Baddi Skrevet 12. oktober 2013 #1 Del Skrevet 12. oktober 2013 Har en liten fasinasjon til stjernetegn og astrologi. Ikke dermed sakt at er en stor troende, men føler ofte beskrivelser av stjernetegn passer utroligt bra. Så lurer på va slags tanker ærfaringer intereserte har i forhold til matching stjernetegn i mellom? Er selv skorpion å føler igrunnen det er vanskelig å finne ei jeg passer med. Vet jeg kan være en fantastisk person å hatt et forhold til, men samtidig. En utroligt vanskelig å tolmodighetskrevende person å skulle forholde seg til. Å er det andre skorpioner her som føler det er vanskelig med å finne matchende partner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2013 #2 Del Skrevet 12. oktober 2013 Har en liten fasinasjon til stjernetegn og astrologi. Ikke dermed sakt at er en stor troende, men føler ofte beskrivelser av stjernetegn passer utroligt bra. Så lurer på va slags tanker ærfaringer intereserte har i forhold til matching stjernetegn i mellom? Er selv skorpion å føler igrunnen det er vanskelig å finne ei jeg passer med. Vet jeg kan være en fantastisk person å hatt et forhold til, men samtidig. En utroligt vanskelig å tolmodighetskrevende person å skulle forholde seg til. Å er det andre skorpioner her som føler det er vanskelig med å finne matchende partner? Jeg er også Skorpion, for et sammentreff! Lyst til å pule? Send meg PM! Anonymous poster hash: c3e03...58b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2013 #3 Del Skrevet 12. oktober 2013 Har en liten fasinasjon til stjernetegn og astrologi. Ikke dermed sakt at er en stor troende, men føler ofte beskrivelser av stjernetegn passer utroligt bra. Så lurer på va slags tanker ærfaringer intereserte har i forhold til matching stjernetegn i mellom? Er selv skorpion å føler igrunnen det er vanskelig å finne ei jeg passer med. Vet jeg kan være en fantastisk person å hatt et forhold til, men samtidig. En utroligt vanskelig å tolmodighetskrevende person å skulle forholde seg til. Å er det andre skorpioner her som føler det er vanskelig med å finne matchende partner? Tror du skal prøve i religionsforumet. Mange likesinnede der. Anonymous poster hash: e2b42...70d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2013 #4 Del Skrevet 12. oktober 2013 (endret) Tror du skal prøve i religionsforumet. Mange likesinnede der. Anonymous poster hash: e2b42...70d Jeg hører denne mannen: http://gfx.dagbladet.no/pub/artikkel/5/54/540/540168/_M1F45373r1r_1215414683.jpg Anonymous poster hash: c3e03...58b Endret 12. oktober 2013 av Yvonne 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmanuelle Skrevet 12. oktober 2013 #5 Del Skrevet 12. oktober 2013 Jeg tror ikke på astrologi, men sjekka for moro skyld. Jeg er skorpion og kjæresten min er steinbukk, er visstnok full klaff i følge stjernene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2013 #6 Del Skrevet 12. oktober 2013 Er heller ikke helt troende, men synes det er interessant! Eksen var fisk og jeg er tvilling og merket veldig at dette ikke passet så godt sammen hehe. Nå flørter jeg med en skorpion og jeg merker han er litt komplisert, men akk så herlig! Har lest at tvilling og skorpion absolutt ikke passer sammen forholdsmessig, men kan ha fantastisk sex. Og sistnevnte stemmer så sinnsykt... hehe. Men åssen vi passer sammen forholdsmessig vet jeg ikke ennå, foreløpig er det litt vanskelig ja Allerede. Hoho! Anonymous poster hash: 0b239...351 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2013 #7 Del Skrevet 12. oktober 2013 (endret) Jeg hører denne mannen: http://gfx.dagbladet.no/pub/artikkel/5/54/540/540168/_M1F45373r1r_1215414683.jpg Anonymous poster hash: c3e03...58b Jomfruen? Anonymous poster hash: e2b42...70d Endret 12. oktober 2013 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baddi Skrevet 12. oktober 2013 Forfatter #8 Del Skrevet 12. oktober 2013 Er heller ikke helt troende, men synes det er interessant! Eksen var fisk og jeg er tvilling og merket veldig at dette ikke passet så godt sammen hehe. Nå