AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #41 Skrevet 18. oktober 2013 hun har jo ikke lagt på seg spesielt mye heller, hvis man ser f.eks på armene..husker hun hadde helt flat mage da hun var litt mer "lubben" på armer og ben (beklager, mener ikke tjukk). Og brystene ser ikke like store ut på de helt nye innleggene som de foregående, vil tippe det kan tilsvare en naturlig økning hos gravide. Men, et annet spørsmål, skulle ikke hun flytte til oslo for å studere på en privatskole i år? Tror hun sa noe om det, husker iallfall at hun la ut bilder av intervjuinvitasjon fra skolen på instagram i vår, og det samme gjorde samboeren hennes. Trodde de skulle begynne på studiet sammen? Hva gjør hun i Oslo, egentlig? Anonymous poster hash: ca387...4bd
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #42 Skrevet 18. oktober 2013 Hvem er samboeren hennes? Ali? Har ikke hørt om noen nye. Anonymous poster hash: 03003...a24 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #43 Skrevet 19. oktober 2013 Hvem er samboeren hennes? Ali? Har ikke hørt om noen nye.Anonymous poster hash: 03003...a24 Jeg trodde de ble slutt mellom dem i 2008 eller 2009. Så lenge er det siden jeg synted denne bloggen var interessant Anonymous poster hash: 3b0e8...439
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #44 Skrevet 19. oktober 2013 Mente altså at jeg ikke har lest bloggen siden 2009 Anonymous poster hash: 3b0e8...439
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #45 Skrevet 19. oktober 2013 Hvem er samboeren hennes? Ali? Har ikke hørt om noen nye.Anonymous poster hash: 03003...a24 Det ble slutt mellom Ulrikke og Ali for noen år siden ja, men de fant tilbake til hverandre en liten periode i starten av 2013 (hun skrev det på bloggen), men nå har det vært slutt mellom dem lenge tror jeg, bor hun ikke i et slags bofellesskap med en eller to (homofile?) guttevenner nå? Ali og U eide en hund sammen, men hun blogger jo aldri om den hunden nå, så den bor sikkert hos Ali? (Nå har hun fått seg katt). Ulrikke Lund er den eneste norske bloggeren (ved siden av Linnéa Myhre men hun blogger ikke mer) som jeg faktisk liker 100%. Jeg er verken veldig for eller i mot plastisk kirurgi, men i hennes tilfelle forstår jeg GODT at hun fjernet den tydelige kulen hun hadde midt på nesen, det er forresten snakk om en kort operasjon (jeg har en like stor kul på nesen selv og har vurdert å gjør det samme, det er ikke dyrt og man blir jo dobbelt så pen etterpå). Men å ta silikon i brystene.... ALDRI om jeg hadde gjort det selv om det så var helt gratis, jeg har ca samme størrelse som UL, og jeg syns at små bryster er det mest elegante, det er mest "fashion" også, så dersom hun har tatt denne operasjonen så overrasker det meg. Men det er hennes kropp, hennes valg... UL er en blogger som fortjener alt det gode som kommer hennes vei, hun har postet hjerteskjærende innlegg om fraværende foreldre i barndommen (med hint om rusmisbruk mellom linjene), hun har skrevet gode innlegg som oppfordrer foreldre til å ta en alkoholfri jul for barns skyld, hun har skrevet mye fornuftig om selvtillit... Men ingen er perfekte, har hun hatt komplekser for å være flatbrystet, så skal ikke jeg dømme henne... Anonymous poster hash: 874f8...9d9 12
Anglofil Skrevet 19. oktober 2013 #46 Skrevet 19. oktober 2013 (endret) Tråden er ryddet for hets. Yvonne (mod) Endret 19. oktober 2013 av Yvonne
Gjest Bloggleseren Skrevet 19. oktober 2013 #47 Skrevet 19. oktober 2013 Ulrikke Lund er den eneste norske bloggeren (ved siden av Linnéa Myhre men hun blogger ikke mer) som jeg faktisk liker 100%. (...) UL er en blogger som fortjener alt det gode som kommer hennes vei, hun har postet hjerteskjærende innlegg om fraværende foreldre i barndommen (med hint om rusmisbruk mellom linjene), hun har skrevet gode innlegg som oppfordrer foreldre til å ta en alkoholfri jul for barns skyld, hun har skrevet mye fornuftig om selvtillit... Anonymous poster hash: 874f8...9d9 Ja, det er ei fin jente
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #48 Skrevet 20. oktober 2013 Det ble slutt mellom Ulrikke og Ali for noen år siden ja, men de fant tilbake til hverandre en liten periode i starten av 2013 (hun skrev det på bloggen), men nå har det vært slutt mellom dem lenge tror jeg, bor hun ikke i et slags bofellesskap med en eller to (homofile?) guttevenner nå? Ali og U eide en hund sammen, men hun blogger jo aldri om den hunden nå, så den bor sikkert hos Ali? (Nå har hun fått seg katt). Ulrikke Lund er den eneste norske bloggeren (ved siden av Linnéa Myhre men hun blogger ikke mer) som jeg faktisk liker 100%. Jeg er verken veldig for eller i mot plastisk kirurgi, men i hennes tilfelle forstår jeg GODT at hun fjernet den tydelige kulen hun hadde midt på nesen, det er forresten snakk om en kort operasjon (jeg har en like stor kul på nesen selv og har vurdert å gjør det samme, det er ikke dyrt og man blir jo dobbelt så pen etterpå). Men å ta silikon i brystene.... ALDRI om jeg hadde gjort det selv om det så var helt gratis, jeg har ca samme størrelse som UL, og jeg syns at små bryster er det mest elegante, det er mest "fashion" også, så dersom hun har tatt denne operasjonen så overrasker det meg. Men det er hennes kropp, hennes valg... UL er en blogger som fortjener alt det gode som kommer hennes vei, hun har postet hjerteskjærende innlegg om fraværende foreldre i barndommen (med hint om rusmisbruk mellom linjene), hun har skrevet gode innlegg som oppfordrer foreldre til å ta en alkoholfri jul for barns skyld, hun har skrevet mye fornuftig om selvtillit... Men ingen er perfekte, har hun hatt komplekser for å være flatbrystet, så skal ikke jeg dømme henne... Anonymous poster hash: 874f8...9d9 Nå er det jo ikke bare nesen det er snakk om, da. Hun har også operert munnen, sprøyet inn i leppene, har fillers i hele ansiktet, falske øyevipper, falskt hår... Nå var det faktisk bare puppene igjen å operere. Anonymous poster hash: 7ee69...cf0
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #49 Skrevet 20. oktober 2013 Det ble slutt mellom Ulrikke og Ali for noen år siden ja, men de fant tilbake til hverandre en liten periode i starten av 2013 (hun skrev det på bloggen), men nå har det vært slutt mellom dem lenge tror jeg, bor hun ikke i et slags bofellesskap med en eller to (homofile?) guttevenner nå? Ali og U eide en hund sammen, men hun blogger jo aldri om den hunden nå, så den bor sikkert hos Ali? (Nå har hun fått seg katt). Ulrikke Lund er den eneste norske bloggeren (ved siden av Linnéa Myhre men hun blogger ikke mer) som jeg faktisk liker 100%. Jeg er verken veldig for eller i mot plastisk kirurgi, men i hennes tilfelle forstår jeg GODT at hun fjernet den tydelige kulen hun hadde midt på nesen, det er forresten snakk om en kort operasjon (jeg har en like stor kul på nesen selv og har vurdert å gjør det samme, det er ikke dyrt og man blir jo dobbelt så pen etterpå). Men å ta silikon i brystene.... ALDRI om jeg hadde gjort det selv om det så var helt gratis, jeg har ca samme størrelse som UL, og jeg syns at små bryster er det mest elegante, det er mest "fashion" også, så dersom hun har tatt denne operasjonen så overrasker det meg. Men det er hennes kropp, hennes valg... UL er en blogger som fortjener alt det gode som kommer hennes vei, hun har postet hjerteskjærende innlegg om fraværende foreldre i barndommen (med hint om rusmisbruk mellom linjene), hun har skrevet gode innlegg som oppfordrer foreldre til å ta en alkoholfri jul for barns skyld, hun har skrevet mye fornuftig om selvtillit... Men ingen er perfekte, har hun hatt komplekser for å være flatbrystet, så skal ikke jeg dømme henne... Anonymous poster hash: 874f8...9d9 Jeg er enig med deg. UL er en av de få bloggene jeg orker å lese, og på tross av en del kirurgi har hun fortsatt vært et forbilde, selv om jeg egentlig er i mot plastisk kirurgi. Selv har jeg ikke like high fashion-stil som henne, men vi har omtrent samme kroppsfasong, og det er forfriskende å for en gang skyld se en kropp som er lik min og kunne se hva som er flatterende og hva som ikke er flatterende. Jeg dømmer henne ikke for å ha tatt silikon, men det er synd. Nesten hver eneste moteblogg er av jenter med store bryster, enten fra naturens side eller gjennom operasjon, og jeg har veldig lite å sammenlikne meg med. Nå skal man ikke sammenlikne seg med andre, men for min del er det positivt å se noen med små bryster som ser flatterende ut. Da føler jeg meg også mer normal, for det virker som absolutt alle har megasvære bryster. Men når man ser på hvor mange inngrep hun har gått igjennom, var det egentlig bare et spørsmål om tid før hun kom til å ta silikon. Jeg ventet egentlig bare på det. Anonymous poster hash: fee8d...ba0
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #50 Skrevet 21. oktober 2013 Ulrikke Lund er den eneste norske bloggeren (ved siden av Linnéa Myhre men hun blogger ikke mer) som jeg faktisk liker 100%. Jeg er verken veldig for eller i mot plastisk kirurgi, men i hennes tilfelle forstår jeg GODT at hun fjernet den tydelige kulen hun hadde midt på nesen, det er forresten snakk om en kort operasjon (jeg har en like stor kul på nesen selv og har vurdert å gjør det samme, det er ikke dyrt og man blir jo dobbelt så pen etterpå). Men å ta silikon i brystene.... ALDRI om jeg hadde gjort det selv om det så var helt gratis, jeg har ca samme størrelse som UL, og jeg syns at små bryster er det mest elegante, det er mest "fashion" også, så dersom hun har tatt denne operasjonen så overrasker det meg. Men det er hennes kropp, hennes valg... Jeg syns faktisk den kulen hun hadde på nesen virkelig kledde henne, og gjorde utseendet hennes annerledes. Hun hadde liksom litt særpreg. Jeg er sterkt uenig i at hun ble dobbelt så pen, tvert imot syns jeg hun nå ser ut som en hvilken som helst annen norsk jente. Det er synd at annerledes automatisk skal bety dårlig i skjønnhetens verden. Hva som er så stygt med dette fatter ikke jeg. http://modette.no/wp-content/uploads/2011/05/ullis22.jpg http://suqinuts.blogspot.no/2011/03/favorite-summer-hairstyle-2011.html Anonymous poster hash: 30ace...42c 12
stina_00 Skrevet 24. oktober 2013 #51 Skrevet 24. oktober 2013 Hun er fortsatt pen, men synes hun rett og slett var en skjønnhet før! Nå begynner det kanskje å bli _litt_ for Jan-Thomas tryne :\ 3
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #52 Skrevet 27. oktober 2013 Det er ikke akkurat som om hun har fått KJEMPE bryst heller da.. hvis hun vil ha litt mer kvinnelig form så er vel ikke det så overraskende eller rart. Anonymous poster hash: fe4e4...7ac
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #53 Skrevet 27. oktober 2013 Det er ikke akkurat som om hun har fått KJEMPE bryst heller da.. hvis hun vil ha litt mer kvinnelig form så er vel ikke det så overraskende eller rart. Anonymous poster hash: fe4e4...7ac Angående begrepet "kvinnelig": Kvinnelig er ikke ensbetydende med store pupper. Er ikke små bryster like kvinnelig som store når de sitter på en kvinne? Anonymous poster hash: fee8d...ba0 8
Snakkis Skrevet 30. oktober 2013 #54 Skrevet 30. oktober 2013 Jeg syntes Ulrikke har tapt seg mye. Hun ser ut som en dragqueen. Gått forbi henne noen ganger i byen. 3
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #55 Skrevet 30. oktober 2013 Anonymous poster hash: f5af5...7b4
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #57 Skrevet 30. oktober 2013 Wow! Snakker hun sånn enda? Deet vet jeg ikke Men gjør sikkert det. Anonymous poster hash: f5af5...7b4
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #58 Skrevet 30. oktober 2013 Hun er helt ugjenkjennelig på den videoen!Anonymous poster hash: 6e23a...de2
LukaFrost Skrevet 30. oktober 2013 #59 Skrevet 30. oktober 2013 Er det Ulrikke som er bitteliten, eller Leo som er kjempehøy?
Silvermist Skrevet 30. oktober 2013 #60 Skrevet 30. oktober 2013 Er det Ulrikke som er bitteliten, eller Leo som er kjempehøy? Begge deler 2
Fremhevede innlegg