AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #21 Skrevet 13. oktober 2013 Dusjer stort sett hver dag og bruker Asan nedentil. Tror ikke jeg er overhygienisk heller, men kunne kanskje bare skylle med vann annen hver dag? Takk for tips. Er det noe man får på helsekost eller apotek? Jeg fikk sopp av Asan! Bruker egentlig dr Greve også hadde de det ikke på butikken og prøvde Asan. Gikk over når jeg begynte på dr Greve igjen. Anonymous poster hash: 6e244...764
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #22 Skrevet 13. oktober 2013 Dusjer stort sett hver dag og bruker Asan nedentil. Tror ikke jeg er overhygienisk heller, men kunne kanskje bare skylle med vann annen hver dag? Takk for tips. Er det noe man får på helsekost eller apotek? Asan hver dag kan bli litt for mye for noen, det sies at det er nok å bare skylle mens man står i dusjen. Altså ikke ned på huk med strålen i dåsa da selv vann kan skape ubalanse. Multigyn finner du på apoteket. Anonymous poster hash: 7bf78...70c 1
Slimproppen Skrevet 13. oktober 2013 #23 Skrevet 13. oktober 2013 Jeg bruker aldri underlivssåpe, bare litt lett skylling.
Gjest Whitestripes Skrevet 15. oktober 2013 #24 Skrevet 15. oktober 2013 Kan absolutt være noe i det med sæden hans! Jeg fikk utslett og kløe etter hver "runde" med en jeg var sammen med, og dette var uten at han ejakulerte. Legen forklarte det som allergisk reaksjon på utstyret hans. Føltes som jeg hadde brannsår i flere dager etter hver gang, grusomt. Åpenbart ikke mannen i mitt liv Håper virkelig ikke det er tilfellet her, da! Jeg får prøve å kutte ut intimsåpa ei stund og se om det hjelper på.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #25 Skrevet 15. oktober 2013 Jeg får prøve å kutte ut intimsåpa ei stund og se om det hjelper på. Gjør det. Fikk streng beskjed av legen min at jeg måtte slutte med intimsåpe. Anonymous poster hash: 48e87...4f0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå