun selv? Synes man skal bruke dong frem til BEGGE har testa seg. Anonymous poster hash: 32b05...674
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #13 Skrevet 14. oktober 2013 Jeg stusser litt på at TS forventer at han skal teste seg, men ikke hun selv? Anonymous poster hash: 32b05...674 Hun skriver jo at hun har hatt kjønnssykdom etter å ha hatt samleie med to menn, og da antar jeg at hun er behandlet for den og ikke har hatt sex med noen etterpå, før hun nå traff han hun holder på med nå. Jeg tester meg hver gang jeg avslutter et forhold, så det er gjort når jeg innleder et nytt. Jeg forventer at mannen tester seg før vi har sex uten kondom. Anonymous poster hash: 46471...12e 4
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #14 Skrevet 14. oktober 2013 Jeg stusser litt på at TS forventer at han skal teste seg, men ikke hun selv? Synes man skal bruke dong frem til BEGGE har testa seg.Anonymous poster hash: 32b05...674 Jeg har skrevet at jeg selv og skal gjøre det. Anonymous poster hash: 6ef28...961
Gjest Evans Skrevet 14. oktober 2013 #15 Skrevet 14. oktober 2013 Jeg stusser litt på at TS forventer at han skal teste seg, men ikke hun selv? Synes man skal bruke dong frem til BEGGE har testa seg. Anonymous poster hash: 32b05...674 Hun skriver: "så jeg da til han at han kunne teste seg, og at jeg kunne gjøre det og så vi kunne ha sex uten kondom". Forslaget var at de begge to skulle teste seg. Syns ikke det høres urimelig ut i det hele tatt.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #16 Skrevet 14. oktober 2013 Hahaha, om en kvinne hadde sagt at jeg måtte testet meg før jeg kunne ha sex med henne uten kondom så hadde jeg bare ledd meg i hjel opp i trynet hennes og spasert ut derifra, med tårer i øynene av latter. Uff. Minner meg om kona til han tannlege fyren i "The Hangover". Fordi du er jomfru, eller? Anonymous poster hash: abaee...fce
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #17 Skrevet 14. oktober 2013 Dette er veldig enkelt; ønsker du at dere skal teste dere, så er det nok til at det er "rett". Man trenger ikke mer rettferdiggjøring enn som så. Jeg er helt enig med deg, jeg også trodde det var "umulig" at jeg kunne ha kjønnsykdom siden jeg bare hadde hatt sex med få damer og i etablerte forhold. Så viste deg seg at jeg hadde fått en mer sjelden sykdom fra en av partnerne, som menn bare bærer men som ubehandlet hos kvinner kan føre til økt kreftrisiko og barnløshet. Du har helt rett i dette ønsket.Anonymous poster hash: c72b1...97d 1
Mike Waters Skrevet 14. oktober 2013 #18 Skrevet 14. oktober 2013 Jeg ser på det som sunn fornuft å bruke kondom når man møter noen nye. Om man ønsker å inngå et langvarig forhold er kondom uaktuellt for min del, og derfor tar man de forholdsregler man kan. En av disse er at begge tester seg grundig. Jeg ville vel vært særdeles skeptisk til å gå inn i et langvarig forhold med noen som utviste så åpenbare brister på sunn fornuft.
skruf Skrevet 14. oktober 2013 #19 Skrevet 14. oktober 2013 Trodde det var ganske vanlig, og ansvarlig, og teste seg før man dropper kondom i et nytt forhold jeg Ikke noe latterlig eller tåpelig med det, heller tvertimot. Hvis han ikke vil teste seg så får han bare finne seg i å bruke kondom.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #20 Skrevet 14. oktober 2013 Tror jeg hadde vært halvveis til månen før du i det hele tatt hadde tatt på dørhåndtaket Mest sannsynlig har du en kjønnssykdom og forhåpentligvis gjør den deg steril. Anonymous poster hash: cb037...f62
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå