Hr. Brunstein Skrevet 7. mai 2004 #21 Del Skrevet 7. mai 2004 Å si æsj æsj æsj om ATM er vel ikke så veldig uhøflig. De fleste vet vel at akkurat den aktiviteten kan vekke litt æsj følelser hos andre. Så akkurat denne aktiviteten synes jeg det er greit at folk får si slik de føler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 7. mai 2004 #22 Del Skrevet 7. mai 2004 Å si æsj æsj æsj om ATM er vel ikke så veldig uhøflig. De fleste vet vel at akkurat den aktiviteten kan vekke litt æsj følelser hos andre. Så akkurat denne aktiviteten synes jeg det er greit at folk får si slik de føler. Jeg vet at mange synes det er helt greit å si æsj til endel seksuelle aktiviteteter de ikke forstår og bare synes er ekle, som ATM, analsex, wetsex og endel slikt, jeg er bare ikke enig. Jeg synes det er uhøflig å si æsj til andres lyster, punktum! At man ikke forstår det, at man ikke selv engang kunne tenkt tanken på det er fair nok, men å si "æsj-æsj-æsj" til noe andre faktisk tenner på og får stimuli av? Nei, som sagt, personlig synes jeg det er uhøflig! Men har skjønt at man her inne kan være så uhøflig (i mine øyne) man vil så lenge det ikke er ting som "de fleste" gjør! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2004 #23 Del Skrevet 7. mai 2004 Jeg synes det er uhøflig å si æsj til andres lyster, punktum! At man ikke forstår det, at man ikke selv engang kunne tenkt tanken på det er fair nok, men å si "æsj-æsj-æsj" til noe andre faktisk tenner på og får stimuli av? : Jeg synes man "har lov til" å si "æsj" til hva man vil, jeg.. Til og med sjokoladekake.. (min far sier æsj til sjokoladekake. det tolker jeg dithen at han ikke liker det.. jeg blir ikke fornærmet eller føler mine lyster tråkket på av at han sier æsj.. selv om han sier æsj så respektere han jo at jeg liker sjokoladekake.. ) Loosen up! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 7. mai 2004 #24 Del Skrevet 7. mai 2004 ...Loosen up! løs som bare det jeg, sier bare hvordan jeg oppfatter ting, vi har lært høflighet forskjellig, jeg er ikke mer forknytt av den grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 7. mai 2004 #25 Del Skrevet 7. mai 2004 løs som bare det jeg, sier bare hvordan jeg oppfatter ting, vi har lært høflighet forskjellig, jeg er ikke mer forknytt av den grunn. Men gjesten kom med et godt poeng da. Hvorfor er det uhøflig å ytre sitt ubehag for en ting? "Asj, jeg liker ikke sjokoladekake." Uhøflig? Nei, ikke etter min mening. "Asj, mennesker som liker sjokoladekake er ekle." Uhøflig? Ja, det vil jeg si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Brunstein Skrevet 7. mai 2004 #26 Del Skrevet 7. mai 2004 Enig Tom Krus...det var egentlig det jeg mente....når man går på person er det uhøflig....ikke sak. Enig enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2004 #27 Del Skrevet 7. mai 2004 "Asj, jeg liker ikke sjokoladekake." Uhøflig? Nei, ikke etter min mening. "Asj, mennesker som liker sjokoladekake er ekle." Uhøflig? Ja, det vil jeg si. 100% enig!! Man må ha lov til å "æsje" på egne veine.. Det er først når man "æsjer" andre mennesker at det blir uhøffelig! Aline; mener du at all bruk av ordet "æsj" er uhøffelig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donnie Darko Skrevet 7. mai 2004 #28 Del Skrevet 7. mai 2004 folk kan si hva de vil.. men å bedrive "sexuelle" aktiviteter som å pisse i trynet eller spise dritt da er man syk. Dette har da ingenting med sex å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 7. mai 2004 #29 Del Skrevet 7. mai 2004 ja, og tenker man annerledes så er man jo gal!