AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2013 #1 Skrevet 12. oktober 2013 Jeg har møtt en fyr på nettet som er veldig ivrig på å møte meg. Vi har en ganske god tone, men føler i grunn at han er en del hakk ivrigere enn meg. Han har et utseende jeg liker veldig godt også. Men han er alltid alene. Han jobber, og så ser han på film etter jobb. Thats it. Jeg spurte for en uke siden om han ikke hadde noen planer med venner, men fikk til svar at de alltid var opptatte. Burde jeg likevel gi han en sjanse? Jeg er redd for å få en mann som ikke har noe eget liv, men bare enten henger på meg eller er hjemme. Er jeg kravstor? Anonymous poster hash: 1820f...f1e
@Maja Skrevet 12. oktober 2013 #2 Skrevet 12. oktober 2013 Gje han ein sjans du! Det kan vell stemme at vennene hans er opptatt, og uansett er det ikkje sikkert han vil henge etter deg heile tida. Dessuten er det ikkje alle som har like stort behov for å vere sjosiale heile tida. Synest det blir for smålig å droppe han på grunn av slikt. 6
Gjest BettyBoop Skrevet 12. oktober 2013 #3 Skrevet 12. oktober 2013 Jeg har møtt en fyr på nettet som er veldig ivrig på å møte meg. Vi har en ganske god tone, men føler i grunn at han er en del hakk ivrigere enn meg. Han har et utseende jeg liker veldig godt også. Men han er alltid alene. Han jobber, og så ser han på film etter jobb. Thats it. Jeg spurte for en uke siden om han ikke hadde noen planer med venner, men fikk til svar at de alltid var opptatte. Burde jeg likevel gi han en sjanse? Jeg er redd for å få en mann som ikke har noe eget liv, men bare enten henger på meg eller er hjemme. Er jeg kravstor?Anonymous poster hash: 1820f...f1e jeg forstår deg godt jeg. Jeg syns det høres ut som han ikke liker å være sosial
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2013 #4 Skrevet 12. oktober 2013 Har dere møttes i det hele tatt? Hvis ikke, så skader ikke en date. Dog det spørs hva du mener med at han er mer interessert. Siden kvinner generelt er mer forholdsorientert pleier det oftest være litt mer entusiasme fra kvinners side i forhold som fungerer. Hvis jeg føler i starten at han er mer keen enn meg ender det som regel opp med en situasjon der jeg innser at jeg ikke er interessert nok og han blir clingy. Jeg er selv innadvendt og mest tiltrukket av menn som er utadvendt, så menn jeg føler tiltrekning til er som regel hypersosiale, men jeg kan ikke si hva som er best for andre. Anonymous poster hash: 00f72...c95
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2013 #5 Skrevet 12. oktober 2013 Enkelte mennesker har få venner og trives faktisk godt med det. Er du av den mer sosiale typen er kanskje ikke han den rette for deg (eller du den rette for han). Jeg kjenner meg selv ganske godt igjen i beskrivelsen du gir av han, og jeg innser at det er mange jeg ikke kunne ha vært sammen med rett og slett fordi jeg ikke har så store sosiale behov. Jeg trenger en dame som kan akseptere det at jeg er den jeg er, altså en rolig og stille fyr. Det trenger sikkert han også. Anonymous poster hash: 13653...8cb 5
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2013 #6 Skrevet 12. oktober 2013 Jeg er jente og har sosial angst, så jeg er ikke særlig sosial. Ikke går jeg på skole eller har jobb for tiden heller, så jeg er jo bare hjemme hele dagen. Men det betyr jo ikke at jeg henger på kjæresten min 24/7 fordi. Og greit at jeg kanskje ikke har noe liv, men jeg koser jo meg med seriene mine Og kjæresten har heller ikke noe imot det Anonymous poster hash: aab35...605 1
Baddi Skrevet 12. oktober 2013 #7 Skrevet 12. oktober 2013 Kjør på. Er selv ikke av den mest sosiale sorten, og trives med de få gode vennene jeg har. Trives gott i mitt eget selskap, og har ikke behov for å klenge meg på noen. Så slik jeg ser det fra mitt ståsted. Vil jeg påstå, at så lenge en kan akseptere å gota at den andre ikke har de samme sosiale behovene. Så er det ingenting ved det du skriver som skulle tyde på at det trenge by på problemer 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2013 #8 Skrevet 12. oktober 2013 En mann som ikke hele tiden må rølpe rundt med kamerater, drikke seg dritings på byen hver helg, være for opptatt til å finne på ting med meg, og generelt være "normal", høres helt supert ut, synes jeg. Har funnet meg en slik en selv, og jeg har aldri vært lykkeligere i et forhold. Men det er klart, om du selv har stort behov for å være sosial med mange forskjellige mennesker og ikke ønsker et forhold hvor man gjør "alt" sammen, så bør du vel gå for en som er mer lik deg selv. Motsetninger tiltrekker hverandre kanskje til å begynne med, men i lengden tror jeg forhold har større sjanse for å lykkes om man finner en som er relativt lik en selv på vesentlige punkter, som dette. Anonymous poster hash: 5f21b...a51 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2013 #9 Skrevet 12. oktober 2013 Burde jeg likevel gi han en sjanse? Jeg er redd for å få en mann som ikke har noe eget liv, men bare enten henger på meg eller er hjemme. Er jeg kravstor?Anonymous poster hash: 1820f...f1e Jeg visste ikke at man var avhengig av andre for å ha et eget liv? Det eneste å ikke være særlig sosial er et varseltegn på, er at man ikke er særlig sosial. Om han trives med det, så er det bare opp til deg om det er et problem. Det virker jo ikke som om han er venneløs heller? Anonymous poster hash: 5a1fa...110 5
Gjest BettyBoop Skrevet 12. oktober 2013 #10 Skrevet 12. oktober 2013 Jeg visste ikke at man var avhengig av andre for å ha et eget liv? Det eneste å ikke være særlig sosial er et varseltegn på, er at man ikke er særlig sosial. Om han trives med det, så er det bare opp til deg om det er et problem. Det virker jo ikke som om han er venneløs heller? Anonymous poster hash: 5a1fa...110 Det er tabu å være venneløs så det er ikke noe man innrømmer dersom man er det, er det vel? 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2013 #11 Skrevet 12. oktober 2013 Dette er vel en av grunnene jeg vegrer meg med å ta kontakt med jenter. Jeg har ikke venner men jeg har vel ting jeg sysler med selv, og har da heller ingen planer om å henge på min kommende kjæreste 24/7. Så resultatet har vel blitt at jeg bare er alene og orker ikke å ta kontakt med nye mennesker, om det så er som ny dame eller venner... Ond sirkel. Anonymous poster hash: e1991...217
Gjest BettyBoop Skrevet 12. oktober 2013 #12 Skrevet 12. oktober 2013 Dette er vel en av grunnene jeg vegrer meg med å ta kontakt med jenter. Jeg har ikke venner men jeg har vel ting jeg sysler med selv, og har da heller ingen planer om å henge på min kommende kjæreste 24/7. Så resultatet har vel blitt at jeg bare er alene og orker ikke å ta kontakt med nye mennesker, om det så er som ny dame eller venner... Ond sirkel. Anonymous poster hash: e1991...217 Men hvorfor har du ikke venner?
