Gå til innhold

Tenner du på høye jenter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

turn on for meg. gutt på 192. liker høye slanke jenter, helst med litt rumpe da.. beinrangler blir litt kjedelig!

Anonymous poster hash: c39c1...457

Jeg liker høye, slanke gutter, helst med litt muskler da.. beinrangler blit litt kjedelig! ;)

Anonymous poster hash: 97946...df5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker høye, slanke gutter, helst med litt muskler da.. beinrangler blit litt kjedelig! ;)

Anonymous poster hash: 97946...df5

det skjønner jeg. kanskje litt kjipt hvis gutten har tynnere armer enn deg.

Anonymous poster hash: c39c1...457

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 176 cm høy.

Var sammen med en gutt på 193 cm, og han så ikke på meg som høy i det hele tatt.

Men det ville nok en gutt på 175/180 cm gjort... Men i lengden betyr det jo faktisk ingenting?

Blir gjerne sammen med en gutt på 180 cm jeg - bare det er en god livspartner, og ikke en drittsekk som han høye andre viste seg å være :P

Synes spørsmålet ditt blir så utrolig individuelt og latterlig: blir som å si: er jeg for lav? er jeg for tjukk? er jeg passe? er jeg for tynn? er jeg stygg? er jeg pen? har jeg stort hode? er tærne mine stygge? har jeg bananpupper? har jeg små pupper? har jeg stoore pupper? har jeg struttepupper? har jeg hengepupper? har jeg store øyne? har jeg rar nese? har jeg pen nese?

- Nettopp fordi alle disse spørsmålene vil ha forskjellige svar fra forskjellige folk - noen sier JA - andre sier NEI.

Akkurat slik som svarene du vil få i denne tråden: Noen sier jaa, du er nok litt høy. Andre sier neeeeeida.

Også sitter du igjen akkurat der du var før du stilte spørsmålet :P

Anonymous poster hash: 97946...df5

De fleste kvinner har ingen egne meninger heller da ..så derfor må de spørre andre om alt. Men de kunne godt samlet det til et spørsmål ..som f.eks. Hva skal jeg mene om meg selv ?

Anonymous poster hash: 6beca...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er høyere enn deg,over 180 og har aldri hatt problemer med å finne meg kjæreste.

Både lavere og høyere enn meg,men må si at jeg har litt problemer med lave menn.Ikke for de grunnene alle tror,men fordi for endel av dem blir det at jeg er høy omtrent en fetish for dem og da blir det i hovedfokus. Min erfaring i hvert fall,mens menn som er like høy eller høyere ikke tenker over høyden min i det hele tatt.

Nå tenker ikke jeg over høyden min,utenom i noen situasjoner,men jeg går ikke med høyhælte sko.Er ikke vant til å gå med det,og liker ikke å gå med det heller. Går som regel alltid med lave sko til kjole eller skjørt,eller sko med litt hæl,men gidder ikke 10 cm og oppover. Kjøpte meg et par på 10 cm,og de ligger i skapet enda :)

Det er ikke noe vits i å bry seg om alle de som ikke liker høye jenter,for det er alltid noen som ikke bryr seg eller dem som liker det veldig godt :)



Anonymous poster hash: 5e110...cdc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Man kan ikke bli likt av alle, men det finnes nok av menn som liker høye jenter, eller som rett og slett ikke bryr seg. Du er ikke akkurat unormalt høy heller, så jeg ville ikke bekymret meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt off topic, men jeg ble skjelt ut av en høy dame i helgen når jeg var på byn med min kjære. Jeg er lav og han er 198, hun ba meg holde meg unna han fordi det var så få høye menn til høye damer, og det fantes plenty som var i passende høyde for meg....Lurer på hvor sint hun hadde blitt om jeg hadde fortalt henne at vi er samboere og har barn sammen :fnise:

Forøvrig synes jeg høye damer er flott :) Gir meg litt sånn amazone vibber



Anonymous poster hash: d35f6...18b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spørs hvor mye de tenner på deg..

Anonymous poster hash: 10b86...403

Bryr meg ikke. Hadde jeg vært høyere, hadde jeg ikke tent seksuelt på dem. Digger å stå ved siden av høye jenter, med lange, tynne bein, hvor jeg kan se opp til dem med min litt kraftigere kropp. Blir kåt.

Anonymous poster hash: 91eb5...a6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er relativt. Nå er jeg bare 175, men mange har ment at jeg også er høy. Søsteren min er 178, og vi bruker høye hæler når vi går ut. Tenker ikke noe over det lenger, men ønsket å være liten og nett da jeg var yngre. Kjæresten min synes at vi er lave. ;)

Anonymous poster hash: 50db4...357

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Amber Rose

Skjønner hva du tenker, for jeg tenkte sånn selv før. Bryr meg ikke så veldig om det lenger, men føler meg til tider meget høy med høye hæler. Er 171 cm uten hæler og blir oppi 180 og noe med de høyeste hælene som er finest. Har alltid fått høre at jeg er veldig høy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Min erfaring som helt helt kjedelig gjennomsnitt på høyde... 168,7 for å være aldeles nøyaktig... er at når jeg svipper på meg et par lekre sko med 13 cm hæler, og blir 180 med lange ben... så tenner de ikke mindre av det...

Men, det er ikke noen som plutselig tenner kun ved at jeg går fra å være rett under 1.70 til å bli rett over 1.80.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, det må nok noe mer til............og usikker på om det er tenningen som skrus av og på rundt dette fenomenet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring som helt helt kjedelig gjennomsnitt på høyde... 168,7 for å være aldeles nøyaktig... er at når jeg svipper på meg et par lekre sko med 13 cm hæler, og blir 180 med lange ben... så tenner de ikke mindre av det...

Men, det er ikke noen som plutselig tenner kun ved at jeg går fra å være rett under 1.70 til å bli rett over 1.80.

Jeg tenner automatisk på at jenter blir høyere. Er mann på 166 cm selv.

Anonymous poster hash: 91eb5...a6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er 1.79 meter høy og synes egentlig dette er for høyt. Ikke for høyt til å bevege seg rundt til hverdags, men når jeg i helgene skal ut på byen eller pynte meg til spesielle anledninger. Jeg elsker nemlig å bruke kjole osv. og synes det rett og slett er stygt å gå i kjole om man ikke bruker sko med høy hæl! Jeg er slank og ser da ut som 19 år gamle jenter ellers her i landet, men høyden plager meg. For å få den perfekte looken mener jeg at man må bruke høyhælte sko på rundt 12-15 cm, fordi flate eller lavere sko ser veldig stygt ut!

Om jeg bruker høyhælte sko blir jeg jo som dere skjønner ekstremt lang, noe jeg synes er jævlig kjipt. Så jeg lurer derfor på om dette er veldig turn-off? Om noen i det heletatt synes så høye jenter er sexy eller tennende? Eller tenker ikke folk over sånt? Jeg for min del legger utrolig godt merke til høye jenter, og synes ikke dette er noe spesielt fint! Hva mener dere??

(Beklager om jeg poster denne i feil emne..)

Anonymous poster hash: 9c59c...3d6

Hei :-)

Man kan si hva man vil om høyder og bredder osv. Og ja lange kvinner er veldig sjarmerende og kan tenne meg. Men det er ikke fordi de er lange...! Slik er det ikke. Men for at de rett og slett stråler selvtillit og ikke prøver å være andre enn dem er.

Det samme kan jeg si om korte Lubne kvinner også. (Hvis man kan si slik) Har du en personlighet som du står ved er du en blomst i mine øyne!!!

Svar på ditt spørsmål = Ja, så lenge det finnes mer enn bare høyde!

Endret av NonJuan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Wanderlust

Jeg kjenner meg igjen i det du sier, ts, selv om jeg er litt lavere. Som regel blir jeg høyere enn de fleste gutter i hæler. Derfor unngår jeg rett og slett å bruke dem for det meste. Ikke er det godt å gå i og man kan ikke bevege seg like fritt som med flate sko.

Syns det er mange flate sko som er pene til kjole! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en flott høyde :) Mange kjekke menn på 190-195 (og da ser det bare dumt ut om du feks er 165 høy).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør ikke noe og bruke lave sko inntil kjole vel? Selv bruker jeg kjole og converse ganske ofte! Det er superkult :-)

Ugh.

Gå med så høye sko du vil! Det er fint. Enkelte menn føler seg "truet" av høye jenter, akkurat som noen menn føler seg mindre hvis konen tjener mer. Drit i slike usikre fjotter, man vil ikke date slike uansett. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei! Jeg er 1.79 meter høy og synes egentlig dette er for høyt. Ikke for høyt til å bevege seg rundt til hverdags, men når jeg i helgene skal ut på byen eller pynte meg til spesielle anledninger. Jeg elsker nemlig å bruke kjole osv. og synes det rett og slett er stygt å gå i kjole om man ikke bruker sko med høy hæl! Jeg er slank og ser da ut som 19 år gamle jenter ellers her i landet, men høyden plager meg. For å få den perfekte looken mener jeg at man må bruke høyhælte sko på rundt 12-15 cm, fordi flate eller lavere sko ser veldig stygt ut! Om jeg bruker høyhælte sko blir jeg jo som dere skjønner ekstremt lang, noe jeg synes er jævlig kjipt. Så jeg lurer derfor på om dette er veldig turn-off? Om noen i det heletatt synes så høye jenter er sexy eller tennende? Eller tenker ikke folk over sånt? Jeg for min del legger utrolig godt merke til høye jenter, og synes ikke dette er noe spesielt fint! Hva mener dere?? (Beklager om jeg poster denne i feil emne..) Anonymous poster hash: 9c59c...3d6

Dessverre. Kvinner over 1.70 er no go. Selv er jeg 1.92, men jeg er mann:)

Anonymous poster hash: 01996...880

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs hvor mye de tenner på deg..

Anonymous poster hash: 10b86...403

Hey hey hey! Let's keep things civil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...