Gå til innhold

Sex med venninne. Utroskap?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!!

Dere har jo lekt med mange følelser hele tiden. Og helt klart har du likt det godt siden du også ville gjøre dette alene.

Jeg synes du kan fortelle din partner om dette. Dere har jo tross alt et "åpent" forhold likevel.

Han har på en måte selv skyld i dette ? Dette er ikke noe grunn til å gå rundt med dårlig samvittighet... Snakk med han!!!

Lykke til

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg går tydeligvis litt imot strømmen her, jeg syns ikke det er utroskap. Jeg kan egentlig ikke forklare hvorfor, men jeg ser på utroskap som noe som setter forholdet i fare. Jeg kan ikke se at litt jentesex setter forholdet i fare. Dårlig argument, jeg vet..

Sex med andre av motsatt kjønn, når det "bare" er sex i bildet, ingen følelser og man har like sterke følelser for kjæresten/samboeren sin, trenger heller ikke sette forholdet i fare sånn sett. Fordi det ikke forandrer på følelsene man har for den man er sammen med. Men det er jo utroskap like fullt, og de fleste har en oppfatning av at forholdet hadde fått en skikkelig stygg smell om man fant det ut. Og sex med en av samme kjønn blir i mine øyne det samme. Med mindre man har snakket om det og er enige om at det er greit selvsagt, da er det ikke utroskap. I TS sitt tilfelle vil jeg absolutt si de har vært utro. Men hvordan kjærestene vil(le) reagere er det jo vanskelig å si noe om.

Anonymous poster hash: 2e124...59a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...