Gå til innhold

Tenner du på høye jenter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er 1.79 meter høy og synes egentlig dette er for høyt. Ikke for høyt til å bevege seg rundt til hverdags, men når jeg i helgene skal ut på byen eller pynte meg til spesielle anledninger. Jeg elsker nemlig å bruke kjole osv. og synes det rett og slett er stygt å gå i kjole om man ikke bruker sko med høy hæl! Jeg er slank og ser da ut som 19 år gamle jenter ellers her i landet, men høyden plager meg. For å få den perfekte looken mener jeg at man må bruke høyhælte sko på rundt 12-15 cm, fordi flate eller lavere sko ser veldig stygt ut!

Om jeg bruker høyhælte sko blir jeg jo som dere skjønner ekstremt lang, noe jeg synes er jævlig kjipt. Så jeg lurer derfor på om dette er veldig turn-off? Om noen i det heletatt synes så høye jenter er sexy eller tennende? Eller tenker ikke folk over sånt? Jeg for min del legger utrolig godt merke til høye jenter, og synes ikke dette er noe spesielt fint! Hva mener dere??

(Beklager om jeg poster denne i feil emne..)



Anonymous poster hash: 9c59c...3d6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det er fint! Jeg er selv slank og 177 høy, og har ingen problemer med å bruke høyehæler om jeg skal noe spesielt, så lenge jeg ikke blir høyere enn mannen min.

Du burde aldeles ikke skamme deg over høyden din! Om du ikke vil bruke pumps kan du jo bruke høyhælte sko som ikke er SÅ høye?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Er 166 cm mann, og tenner veldig rent seksuelt på høye jenter! Elsker at jenter er høyere enn meg. Lange, tynne bein etc.



Anonymous poster hash: 91eb5...a6e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg elsker høye jenter, jeg kan ikke fordra korte jenter!!

slanke jenter på 174-180 er deiliiig



Anonymous poster hash: b0fce...7c0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paradoks at høye flotte jenter synes de må bruke høye hæler,som egentlig er stylter, som ble designet for at lave kvinnes skulle etterlikne dere.

Jeg gir blanke, og foretrekker dere liggende,uansett høyde.

Men hvis noen ikke tenner på dere, hvorfor i svarte skal dere da ofre en tanke om hva de synes? Det er nok av menn som tenner på dere uansett, og det er grenser for hvor mange gubber dere kan drasse rundt med...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det er latterlig når hæler blir brukt som argument som at man jo blir så høy :roll: Nei, du går med to høye plattformer og du er ikke høyere av å gå i dem. Anonymous poster hash: 777dd...e01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt uenig i hele premisset om at flate sko ikke kan se pent ut.

Anonymous poster hash: 5d5c6...cbb

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør ikke noe og bruke lave sko inntil kjole vel? Selv bruker jeg kjole og converse ganske ofte! Det er superkult :-)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du skal være deg selv og ikke minst ta på høye hæler. Det er sexy og du er sexy. Tror det er du som er mest fiksert på dette, og legger merke til andre jenters høyde. Jeg har en lav kone, hun tenker på det av og til, det gjør ikke jeg.

Det er ikke turn off det som du beskriver. Heller tvert i mot, høye jenter kan være veldig sexy ,attraktiv og søte. Men det er helheten som tenner meg, kombinasjonen av personlighet og et inntrykk av en person, ikke nødvendigvis kroppen i det hele tatt.



Anonymous poster hash: 93153...35e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 190 høy og har vært sammen med 3 jenter mellom 180-184, så svaret fra meg sier vel seg selv. Nylig var jeg i Litauen og der danset med jeg med en jente som var noe av det vakreste jeg har sett. Høy, normalt slank og på høye hæler som gjorde at jeg faktisk måtte titte litt opp for å se i øynene hennes.

Så høye jenter: Oh yes!

Men forstår ikke hvorfor du må gå med så høye hæler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, jeg tenner på høye jenter og jeg synes alle de som sier det er for høyt kan gå å pule seg selv i ræva.

Å visste ikke at du var bi/lesbisk?

Anonymous poster hash: ce1d9...1b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjør ikke noe og bruke lave sko inntil kjole vel? Selv bruker jeg kjole og converse ganske ofte! Det er superkult :-)

Kjole og tøysko? ....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du det er BARE lekkert, jeh er 178, tynn med former på alle de rette stedene (i følge media idealet, alle er jo vakre!)

og EEEEELSKER høye hæler, min mann på 185 blir lavere en meg når jeg har høye hæler, men han får ikke mindre missunelige blikk for det om O:)

Så gå i så høye hæler du vil, du er sikkert rådeilig i de (mulig jeg er litt bi)



Anonymous poster hash: 33713...a8a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer helt an på hvor høy man er selv for de fleste menn tror jeg.

For meg blir du litt for høy ..eller rettere sagt jeg blir for lav partner for deg hvis du liker å gå i slike sko.

Jeg er bare 188 høy ..men jeg tror de nærmere 2m virkelig vil like deg.

Mann33



Anonymous poster hash: 6beca...261
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja. Er 166 cm mann, og tenner veldig rent seksuelt på høye jenter! Elsker at jenter er høyere enn meg. Lange, tynne bein etc.

Anonymous poster hash: 91eb5...a6e

Spørs hvor mye de tenner på deg..

Anonymous poster hash: 10b86...403

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 176 cm høy.

Var sammen med en gutt på 193 cm, og han så ikke på meg som høy i det hele tatt.

Men det ville nok en gutt på 175/180 cm gjort... Men i lengden betyr det jo faktisk ingenting?

Blir gjerne sammen med en gutt på 180 cm jeg - bare det er en god livspartner, og ikke en drittsekk som han høye andre viste seg å være :P

Synes spørsmålet ditt blir så utrolig individuelt og latterlig: blir som å si: er jeg for lav? er jeg for tjukk? er jeg passe? er jeg for tynn? er jeg stygg? er jeg pen? har jeg stort hode? er tærne mine stygge? har jeg bananpupper? har jeg små pupper? har jeg stoore pupper? har jeg struttepupper? har jeg hengepupper? har jeg store øyne? har jeg rar nese? har jeg pen nese?

- Nettopp fordi alle disse spørsmålene vil ha forskjellige svar fra forskjellige folk - noen sier JA - andre sier NEI.

Akkurat slik som svarene du vil få i denne tråden: Noen sier jaa, du er nok litt høy. Andre sier neeeeeida.

Også sitter du igjen akkurat der du var før du stilte spørsmålet :P



Anonymous poster hash: 97946...df5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

turn on for meg. gutt på 192. liker høye slanke jenter, helst med litt rumpe da.. beinrangler blir litt kjedelig!



Anonymous poster hash: c39c1...457
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er høyere enn deg, og bruker høye sko. Blir en del cm høyere en samboeren av og til, men han syntes fremdeles jeg er fin. Blir lagt ann på av både høye og lave menn på byen og, så føler ikke det har noe å si hvor høy jeg er.

Sikkert noen som legger seg opp i det, men man kan ikke tilfredsstille alle..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...