AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #1 Skrevet 13. oktober 2013 Jeg har gitt opp å få en livspartner. Jeg er for skadet fra tidligere i livet til at jeg har noe håp om det. Jeg har forsåvidt funnet meg i det, men det er en sorg. Jeg gråter av romantiske filmer fordi jeg vet jeg ikke vil føle det sånn igjen. Hvor ofte gråter dere andre som har gitt opp?Anonymous poster hash: 35a2a...9c0
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #2 Skrevet 13. oktober 2013 Gråter ikke så mye nå, men gråt ca 4 mnd sammenhengende etter exen dumpet meg i våres. Føler med deg, jeg har også gitt opp. Er så vondt å se alle andre som får det til, også må jeg være alene resten av livet Anonymous poster hash: 95002...b1c
Gjest Summers Skrevet 13. oktober 2013 #3 Skrevet 13. oktober 2013 (endret) Jeg har gitt opp å få en livspartner. Jeg er for skadet fra tidligere i livet til at jeg har noe håp om det. Jeg har forsåvidt funnet meg i det, men det er en sorg. Jeg gråter av romantiske filmer fordi jeg vet jeg ikke vil føle det sånn igjen. Hvor ofte gråter dere andre som har gitt opp?Anonymous poster hash: 35a2a...9c0 Hva slags skader har du som gjør at det ikke kan få en livspartner? Å finne seg i et liv hvor man gråter over situasjonen man er i er ikke å finne seg i situasjonen, men å ikke gjøre noe med den. Minner om depresjon. Endret 13. oktober 2013 av Summers
Hettegenser Skrevet 13. oktober 2013 #4 Skrevet 13. oktober 2013 Jeg har gitt opp å få en livspartner. Jeg er for skadet fra tidligere i livet til at jeg har noe håp om det. Jeg har forsåvidt funnet meg i det, men det er en sorg. Jeg gråter av romantiske filmer fordi jeg vet jeg ikke vil føle det sånn igjen. Hvor ofte gråter dere andre som har gitt opp?Anonymous poster hash: 35a2a...9c0 Jeg har gitt opp å få en livspartner. Jeg er for skadet fra tidligere i livet til at jeg har noe håp om det. Jeg har forsåvidt funnet meg i det, men det er en sorg. Jeg gråter av romantiske filmer fordi jeg vet jeg ikke vil føle det sånn igjen. Hvor ofte gråter dere andre som har gitt opp?Anonymous poster hash: 35a2a...9c0 Selv om alt virker håpløst nå, så er det nok mest sannsynlig ikke det. Ingen vits å gi opp enda vell? Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #5 Skrevet 13. oktober 2013 Jeg har merket at jeg har hatt litt problemer med å gråte ordentlig i det siste. Tror jeg er litt lei av den følelsen man får når man gråter... heh. Ble nylig singel selv, men har ikke hatt noen ordentlig kjærlighetssorg. I stad gråt jeg en skvett pga. en jeg bryr meg så mye om... Anonymous poster hash: a3c67...026
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #6 Skrevet 13. oktober 2013 Jeg gråter ikke. Har slått meg til ro med å være singel Anonymous poster hash: f46d3...5cb 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #7 Skrevet 13. oktober 2013 Hva slags skader har du som gjør at det ikke kan få en livspartner? Å finne seg i et liv hvor man gråter over situasjonen man er i er ikke å finne seg i situasjonen, men å ikke gjøre noe med den. Minner om depresjon. Jeg ville ødelagt partneren pga mine problemer og det vil jeg ikke påføre noen. Jeg ville ikke vært en god partner og da er det bedre å jobbe med meg selv og forsone meg helt med ensomheten. Men det var ikke tema for tråden.Anonymous poster hash: 35a2a...9c0
Gjest Summers Skrevet 13. oktober 2013 #8 Skrevet 13. oktober 2013 (endret) Jeg ville ødelagt partneren pga mine problemer og det vil jeg ikke påføre noen. Jeg ville ikke vært en god partner og da er det bedre å jobbe med meg selv og forsone meg helt med ensomheten. Men det var ikke tema for tråden.Anonymous poster hash: 35a2a...9c0 Nei det var kanskje ikke poenget med tråden, men jeg tror som sagt at du burde snakke med fastlegen om det du opplever. For friske mennesker skal ikke gråte fordi aldri kan få en livspartner. Så jeg håper egentlig på at så få som mulig svarer på spørsmålet i startinnlegget. Endret 13. oktober 2013 av Summers
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #9 Skrevet 13. oktober 2013 Absolutt alle kan få en livspartner! Enten man er blond, lam, lav, dum, har cp, er døv, blind, høy, neger, tjukk, lesbe, kineser, brukket arm, liten pikk, brune øyne, et kort og et langt bein, homse, stor nese, over gjennomnsittet smart, ginger, nordmann, tilbakestående, brun på melanotan, morsom, rullestolbruker, bodybuilder and so on. ALLE kan og har rett på en livspartner om man ønsker seg det ^^ Anonymous poster hash: a3c67...026 2
Version 2.0 Skrevet 13. oktober 2013 #10 Skrevet 13. oktober 2013 Jeg gråter ca 3 ganger i måneden. 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #11 Skrevet 13. oktober 2013 Jeg har gitt opp å få en livspartner. Jeg er for skadet fra tidligere i livet til at jeg har noe håp om det. Jeg har forsåvidt funnet meg i det, men det er en sorg. Jeg gråter av romantiske filmer fordi jeg vet jeg ikke vil føle det sånn igjen. Hvor ofte gråter dere andre som har gitt opp?Anonymous poster hash: 35a2a...9c0 Oh yeah, 'post as anonymous' check. Det er en av grunnene til jeg også feller noen tårer... Og jeg er en fyr appå til.. Litt "kjekt" å høre at andre også tenker slik... Anonymous poster hash: 9de07...c69
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #13 Skrevet 13. oktober 2013 Absolutt alle kan få en livspartner! Enten man er blond, lam, lav, dum, har cp, er døv, blind, høy, neger, tjukk, lesbe, kineser, brukket arm, liten pikk, brune øyne, et kort og et langt bein, homse, stor nese, over gjennomnsittet smart, ginger, nordmann, tilbakestående, brun på melanotan, morsom, rullestolbruker, bodybuilder and so on. ALLE kan og har rett på en livspartner om man ønsker seg det ^^ Anonymous poster hash: a3c67...026 "Rett på"? Hvem kan man gå til for å purre på denne "rettigheten"? Anonymous poster hash: 729d6...33c
Nelli83 Skrevet 14. oktober 2013 #14 Skrevet 14. oktober 2013 Hver eneste dag , flere ganger til dagen
kareen Skrevet 14. oktober 2013 #15 Skrevet 14. oktober 2013 Jeg har ikke gitt opp, men gråter ca. annen hver dag allikevel. Ikke fordi jeg er ulykkelig, men fordi jeg er veldig emosjonell. Både glade og triste tårer. 1
Gjest Raga Skrevet 14. oktober 2013 #16 Skrevet 14. oktober 2013 Jeg gråter hver dag. Ikke bare pga manglende partner, men ensomhet generelt, også frustrasjon og fortvilelse over hvordan livet ble...
Steinar40 Skrevet 14. oktober 2013 #17 Skrevet 14. oktober 2013 Det gjelder å finne glede i de små ting.
Hecubaa Skrevet 14. oktober 2013 #18 Skrevet 14. oktober 2013 Jeg har hatt mine mørke stunder grunnet tapt kjærlighet men er endelig i vater igjen nå så jeg kan faktisk ikke huske sist jeg gråt..
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #19 Skrevet 14. oktober 2013 Jeg har gitt opp å få en livspartner. Jeg er for skadet fra tidligere i livet til at jeg har noe håp om det. Jeg har forsåvidt funnet meg i det, men det er en sorg. Jeg gråter av romantiske filmer fordi jeg vet jeg ikke vil føle det sånn igjen. Hvor ofte gråter dere andre som har gitt opp?Anonymous poster hash: 35a2a...9c0 Det går i perioder. Jeg er evig singel og innså for flere år siden at jeg ikke er av typen som menn vil investere i. For ett år siden møtte jeg drømmemannen, han vil ikke ha meg og etter det har jeg grått ganske mye. Er lei av å være lei meg og ser heller ingen fremtid i livet mitt slik det er nå. Gråter oftes når jeg legger meg eller når jeg våkner, altså gråter jeg ofte. Anonymous poster hash: bc1fd...ac9
Gjest Summers Skrevet 14. oktober 2013 #20 Skrevet 14. oktober 2013 (endret) Jeg gir meg ikke, er det noen av dere som gråter som går til psykolog med problemene? En ting er kjærlighetssorg eller i en liten periode, men om man gråter i ett helt år fordi man tror man aldri kommer til å få en kjæreste så er jo noe galt. Og er det noen som vet om det finnes tilbud for slike kvinner og menn? Endret 14. oktober 2013 av Summers
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå