Gå til innhold

Camilla høyskolen i Kr. sand


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Noen her som har gått på Camillahøyskolen i Kr.sand og vil dele erfaringer?

Er det en ok skole?

Vurderer å begynne der i høst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Xavia

Jeg har gått på høgskolen i Kr.sand. Men det er da ikke noe som heter Camilla høgskolen??? I så fall har de foretatt noen dramatiske endringer siden jeg var ferdig der i 2002.

Jeg vet at bygningene/avdelingene har fått navn etter kjente personer. Og det forundrer meg ikke om en av dem har fått navnet Camilla Collett. Er det det du mener?

Så hvis det er den vanlige høgskolen på Gimlemoen du snakker om så er den å anbefale på det varmeste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes en Camilla Daghøgskole for kvinner, og en Henrik Daghøgskole for menn. Skolen er, såvidt jeg vet, etter en dansk modell, og har hatt stor suksess.

Her kan du lese litt mer om skolen.

Jeg vet at Camilla-skolen har gjort store ting med mange mennskers liv, og anbefaler den ut fra dette!

Katriana: Jo, som du ser over, det er absolutt noe som heter Camilla høgskolen, et alternativ til de som ikke mestrer livet sitt helt på egenånd, og som kanskje trenger nettopp Camilla-skolen for å kunne gå videre på HiA - Høgskolen i Agder, som forresten ikke bare holder til i Kristiansand...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner ikke til den personlig, men overhørte en kvinne som snakket om den til venninnen sin,og hun virket veldig fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Xavia

HiA - Høgskolen i Agder, som forresten ikke bare holder til i Kristiansand...

Jeg vet at Høskolen i Agder ikke bare holder til i Kr.sand. Men det var en høgskole i Kr.sand hun spurte etter...

Men at det var noe som het Camilla høgskolen ante jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...