Gå til innhold

Sex med venninne. Utroskap?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For en stund tilbake tok jeg med meg ei jente i senga og overrasket samboeren min litt. Alle tre hadde kjempegod sex, og ingen angrer.

Litt etter dette, ble jenta sammen med en kamerat av oss, og alle fire har blitt ganske gode venner.

Det hender jeg og denne jenta tulle flørter litt på byen når vi møtes osv.

Men her om dagen hadde vi sex, kun oss to. Begge var veldig fulle, og vi ble enige om at vi ikke skulle fortelle typene våres om dette.

Det er absolutt ingen følelser i bilde. Begge bare tenner på jentesex innimellom.

Men så begynte jeg og tenke litt. Har jeg egentlig vært utro nå?

Altså, hadde samboeren min fått vite det føre, hadde han nok heller likt det, ville ha sett på eller liknende. Men nå er det over en mnd siden, og da har jeg ikke ville sagt noe.

Men nå, ut av det blå, fikk jeg litt dårlig samvittighet..

Hva gjør jeg? Bare glemme det?

Anonymous poster hash: fd631...604

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvsagt er det utroskap. Du har hatt sex med en annen enn din partner, og din partner vet ikke om det. Skjønner ikke hvorfor du lurer på det.

Kanskje mannen din hadde tatt det helt fint, til og med likt det godt, men det er da ikke mulig å anse dette som annet enn utroskap av den grunn.



Anonymous poster hash: d7e31...43b
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arbeider

Men så begynte jeg og tenke litt. Har jeg egentlig vært utro nå?

Altså, hadde samboeren min fått vite det føre, hadde han nok heller likt det, ville ha sett på eller liknende. Men nå er det over en mnd siden, og da har jeg ikke ville sagt noe.

Anonymous poster hash: fd631...604

Sikker på at du ikke lurer deg selv her? Du sier du tror han ville likt det, men du har ikke sagt ifra. Grunnen til at du ikke er sagt ifra er vel nettopp at du ikke tror han ville likt det?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan ville du tenkt på det dersom du fikk vite at samboeren din hadde møtt og hatt sex med henne uten at du visste om det?

Hvis dere ikke har en avtale om at det er greit å ha sex med andre, så er det utroskap.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan ville du tenkt på det dersom du fikk vite at samboeren din hadde møtt og hatt sex med henne uten at du visste om det?

Hvis dere ikke har en avtale om at det er greit å ha sex med andre, så er det utroskap.

Det har jo litt med kjønn å gjøre. Blir som at samboeren hennes hadde hatt seg med en annen mann. Antakeligvis ikke like ille som med en annen kvinne. Av en eller annen grunn er det litt sånn.

Anonymous poster hash: 062e5...795

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om dere hadde hatt trekant med en ekstra mann - og kjæresten din hadde hatt sex med ham bak din rygg etterpå?



Anonymous poster hash: 2855a...847
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har jo litt med kjønn å gjøre. Blir som at samboeren hennes hadde hatt seg med en annen mann. Antakeligvis ikke like ille som med en annen kvinne. Av en eller annen grunn er det litt sånn.

Anonymous poster hash: 062e5...795

Antakeligvis litt verre vil nå jeg si!!

Men jeg er enig med Cathrine88, det er utroskap uansett, og det kan fint sammenlignes med at han hadde sex med denne jenta fremfor TS selv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er utroskap. Siden du fikk dårlig samvittighet, så viser det jo bare at innerst inne at du synes det var galt. Hadde det ikke vært det, så hadde det ikke vært noe problem å fortelle partneren din det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jo litt med kjønn å gjøre. Blir som at samboeren hennes hadde hatt seg med en annen mann. Antakeligvis ikke like ille som med en annen kvinne. Av en eller annen grunn er det litt sånn.

Anonymous poster hash: 062e5...795

Det er ikke sånn for meg, og heller ikke for samboeren min. Sviket ville vært like alvorlig uansett.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere ikke har en avtale om at det er greit å ha sex med andre, så er det utroskap. At du ikke sier det til han sier jo sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jo litt med kjønn å gjøre. Blir som at samboeren hennes hadde hatt seg med en annen mann. Antakeligvis ikke like ille som med en annen kvinne. Av en eller annen grunn er det litt sånn.

Anonymous poster hash: 062e5...795

Det er jo det samme da. Begge hadde hatt sex med henne,så hvorfor skal bare ts ha lov til å ha sex med henne bak ryggen på samboeren?

Det er utroskap, samme om du tror mannen din ville likt det eller ikke, så lenge dere ikke har snakket om det før

Anonymous poster hash: ca7cb...8c6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utroskap, siden du har gjort noe som typen din ikke visste om og gav tillatelse til på forhånd.

Hvis du tror han egentlig ville likt det, og du ønsker å fortsatt ha sex med denne jenta, foreslår jeg at du spør typen din om lov til neste gang. Hvis du får lov, synes jeg du kan glemme den første gangen uten å fortelle det til typen din. Utroskap like fullt, men da trenger han ikke vite at du gikk bak ryggen hans.



Anonymous poster hash: 57252...8d9
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går tydeligvis litt imot strømmen her, jeg syns ikke det er utroskap. Jeg kan egentlig ikke forklare hvorfor, men jeg ser på utroskap som noe som setter forholdet i fare. Jeg kan ikke se at litt jentesex setter forholdet i fare. Dårlig argument, jeg vet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser ikke på sex med en jentevenninne som utroskap om man er jente selv. Litt uskyldig moro bare :)

Anonymous poster hash: b492c...24c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har samboer, men hadde sex med vår felles venninne sist helg. Det har ikke satt forholdet i fare og var egentlig ganske uskyldig.

Fikk litt dårlig samvittighet, men det er ingen følelser involvert her. Bare at vi liker å ha sex med hverandre.

Tror ikke jeg sier noe til samboeren, men tror hun hadde likt det.

Hva sier du TS, har jeg vært utro?

Anonymous poster hash: e8215...01d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten tvil utroskap. MEN, sexy utroskap. Hadde kjæresten min fortalt at hun hadde hatt sex med en annen jente hadde jeg blitt dritkåt. Hadde nok spilt litt "skuffa", få så å prøvd å godsnakke meg til en trekant.

Konklusjonen er at du har vært utro, men du bør fortelle ham det og ha gutten med på en heftig gangbang.



Anonymous poster hash: 669b4...a79
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er sjokkerende her er at selv etter å ha hatt en trekant så vet dere fremdeles ikke hvor hverandres grenser går - godt jobba!

Endret av Mike Waters
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...