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donnie Darko Skrevet 7. mai 2004 #30 Del Skrevet 7. mai 2004 ja' date=' og tenker man annerledes så er man jo gal!!! [/quote'] jepp! du har skjønt det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 7. mai 2004 #31 Del Skrevet 7. mai 2004 Det er vel ikke så mye et spørsmål om moral, som et spørsmål om sykdomsforebygging og hygiene når det er snakk om anal til oral...? For meg får da folk gjøre hva de vil, men jeg ville vært lunken til å utsette meg for e-coli bakterier på den måten og kanskje ende opp med diare og oppkast-sjau (eller værre) lenge etterpå :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 7. mai 2004 #32 Del Skrevet 7. mai 2004 Uff etter å ha våget meg inn på denne tråden så tror jeg ikke at jeg vil ha sjokoladekake lenger.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåveis Skrevet 7. mai 2004 #33 Del Skrevet 7. mai 2004 Uff etter å ha våget meg inn på denne tråden så tror jeg ikke at jeg vil ha sjokoladekake lenger.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MindCrime Skrevet 7. mai 2004 #34 Del Skrevet 7. mai 2004 Må bare presisere at det er ikke noe ATM i paris hilton filmen.... det er bare selskapet Red light D.... som har kjøpt rettighetene til å lansere dne på Video & DVD. Om ATM er mer uhygienisk enn fks. rimming (slikking av anus) skal jeg ikke si noe sikkert om, all den tid det som oftes er tatt endel forhåndsregler mht. hygiene.... Nok ett eksempel på at man ikke uten videre bør prøve alt man ser på film selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2004 #35 Del Skrevet 7. mai 2004 æsj æsj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Viva~ Skrevet 7. mai 2004 #36 Del Skrevet 7. mai 2004 Om ATM er mer uhygienisk enn fks. rimming (slikking av anus) skal jeg ikke si noe sikkert om, all den tid det som oftes er tatt endel forhåndsregler mht. hygiene.... Uansett forholdsregler er det vel tarmbakterier i rompa er det ikke? Rimming høres forøvrig enda eklere ut enn ATM og så langt i fra noe jeg kunne tent på som overhodet mulig. Men for all del, hver får gjøre som han vil- bare han ikke kommer til meg for å låne tannbørste etterpå (ikke at jeg har for vane å låne vekk tannbørsten min altså ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dazed Skrevet 7. mai 2004 #37 Del Skrevet 7. mai 2004 folk kan si hva de vil.. men å bedrive "sexuelle" aktiviteter som å pisse i trynet eller spise dritt da er man syk. Dette har da ingenting med sex å gjøre. kunne ikke ha fått sagt det bedre selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venus_venus Skrevet 8. mai 2004 #38 Del Skrevet 8. mai 2004 Jeg synes man "har lov til" å si "æsj" til hva man vil, jeg.. Til og med sjokoladekake.. (min far sier æsj til sjokoladekake. det tolker jeg dithen at han ikke liker det.. jeg blir ikke fornærmet eller føler mine lyster tråkket på av at han sier æsj.. selv om han sier æsj så respektere han jo at jeg liker sjokoladekake.. ) Loosen up! Jeg personlig, synes det er greit at barn sier æsj til det de ikke liker. De har jo ikke lært de sosiale ferdighetene for hva som er høflig og uhøflig før de når en viss alder. Av voksne mennesker forventer jeg meg noe annet. Både når det gjelder sjokoladekake eller wetsex. Det er da virkelig andre måter å tilkjenne gi at man ikke liker det på.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. mai 2004 #39 Del Skrevet 8. mai 2004 Vel, en kan mene mye om mangt man ikke har prøvd, og om mennesker man ikke har møtt. Jeg kom ved et uhell til å eh.... vet ikke om jeg klarer å skrive det en gang.... eh.. "ATM-e". For å si det kort: det gjentas ikke! Men rimming derimot.... Det er jo utenpå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå