Gå til innhold

det "henger"!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

en av kjønnsleppene mine henger så langt ned, ca 3 cm, mens den andre er helt normal. dette ser ikke bare j**** stygt ut, men er i veien for alt mulig, fingring osv.

er dette e4n turn off? hva kan jeg gjøre med det? jeg vet det går ann å operere, noen som har erfaring med det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du også sett det britiske programmet om plastisk kirurgi på musa?

Før jeg vantro så dette programmet hadde det ike falt meg inn at en mus skulle se ut på en bestemt måte. Det er jo ikke så uvanlig å ha lepper som henger litt nedenfor. Jeg synes egentlig det er litt fint.

Jeg ville dessuten vært veldig forsiktig med operasjon. Mange av de som var med i det programmet hadde fått komplikasjoner. Det viktigste er vel at den fungerer som den skal?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt normalt med lepper som "henger" litt. Alle er forskjellig og godt er det. Hvis det blir en plage for deg så er det visse klinikker som utfører ingrepet.

Morlock icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

jeg har akuratt samme problem!

men, jeg tror nok ikke jeg tør å la meg operere...

så jeg må nok bare leve med det.. har prøvd å gjøre alt for at kjæresten ikke skulle legge merke til det, men her om dagen sa han at han synes jeg var så fin nedentil.. puh! nå slipper jeg å skjule meg mer!

man må bare godta det desverre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke klinikker utfører dette inngrepet? noen i Stavanger eller Haugesund? hva koster det? hvilke komplikasjoner kan oppstå?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da fint at alle ikke er like? Jeg har enda til gode å se et kvinnekjønn som ikke har gjort meg opphisset og klar til dyst. Om den ene henger litt lenger ned enn den andre, hva har det å si? Det er jo vanvittig at folk er så opptatt av det estetiske at man slenger seg på alskens skjønnhetsoperasjoner: face-lift, fettsuging, pynting på kjønnslepper, penisforlengelser, osv, osv.... Hvor ble det av kunsten å ha det godt med seg selv? Se seg selv i speilet og nikke anerkjennende: "Ja, jeg ser bra ut"!!

Vær så snill, dere som leser dette, ikke gå gjennom slike smertefulle og risikable operasjoner for vår del. Vi menn er enkle.

icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

hei, det er meg som startet denne tråden. ja, det stemmer at vi jenter må bli mer sikre på oss selv... men jeg KLARER det ikke! jeg blir rett og slett KVALM av å se på den, og som jeg sa lengre oppe, den ER i veien. Ikke sånn til vanlig, jeg "kjenner" ingen ting når jeg går, sitter og sånne ting, men når det kommer til fingring og slikking etc. vet ikke om jeg tør å ta operasjon... det kan jeg takke tvnorge for. jeg så ikke denne dokumentaren, men jeg har sett noen andre dokumentarer om f.eks ansiktsløfting. uff... når jeg tenker meg om, er jeg ufornøyd med ganske mye annet også... men dette er mitt største problem. får vel bare innse at jeg trenger å fikse litt på selvtilliten! vet bare ikke hvordan i hampen jeg skal få det til når jeg ser sånn ut nedentil...

kan ikke for at jeg tenker på denne måten!!

er bare glad jeg fortsatt klarer å beholde det gode humøret mitt jeg! vel, det går bra så lenge jeg har klær på meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Kjære anonym som startet denne tråden!

Det siste innlegget ditt kunne jeg ha skrevet selv!!!! Det er akkurat sånn jeg også har det!

Ville bare at du skal vite at det er flere som har samme problem som deg. Dette er jo ikke så lett å prate med andre om (i alle fall ikke for meg).

Jeg vurderer sterkt å operere, men synes samtidig det er skummelt om man mister følsomhet i underlivet...

Stor klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2002-06-13 12:32, anonym wrote:

når jeg tenker meg om, er jeg ufornøyd med ganske mye annet også... men dette er mitt største problem. får vel bare innse at jeg trenger å fikse litt på selvtilliten! vet bare ikke hvordan i hampen jeg skal få det til når jeg ser sånn ut nedentil...  

Der setter du fingeren på noe viktig. Mange av de som presenteres under plastikk operasjons dokumentarer viser seg å aldri bli fornøyde. De blir avhengige av stadig nye operasjoner, som Michael Jackson...

Da er det ikke deres utseende det er noe i veien men, men selvtilliten. Så lenge du ikke jobber med den vil du aldri bli fornøyd med deg selv uansett plastisk kirurgi. Hva om du investerte i en dyktig psykolog eller noen bli ny investeringer i steden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei

Tror ikke du trenger å fikse på k.leppene.

Det du trenger er bedre selvtillitt. Hvordan får du det?

Utfordre deg selv. Prøv å gjøre ting du avholder deg fra.

Ved å mestre mindre ting du har problemer med vil du føle at du etterhvert får bedre selvtillit. Snakk eventuelt med en lege/psykolog.

Ang. kroppen: En må trene seg opp til å like sin egen kropp. Bli k## av å se seg selv!

Ang. k.lepper og menn: Jeg tror de fleste menn tenner kraftig på store k.lepper.

Jeg kan bli k## bare jeg tenker på en ex (10 år siden) som hadde store (og den ene hang minst 3-4 cm utenfor) k.lepper.

Det kan virke som et stort lem. En bare mååå se.

Hvor er hun nåååå???!!!!

:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest

Hei,

Når jeg så dette måtte jeg bare svare.... Min samboer har store uthengende lepper som skiller ser og nærmest "gaper" litt når hun er litt tent. Ingenting ved kroppen hennes er så opphisende som å se så tydelig at hun har lyst. For all del ikke tukle med leppene dine om du er så heldig å ha et så flott underliv :D

Pål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...