Gå til innhold

Ulrikke Lund


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, det har hun nok. Hun har fått mye større pupper, og om du ser på enkelte bilder kan du se under klærne at hun har på seg slik støttebh man får etter man har tatt silikon, hadde helt lik bh selv etter jeg tok brystreduksjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hun ikke oppdatert bloggen siden 18 sept?



Anonymous poster hash: a7ef9...456
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som bloggen hennes ikke oppdaterer seg? Google sier forrige innlegg ble lagt inn for 13 timer siden, men går jeg inn på bloggen er siste innlegg fra 18/9. Noen som vet hva som skjer?



Anonymous poster hash: 27d6e...540
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den nye plattformen irriterer meg! Det er så utrolig mange bugs i koden, forsiden har ikke blitt oppdatert på 9 dager, selv om innleggene er lagt ut. Det er heller ikke mulig å gå inn på innlegg og se kommentarene, får feilmelding hver gang. Drittside:p

Og ja, med mindre hun har ernorme innlegg, så vil jeg tro at hun har tatt silikon.



Anonymous poster hash: 18d55...742
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bloggen er på stylista.

Anonymous poster hash: 0f112...054

Er jo nettopp stylista som ikke oppdaterer seg. Ulrikkelund.com går jo direkte inn dit.

Anonymous poster hash: 27d6e...540

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så kjedelig dersom hun har tatt silikon. Jeg som var så fan av hun var en av de få bloggerne som ikke maset om kroppspress og virket tilfreds med seg selv. Har ikke lest bloggen fast på noen år da, men det var inntrykket jeg hadde av henne før.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så kjedelig dersom hun har tatt silikon. Jeg som var så fan av hun var en av de få bloggerne som ikke maset om kroppspress og virket tilfreds med seg selv. Har ikke lest bloggen fast på noen år da, men det var inntrykket jeg hadde av henne før.

Har ikke hun både operert nesa, fått tannfasetter og restylane i leppene da?

Anonymous poster hash: 3b0e8...439

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hun både operert nesa, fått tannfasetter og restylane i leppene da?

Anonymous poster hash: 3b0e8...439

Som sagt, så har jeg ikke lest bloggen fast på en god stund, så jeg vet ikke hva hun evt har fått gjort. Men isåfall er det jo bare trist.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt, så har jeg ikke lest bloggen fast på en god stund, så jeg vet ikke hva hun evt har fått gjort. Men isåfall er det jo bare trist.

Da er det isåfall lenge siden du har lest, for dette gjorde hun for en god tid tilbake. Endret av Keljo
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun nevnte også en gang at hun pleide å trene (jogge) hver morgen før frokost + på treningssenter eller noe. Hun har bare ikke skrevet så mye om sånt på bloggen, som jeg har sett iallfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dumt at hun også har falt for det kroppshysteriet :(



Anonymous poster hash: 0f112...054
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lett å se at hun har tatt silikon, hun har jo blåmerker på brystet.

Anonymous poster hash: f32c3...c37

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg følger ikke så mye med på henne, men ut fra det første bildet til høyre helt øverst, JA hun har silikon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som synes hun var så vakker med små bryst... Hun kommer til å merke utfordringer med å kle seg nå.



Anonymous poster hash: 71360...691
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som synes hun var så vakker med små bryst... Hun kommer til å merke utfordringer med å kle seg nå.

Anonymous poster hash: 71360...691

Helt enig! Store pupper passer ikke stilen hennes i det hele tatt føler jeg. Hun har jo ikke lagt inn mye, men jeg syntes hun så kulere ut uten..

Anonymous poster hash: 2f897...f91

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt, så har jeg ikke lest bloggen fast på en god stund, så jeg vet ikke hva hun evt har fått gjort. Men isåfall er det jo bare trist.

Det er lenge siden hun gjorde det. Jeg har ikke lest bloggen på flere år!

Anonymous poster hash: 3b0e8...439

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...