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2013 #13 Skrevet 12. oktober 2013 Men hvorfor har du ikke venner? Det med venner var egentlig ikke poenget med innlegget mitt, var bare noe jeg la til. Men det har vel skjedd mye som har forandret meg på en dårlig måte.. Noe i den retningen, tror jeg. Jeg er vel damaged goods. Men poenget mitt står forsatt, hadde jeg ikke vært så bekymret for hva jenta (eller venner) mente om sosiallivet mitt så hadde jeg kanskje tatt en sjanse. Anonymous poster hash: e1991...217
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2013 #14 Skrevet 12. oktober 2013 Dette er vel en av grunnene jeg vegrer meg med å ta kontakt med jenter. Jeg har ikke venner men jeg har vel ting jeg sysler med selv, og har da heller ingen planer om å henge på min kommende kjæreste 24/7. Så resultatet har vel blitt at jeg bare er alene og orker ikke å ta kontakt med nye mennesker, om det så er som ny dame eller venner... Ond sirkel. Anonymous poster hash: e1991...217 Det er en dum grunn til å ikke ta kontakt med jenter! Du trenger ikke å være flau over å ha få venner, bare vær ærlig. Jeg skjønte kjapt at kjæresten min ikke hadde venner, men det var absolutt ikke avgjørende for meg. Han har sine ting han liker, og har blitt venn med noen av kjærestene til venninnene mine Vi er forskjellige. I forhold er det positivt at en er introvert og en ekstrovert Anonymous poster hash: cea77...5e8
Gjest BettyBoop Skrevet 12. oktober 2013 #15 Skrevet 12. oktober 2013 Det med venner var egentlig ikke poenget med innlegget mitt, var bare noe jeg la til. Men det har vel skjedd mye som har forandret meg på en dårlig måte.. Noe i den retningen, tror jeg. Jeg er vel damaged goods. Men poenget mitt står forsatt, hadde jeg ikke vært så bekymret for hva jenta (eller venner) mente om sosiallivet mitt så hadde jeg kanskje tatt en sjanse. Anonymous poster hash: e1991...217 jeg hadde trodd at folk ikke likte deg.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2013 #16 Skrevet 12. oktober 2013 jeg hadde trodd at folk ikke likte deg. Tror du bør lære deg å bruke litt tid før du dømmer folk. Anonymous poster hash: cea77...5e8 3
Gjest BettyBoop Skrevet 12. oktober 2013 #17 Skrevet 12. oktober 2013 Tror du bør lære deg å bruke litt tid før du dømmer folk. Anonymous poster hash: cea77...5e8 jeg dømmer ikke. Jeg mener når noen ikke har venner så tenker man jo hvortfor og da lurer mN PÅ ER DET NOE MED DENNE PERSONEN SOM GJØR AT FOLK SKYGGER BANEN Sorry caps lock, eller er det at personen har sosialangst eller er det at personen ikke liker å være sosial eller er så sjenert at han ikke klarer å få kontakt med andre mennesker, eller er det at han har vært uheldig med dårlige venner? Man spekulerer jo alltid på grunnen siden mennesker er sosiale dyr. Alså jeg skjønner det jo dersom man flytter til et nytt sted og ikke kjenner noen der. Men det at man ikke har noen venner i det hele tatt i hele livet sitt og ikke en gang en får en til å lure og sette spørsmålstegn? Ingen er venneløse uten grunn.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #18 Skrevet 13. oktober 2013 Dette handler mest om at det å ikke ha masse venner og ikke ha høy sosial verdi = lavstatus. Og da er det status dere damer er opptatt av. Penger, nettverk, makt osv. Det er alt som betyr noe for dere. Anonymous poster hash: 038d7...c9c
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #19 Skrevet 13. oktober 2013 Dette er vel en av grunnene jeg vegrer meg med å ta kontakt med jenter. Jeg har ikke venner men jeg har vel ting jeg sysler med selv, og har da heller ingen planer om å henge på min kommende kjæreste 24/7. Så resultatet har vel blitt at jeg bare er alene og orker ikke å ta kontakt med nye mennesker, om det så er som ny dame eller venner... Ond sirkel. Anonymous poster hash: e1991...217 For at det skal være verdt å prøve å finne seg en dame må du helst ha nok/riktige venner som du finner på ting med akkurat pass ofte, eie egen bolig og gjerne ha bil hvis du er over 25, ha en respektabel jobb med høy lønn (makt er kanskje mer verdt enn høy lønn, jeg vet ikke) og sikkert flere ting jeg ikke kommer på her og nå. Er i samme båt som deg, så jeg har lagt alt som heter damer på hylla til dette er på stell. Anonymous poster hash: 038d7...c9c
Steinar40 Skrevet 13. oktober 2013 #20 Skrevet 13. oktober 2013 Jeg har møtt en fyr på nettet som er veldig ivrig på å møte meg. Vi har en ganske god tone, men føler i grunn at han er en del hakk ivrigere enn meg. Han har et utseende jeg liker veldig godt også. Men han er alltid alene. Han jobber, og så ser han på film etter jobb. Thats it. Jeg spurte for en uke siden om han ikke hadde noen planer med venner, men fikk til svar at de alltid var opptatte. Burde jeg likevel gi han en sjanse? Jeg er redd for å få en mann som ikke har noe eget liv, men bare enten henger på meg eller er hjemme. Er jeg kravstor?Anonymous poster hash: 1820f...f1e Hvis du er avhengig av at han er sosial så har du et problem. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå