Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

På mobil kan man ikke zoome, nie som er helt tragisk da det ganske ofte er ting jeg vil se nærmere på, f.eks vesker eller smykker de har på seg. Man kan ikke kommentere med mindre man er medlem av siden! Jeg mottar nok spam på mailen min fra før og ønsker ikke noe medlemskap der. Men aller verst er at man ikke får googlet seg frem tiø gamle innlegg. Prøvde å finne frem nette nestea sin ebay-guide, men linken i google funker ikke. Kommer bare inn på stylista sin hjemmeside....

Anonymous poster hash: 4bfc4...cbd

Kutt ut å hetse Ulrikke! Hun er den beste bloggeren av de rosa.

Joda alle kan kommentere på stylista siden nå, ingen problem.

Anonymous poster hash: 54499...2a4

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som har sett spørsmåls-videoen hun har lagt ut nå? Fjeset må ha forandret seg en hel del? Jeg kjenner ikke så godt til henne, men munnen ser så sykt rar ut når hun snakker...er det bare meg?

Sykt kleint med amerikansk snakking..

Anonymous poster hash: 3b8c5...568
  • Liker 3
Skrevet

Åh, så kjedelig dersom hun har tatt silikon. Jeg som var så fan av hun var en av de få bloggerne som ikke maset om kroppspress og virket tilfreds med seg selv. Har ikke lest bloggen fast på noen år da, men det var inntrykket jeg hadde av henne før.

hmm hun har tatt neseoperasjon også

Skrevet

Ikke at det har vært noen tvil, altså, men dette bildet snakker vel for seg selv: http://stylista.no/files/stylista.no/styles/sty_full_width_content_default/public/dsc05728.jpg?itok=UIFMe3pk

Det første jeg la merke til var teipbiten under brystet :P

What? Jeg ser ingenting. Er det den lille biten som såvidt vises der utringningen slutter? Det kan jo like gjerne være en slags bh/topp hun har under.

Ellers synes jeg også det var noe "rart" med munnen/ansiktet hennes i videoen. Kanskje det er at hun anstrenger seg for å se sexy ut, kanskje det er noe helt annet.

Anonymous poster hash: 47862...8bb

• Liker 1
Skrevet (endret)

What? Jeg ser ingenting. Er det den lille biten som såvidt vises der utringningen slutter? Det kan jo like gjerne være en slags bh/topp hun har under.

Ellers synes jeg også det var noe "rart" med munnen/ansiktet hennes i videoen. Kanskje det er at hun anstrenger seg for å se sexy ut, kanskje det er noe helt annet.

Anonymous poster hash: 47862...8bb

Har vært brystoperert to ganger, og den teipen kjenner man fort igjen. Men for all del, det kan jo være en slags merkelig(!) BH/topp..

At hun har lagt inn proteser er den uansett lite eller ingen tvil om:

Før: http://gfx.dagbladet.no/labrador/998/998761/9987614/jpg/active/960x.jpg

Nå: http://stylista.no/files/stylista.no/styles/sty_full_width_content_default/public/dsc05813.jpg?itok=-X_6SOIf

Endret av mformarte
Skrevet

Ja vi vet at hun er operert og det er gammelt nytt!

Anonymous poster hash: 0995b...536
Skrevet

Huff, hun er jo egentlig så søt, hvorfor må hun overdrive sånn med den restylanen? Nå er det ordentlig nebb på gang!

Anonymous poster hash: f32c3...c37
  • Liker 1
  • 1 måned senere...
Skrevet

Triste greier! Hun har altså fikset på tennene, leppen, nesa og brystene? Trodde hun stod i mot dette jeg... Og hun som var så søt.

Brystene ser jo ut som to kuler på den spe kroppen.

• Liker 2
Skrevet

Trist ja! Fake hår, øyevipper, slipt vekk ansiktshud har hun gjort, operert nesen, restylan i leppene, ofte linser, fikset på tennene, opererte bryster... Hva er ekte på denne jenta lenger?

Anonymous poster hash: a5525...aaf
  • Liker 1
Skrevet

Hva er det hun driver på med? Og er hun sammen med en engelsk mann?

Anonymous poster hash: b2cf8...66f
Skrevet

Er det siste bildet av henne nå? Wow, så henne på et intervju på TV og hadde aldri kjent henne igjen. Er vel noen år siden det ble spilt inn, men dog, litt av en forvandling. :-/

• Liker 1
Skrevet

Oi, det får man si.. Rimelig forandret:O

• Liker 1
Skrevet

Er det siste bildet av henne nå? Wow, så henne på et intervju på TV og hadde aldri kjent henne igjen. Er vel noen år siden det ble spilt inn, men dog, litt av en forvandling. :-/

Jepp.... Fra dagens post på bloggen...

Skrevet

Litt av en sideboob.

Anonymous poster hash: f7496...70b
  • Liker 1
Skrevet

Kanskje det er en av de dumme selvdestruktive tingene hun skriver på bloggen at hun har gjort i det siste. For hun var jammen mye finere før. Jeg digget henne jeg, hun virket tøff, jordnær, hadde peiling, søt, naturlig med sine feil og som en som brukte de negative erfaringene sine til å vokse på.

Hun må jo få gjøre hva hun vil med sitt eget utseende, men jeg syns det er fryktelig trist at hun velger å bruke penger og ta risken på den ene unødvendige operasjonen etter den andre når hun var tusen ganger vakrere før.

Anonymous poster hash: 5bb46...23f
  • Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for brudd på kopirett, samt avsporinger.

Yvonne (mod)

Skrevet

Er det noen som har fått med seg når hun gjorde dette?

Skrevet

Er det noen som har fått med seg når hun gjorde dette?

Noen måneder siden. På noen av bildene kunne man visstnok se bandasjen.

Anonymous poster hash: 5bb46...23f

Skrevet

Akkurat Ulrikke har jeg sansen for.

Ulrikke er mer relax, og hun har ikke et nettverk rundt seg på samme måte som visse andre, som hjelper til med kommentarer og forsvarer, fotograferer og fikser dataproblemer og you name it.

Det er noen bloggere som har en hel armé rundt seg, og så går folk på limpinnen og sier HUN ER SÅ FLINK.

Ulrikke er flink, ikke bare står hun ganske alene, hun sliter også med ting som bunner i en vanskelig oppvekst. Hun har virkelig grunn til å pynte på "selvbildet", og for meg må hun bare gjøre seg så vakker hun bare kan. Jeg unner henne det, selv om jeg vet trivsel kommer innenfra. Nye klær, nye møbler, nytt utseende, det er kortvarig lykke. Men det tror jeg den jenta vet!

Ulrikke får pepper for den minste ting her, brystforstørrelser, hvor vanlig er ikke det blitt??? Er det virkelig noen som ikke tåler det fortsatt, vi er kommet til 2014!

Jeg mener det seriøs til dere som har hakket på den minste ting og helt uvesentlige ting med Ulrikke Lund: det er direkte mobbing.

LA DEN JENTA FÅ VÆRE DEN HUN ER. Hun drar tross alt ingenting nedover hodene på leserene, hun faker ikke en tilværelse, hun flasher ikke kroppen slik noen andre har en tendens til å gjøre, hun pepprer oss ikke med reklame og ting vi "bør" kjøpe. Å lese Ulrikke's blogg er en fornøyelse, sammenlignet med noen andre hvor du føler du har løpt maraton etter hvert innlegg.

Anonymous poster hash: 5388e...3f9
  • Liker 2
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...