Gå til innhold

Ulrikke Lund


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat Ulrikke har jeg sansen for.

Ulrikke er mer relax, og hun har ikke et nettverk rundt seg på samme måte som visse andre, som hjelper til med kommentarer og forsvarer, fotograferer og fikser dataproblemer og you name it.

Det er noen bloggere som har en hel armé rundt seg, og så går folk på limpinnen og sier HUN ER SÅ FLINK.

Ulrikke er flink, ikke bare står hun ganske alene, hun sliter også med ting som bunner i en vanskelig oppvekst. Hun har virkelig grunn til å pynte på "selvbildet", og for meg må hun bare gjøre seg så vakker hun bare kan. Jeg unner henne det, selv om jeg vet trivsel kommer innenfra. Nye klær, nye møbler, nytt utseende, det er kortvarig lykke. Men det tror jeg den jenta vet!

Ulrikke får pepper for den minste ting her, brystforstørrelser, hvor vanlig er ikke det blitt??? Er det virkelig noen som ikke tåler det fortsatt, vi er kommet til 2014!

Jeg mener det seriøs til dere som har hakket på den minste ting og helt uvesentlige ting med Ulrikke Lund: det er direkte mobbing.

LA DEN JENTA FÅ VÆRE DEN HUN ER. Hun drar tross alt ingenting nedover hodene på leserene, hun faker ikke en tilværelse, hun flasher ikke kroppen slik noen andre har en tendens til å gjøre, hun pepprer oss ikke med reklame og ting vi "bør" kjøpe. Å lese Ulrikke's blogg er en fornøyelse, sammenlignet med noen andre hvor du føler du har løpt maraton etter hvert innlegg.

Anonymous poster hash: 5388e...3f9

Enig i alt utenom at hun ikke flasher kroppen. Come on! Se på de to siste innleggene hennes (på bloggen, ikke i puppene), rimelig mye kroppsflashing der!

Anonymous poster hash: 5bb46...23f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig i alt utenom at hun ikke flasher kroppen. Come on! Se på de to siste innleggene hennes (på bloggen, ikke i puppene), rimelig mye kroppsflashing der!

Anonymous poster hash: 5bb46...23f

Jeg ser på helheten! Og jeg får absolutt ikke følelsen av at hun presser noe som helst i ansiktet mitt. Litt må være lov, det er når det begynner å bli SE-PÅ-MEG-SE-PÅ-MEG jeg får nok. Der er ikke Ulrikke.

Anonymous poster hash: 5388e...3f9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på helheten! Og jeg får absolutt ikke følelsen av at hun presser noe som helst i ansiktet mitt. Litt må være lov, det er når det begynner å bli SE-PÅ-MEG-SE-PÅ-MEG jeg får nok. Der er ikke Ulrikke.

Anonymous poster hash: 5388e...3f9

Jeg sier ikke at det ikke er lov, men hun gjør det. På en mer classy måte en flesteparten av de andre da, men hun gjør det. Rimelig mye pupp i det siste innlegget, og i det før der har hun bildet av et utsnitt av kroppen sin i truse og med kort t-skjorte uten bh.

Ulrikke er en dyktig forretningskvinne, og dette gjør at hun appelerer til et bredere publikum (menn), får flere klikk, tjener mer penger. Ikke ment som kritikk mot henne, men jeg syns ikke man kan si at hun ikke flasher kropp.

Anonymous poster hash: 5bb46...23f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har link til den spørsmålsrunden hun filmet? :)



Anonymous poster hash: 03a5a...c77
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier ikke at det ikke er lov, men hun gjør det. På en mer classy måte en flesteparten av de andre da, men hun gjør det. Rimelig mye pupp i det siste innlegget, og i det før der har hun bildet av et utsnitt av kroppen sin i truse og med kort t-skjorte uten bh.

Ulrikke er en dyktig forretningskvinne, og dette gjør at hun appelerer til et bredere publikum (menn), får flere klikk, tjener mer penger. Ikke ment som kritikk mot henne, men jeg syns ikke man kan si at hun ikke flasher kropp.

Anonymous poster hash: 5bb46...23f

Jeg er ikke spesifikk nok: hun holder ikke inne magen til hun ligner et biafra-barn og legger så bildet av seg selv i bare undertøy ut på nett. Poin taken? :) Og det blir det siste fra meg her, for jeg leser ikke negative tråder om folk jeg liker. Det blir helt feil :)

Anonymous poster hash: 5388e...3f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, så hun har lagt ned stemmen litt i alle fall.

Hun snakker som om hun er 12 år (?) Trodde hun hadde en voksen måte å prate og være på jeg siden hun noen ganger kler seg skikkelig kjerring, men der tok jeg feil gitt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for spekulasjoner. Grunnet gjentatte ryddinger stenges tråden.

Yvonne (mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...