Gjest vilma2000 Skrevet 17. oktober 2013 #21 Skrevet 17. oktober 2013 Stylista er et superfail prosjekt. Bare se på blogglisten.no, alle Stylista-bloggerne rykker stadig nedover lista. Hadde vært fly forbanna om det var meg! Skikkelig drittside. 3
jabx Skrevet 17. oktober 2013 #22 Skrevet 17. oktober 2013 Ser ut som trynet er smelt til med en spade jo. Og nå har hun tatt silikon? Tøysekjerring. 2
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #23 Skrevet 17. oktober 2013 Ble skikkelig skuffet over henne nå. Jeg trodde ikke man hev seg på silikonbølgen etter en viss alder.. Men det jeg lenge ikke har forstått er de fregnene hennes! Tegner hun dem på? Hun har jo ikke så tydelige fregner til vanlig.. Og stylista er noe drit! Har likt å klikke meg inn på henne og nettenestea for inspirasjon, men nå klikker mobilen hver gang.Anonymous poster hash: 97a09...66c
Rosenrød Skrevet 17. oktober 2013 #24 Skrevet 17. oktober 2013 Hva ER det med at "alle" bloggere tar silikon?? Skremmende! 2
Gjest Bloggleseren Skrevet 17. oktober 2013 #25 Skrevet 17. oktober 2013 Hva ER det med at "alle" bloggere tar silikon?? Det ekstreme presset på utseendet deres kombinert med ung alder. Methinks.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #26 Skrevet 17. oktober 2013 Åh, så kjedelig dersom hun har tatt silikon. Jeg som var så fan av hun var en av de få bloggerne som ikke maset om kroppspress og virket tilfreds med seg selv. Har ikke lest bloggen fast på noen år da, men det var inntrykket jeg hadde av henne før. Tja. Ekstremt mye trening, opp og ned i vekt, masse magebilder (hun får alltid 100 positive kommentarer på magen sin når hun legger den ut, så det er en sikker selvtillitsboost), neseoperasjon ... fornøyd og fornøyd, fru Blom. Hun går veldig ofte med svært korte kjoler, noe som kommer til å se mindre bra ut når hun har fått bryster. Anonymous poster hash: 12d03...018 1
Gjest NerdMedSverd Skrevet 17. oktober 2013 #27 Skrevet 17. oktober 2013 Hva ER det med at "alle" bloggere tar silikon?? Skremmende! Det som er skremmende er at folk fortsetter å trykke seg inn på disse idiotiske bloggene. Er vi som gjør at de kan ta seg råd til disse operasjonene, kjøpe seg svindyre klær, spise sushi på Aker brygge og få enda større innflytelse over unge mennesker. Skulle ønske det var noen oppegående blogger som regjerte på topplistene, slik at skitbloggene gikk grunne og jentene som driver dem må foreta seg noe vettugt. 7
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #28 Skrevet 17. oktober 2013 Stylista er et superfail prosjekt. Bare se på blogglisten.no, alle Stylista-bloggerne rykker stadig nedover lista. Hadde vært fly forbanna om det var meg! Skikkelig drittside. Den fungerer nogenlunde hvis du har bloglovin. Anonymous poster hash: fb5b1...e49
Version 2.0 Skrevet 17. oktober 2013 #29 Skrevet 17. oktober 2013 Det som er skremmende er at folk fortsetter å trykke seg inn på disse idiotiske bloggene. Er vi som gjør at de kan ta seg råd til disse operasjonene, kjøpe seg svindyre klær, spise sushi på Aker brygge og få enda større innflytelse over unge mennesker. Skulle ønske det var noen oppegående blogger som regjerte på topplistene, slik at skitbloggene gikk grunne og jentene som driver dem må foreta seg noe vettugt. Nemlig. Det er faktisk dette som er problemet, ikke bloggerne i seg selv. 1
skyflakes Skrevet 17. oktober 2013 #30 Skrevet 17. oktober 2013 Det som er skremmende er at folk fortsetter å trykke seg inn på disse idiotiske bloggene. Er vi som gjør at de kan ta seg råd til disse operasjonene, kjøpe seg svindyre klær, spise sushi på Aker brygge og få enda større innflytelse over unge mennesker. Skulle ønske det var noen oppegående blogger som regjerte på topplistene, slik at skitbloggene gikk grunne og jentene som driver dem må foreta seg noe vettugt. Det er en ond sirkel. Flere lesere > mer penger > kjøper mer / provosere litt >flere lesere. 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #31 Skrevet 17. oktober 2013 Helt enig! Store pupper passer ikke stilen hennes i det hele tatt føler jeg. Hun har jo ikke lagt inn mye, men jeg syntes hun så kulere ut uten.. Anonymous poster hash: 2f897...f91 Ikke lagt inn mye? Synes virkelig de så digre ut! I hvert fall på henne. Lite pent. Anonymous poster hash: 7ee69...cf0
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #32 Skrevet 17. oktober 2013 Jeg tror ikke det er silikon - jeg tror hun er gravid! Se på siste innlegget..og alle de andre innleggene nedover..hun har da vitterlig en kul nederst på magen på samtlige bilder:) Ja, og fregnene hennes ER et lite mysterium;) Anonymous poster hash: ca387...4bd
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #33 Skrevet 17. oktober 2013 Jeg tror ikke det er silikon - jeg tror hun er gravid! Se på siste innlegget..og alle de andre innleggene nedover..hun har da vitterlig en kul nederst på magen på samtlige bilder:) Ja, og fregnene hennes ER et lite mysterium;) Anonymous poster hash: ca387...4bd Håper ikke du er seriøs.Anonymous poster hash: f32c3...c37 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #34 Skrevet 18. oktober 2013 Håper ikke du er seriøs.Anonymous poster hash: f32c3...c37 jo, er seriøs;) tanken slo meg iallfall, det kan jo selvfølgelig være silikon også, men synes hun har hatt en typisk 3-månederskul nederst på magen på flere av de siste innleggene og egentlig ingen bilder hvor den er utvilsomt flat (hun har jo alltid hatt flat mage, så tipper kulen skyldes plaggene eller en liten bebis:))..tenkte først over det her http://stylista.no/blog/ulrikke-lund/sporty-pasteller Anonymous poster hash: ca387...4bd
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #35 Skrevet 18. oktober 2013 Åh, så kjedelig dersom hun har tatt silikon. Jeg som var så fan av hun var en av de få bloggerne som ikke maset om kroppspress og virket tilfreds med seg selv. Har ikke lest bloggen fast på noen år da, men det var inntrykket jeg hadde av henne før. Hun har operert nesa si, forstørret leppene med restylane, limt på skallfasetter på alle tennene og har endret ansiktsformen med kirurgi. Anonymous poster hash: f3d7b...221 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #36 Skrevet 18. oktober 2013 Stylista er et superfail prosjekt. Bare se på blogglisten.no, alle Stylista-bloggerne rykker stadig nedover lista. Hadde vært fly forbanna om det var meg! Skikkelig drittside. Ja, jeg sluttet å lese bloggen til Nettenestea etter at hun ble med på stylista, hele siden er fail. Anonymous poster hash: f3d7b...221
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #37 Skrevet 18. oktober 2013 jo, er seriøs;) tanken slo meg iallfall, det kan jo selvfølgelig være silikon også, men synes hun har hatt en typisk 3-månederskul nederst på magen på flere av de siste innleggene og egentlig ingen bilder hvor den er utvilsomt flat (hun har jo alltid hatt flat mage, så tipper kulen skyldes plaggene eller en liten bebis:))..tenkte først over det her http://stylista.no/blog/ulrikke-lund/sporty-pasteller Anonymous poster hash: ca387...4bd Hun ser faktisk ganske gravid ut på disse bildene her http://stylista.no/blog/ulrikke-lund/folk-inspired-stylista-launchAnonymous poster hash: a3215...470
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #38 Skrevet 18. oktober 2013 Har du ikke bare lagt på seg da? Jeg syns hun ser litt rundere ut, men på en kledelig måte. Anonymous poster hash: 3b8c5...568 2
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #39 Skrevet 18. oktober 2013 Jeg synes ikke hun ser gravid ut. Men det ser ut som hun har tatt silikon, dessverre. Nå har jo nesten alle toppbloggerne silikon, uansett om de er "vanlig" størrelse eller glamour-størrelse. Synes det er rart at hun gjorde det fordi det er ikke spesielt fashion med silikon, og det er jo mye mer elegant med små, nette bryster som passer til kroppen de sitter på. Anonymous poster hash: 4fc1c...05b 2
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #40 Skrevet 18. oktober 2013 Hun ser faktisk ganske gravid ut på disse bildene her http://stylista.no/blog/ulrikke-lund/folk-inspired-stylista-launchAnonymous poster hash: a3215...470 Ser ut som den tristeste festen, ever. Anonymous poster hash: ce16c...e92 4
Fremhevede innlegg