flørter jeg med en skorpion og jeg merker han er litt komplisert, men akk så herlig! Har lest at tvilling og skorpion absolutt ikke passer sammen forholdsmessig, men kan ha fantastisk sex. Og sistnevnte stemmer så sinnsykt... hehe. Men åssen vi passer sammen forholdsmessig vet jeg ikke ennå, foreløpig er det litt vanskelig ja Allerede. Hoho! Anonymous poster hash: 0b239...351 Ja, må si at sitter igrunnen med samme inntrykk, at vi skorpioner kan være krevende. Å igrunnen vanskelige å forstå. Er vel også gjerne litt lukkede personer, som er vanskelige å komme tett inn på. Føler værtfall jeg selv kan virke åpen, men alikevell slipper på sett og vis ikke folk ordentlig inn. Leser andre utrolig gott, og har vel ikke til nå bommet på mine "evalueringer" av folk. Å har vel en tendens som det står flere plasser, og prøve å åpne øynene til andre. For å få dem til å se værden med nytt lys. Har ikke inntrykk av at er av den sjalu sorten eller "eiesyk", som jeg føler det mye står. Derimot en trang til å ha oversikt, og ting er som oftest alt eller ingenting. Var ikke så mangen skorpioner med erfaringer å dele da, men takk for de til nå ordentlige tilbakemeldingene:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kiarapus Skrevet 13. oktober 2013 #9 Del Skrevet 13. oktober 2013 Jeg er ikke skorpion selv, men jeg kjenner mange skorpioner. Og jeg kan si at de er ikke bare lette å ha ett forhold til nei Hehe. I damms store bok om astrologi står det dette om kjærlighet på skorpion; Skorpion, som består av ren energi, trenger en dirigent. Hvis denne energien ikke kanaliseres riktig og mottas og brukes på en konstruktiv måte, vil det garantert oppstå problemer. Så det viktigste i et kjærlighetsforhold er at partneren verken er kald eller reservert. Når skorpionen blir overveldet av tiltrekningen til en mulig partner, legger de all sin energi i jakten og står på selv om det er helt soleklart at byttet er så upassende som det bare kan bli. Dermed oppstår det problemer. I vanskelige perioder kan komme frem en tendens til å være hemmelighetsfull og hevngjerrig til det grusomme. Men andre innflytelser på fødsels horoskopet kan være med på å dempe dette. Kjente du deg igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alja Skrevet 13. oktober 2013 #10 Del Skrevet 13. oktober 2013 Jeg har hatt tre seriøse forhold. Alle tre var steinbukker, og alle tre forholdene var turbulente. Jeg er løve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kiarapus Skrevet 13. oktober 2013 #11 Del Skrevet 13. oktober 2013 Jeg har hatt tre seriøse forhold. Alle tre var steinbukker, og alle tre forholdene var turbulente. Jeg er løve. Steinbukker er rare men jeg liker de altså! Og jeg har alltid elsket løver. Men jeg vet det er mange som ikke liker løvens måte å være på. Kan på en måte forstå godt at løve og steinbukk kræsjer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alja Skrevet 13. oktober 2013 #12 Del Skrevet 13. oktober 2013 Steinbukker er rare men jeg liker de altså! Og jeg har alltid elsket løver. Men jeg vet det er mange som ikke liker løvens måte å være på. Kan på en måte forstå godt at løve og steinbukk kræsjer.. Løven og Steinbukk er totalt kræsj i følge "boken". Løven er spontan, sjefete og oppmerksomhetssyk, mens steinbukken er konfliktsky, rolig og treig. Men begge to er en typisk leder. Løven er jungelens konge, mens steinbukken er fjellets. Hoho, ikke rart det går hett for seg her i gården av og til. Bestefaren min er også steinbukk, og han er også konfliktsky, rolig og VELDIG treig. (ikke pga alderen) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alja Skrevet 13. oktober 2013 #13 Del Skrevet 13. oktober 2013 (endret) Jeg må jo også si at jeg er virkelig den typiske løven. Over alt hvor jeg leser om løven er det som å lese om meg. Blir lettere flau over meg selv av og til fordi det stemmer så godt. Også disse steinbukkene jeg kjenner har de klassiske trekkene, og uansett hvor mange matchtester jeg tar, så får de minst match. Med god forståelse Steinbukken jeg er med nå er litt mer utholdende og sta enn de andre. Kanskje det er derfor vi enda er par. Endret 13. oktober 2013 av Alja91 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kiarapus Skrevet 13. oktober 2013 #14 Del Skrevet 13. oktober 2013 Løven og Steinbukk er totalt kræsj i følge "boken". Løven er spontan, sjefete og oppmerksomhetssyk, mens steinbukken er konfliktsky, rolig og treig. Men begge to er en typisk leder. Løven er jungelens konge, mens steinbukken er fjellets. Hoho, ikke rart det går hett for seg her i gården av og til. Bestefaren min er også steinbukk, og han er også konfliktsky, rolig og VELDIG treig. (ikke pga alderen) Jeg må jo også si at jeg er virkelig den typiske løven. Over alt hvor jeg leser om løven er det som å lese om meg. Blir lettere flau over meg selv av og til fordi det stemmer så godt. Også disse steinbukkene jeg kjenner har de klassiske trekkene, og uansett hvor mange matchtester jeg tar, så får de minst match. Med god forståelse Steinbukken jeg er med nå er litt mer utholdende og sta enn de andre. Kanskje det er derfor vi enda er par. Tøfft at du er typisk løve! Da liker jeg deg! :D Jeg digger selvtilitten til løven :D Min far og to av mine onkler er løver <3 Han du er sammen med nå har helt sikkert en sterk ascendant i ett annet tegn da! Jeg og samboeren min er begge vannmenn..... Holy zombie, sier jeg bare! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baddi Skrevet 14. oktober 2013 Forfatter #15 Del Skrevet 14. oktober 2013 Må si jeg kjenner meg gott igjen i denne "Når skorpionen blir overveldet av tiltrekningen til en mulig partner, legger de all sin energi i jakten og står på selv om det er helt soleklart at byttet er så upassende som det bare kan bli." Har vært sammen med en løve, og ikke noe å si på det utenom at vi ikke helt fikk til å møtes på mitten. Leste også en plass i forhold til skorpion, at de var "terapautiske" (om det var riktig ordvalg da). Og lå mye i naturen deres med død å gjenskapelse. Å føler mye jeg brenner meg her, ved at oftest finner noen å "jobbe" med:-p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #16 Del Skrevet 14. oktober 2013 Jeg ser faktisk ikke bort fra at når man er født på året kan ha en viss innvirkning på personligheten din. Har hvertfall erfart at de som er født tidlig i året er mer dominante enn de som er født senere på året. Noen andre som har lagt merke til noe tilsvarende? Er jo en generalisering og gjelder selfølgelig ikke alle, men sånn gjennomsnittlig.. Anonymous poster hash: 42cef...8fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #17 Del Skrevet 14. oktober 2013 Jeg er jomfru og er sammen med en løve. Det er egentlig kræsj, men vi holder nå sammen. Motsetninger tiltrekker hverandre? Anonymous poster hash: 062d1...d64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #18 Del Skrevet 14. oktober 2013 Jeg er jomfru og er sammen med en løve. Det er egentlig kræsj, men vi holder nå sammen. Motsetninger tiltrekker hverandre?Anonymous poster hash: 062d1...d64 Du blir ikke jomfru lenge om du er sammen med en løve, det vil jeg si. Anonymous poster hash: e2b42...70d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #19 Del Skrevet 14. oktober 2013 Jeg er født i Fiskene, og da passer jeg sammen med en som er født i Fiskene, Krepsen, eller Skorpionen. Jeg skal holde meg langt unna Jomfruen, Vannmannen, Skytten og Tvillingene. Selv om jeg som er født i Fiskene passer sammen med en annen i samme tegn, betyr ikke det at det er tilfelle for alle. To som er født i Løven for eksempel, er ikke noe forhold å satse på Anonymous poster hash: 336b0...097 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #20 Del Skrevet 14. oktober 2013 Steinbukk her, skal visstnok passe med skorpionen.... Det var i allefall total kraaaasj, tre ganger!!! Hoho ''Skorpionen manipulerer andre og har behov for følelsesmessig kontroll.'' Stemmer på ett blunk!! Manipulerende og sykelig sjalu! Anonymous poster hash: 76b23...ff6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå