AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #21 Skrevet 10. oktober 2013 TUUUUUSEN takk for alle svara! Nå har jeg lært masse! Jeg tar med meg alt sammen, og håper hun kan få proff hjelp, så skal jeg gå ved siden av å støtte så godt jeg kan -TS Anonymous poster hash: afb41...a1f 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #22 Skrevet 10. oktober 2013 Til TS: så denne for en tid siden. http://www.aftenposten.no/webtv/Ida-26-startet-a-kutte-seg-selv-som-tiaring-7304249.html#.UjIYR1M4VMs kanskje den kan gi litt håp for venninden din? jeg er selv tidligere selvskader og fikk hjelp, og nå har jeg vært skadefri i (nesten) åtte år. les litt om selvskading og lær om det og ikke ta helt av når det gjelder venninden din. Behandl henne som et normalt menneske. Det hjalp hvertfall ikke meg hvis folk tok helt av. Lykke til fint av deg å bry deg :-) Anonymous poster hash: afb41...a1f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå