Gå til innhold

Farmen 2013

Gjest Caroline55

Anbefalte innlegg

Hvor mye var det, da? Anonymous poster hash: f6eb9...65c

Det så ut som 50g.

Anonymous poster hash: cbd4e...dfa

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan i alle dager er det mulig å godkjenne det ukesoppdraget?!?! De filmet jo vekten med lintråden og det var ikke 150 g!

Fordi det ville være fordelaktig for spillet der inne at Lasse fikk sin tredje finalekniv? Nå blir han sett på som en veldig stor trussel, og det blir spenning knyttet til om han blir valgt som kjempe selv om guttene har lovet at de aldri skal velge hverandre som førstekjempe. Tror nok mentor får råd fra produksjonen om ukesoppdraget "bør" godkjennes eller ikke. Og Lasse er sikkert en favoritt hos produsentene. Kjekk å se på, og sto for det lille av Farmen-romanse vi så i år.

Anonymous poster hash: 63f19...632

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig at Magnus er tøff nok til å velge Lasse(håper forøvrig han ryker tvert, liker ikke han fyren der) som førstekjempe. Blir rimelig skuffet om det blir enda en jentekamp, guttene har jo bare seilt fredfullt gjennom hele oppholdet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mente altså at de ikke får snuse inne på Farmen, selv om både Magnus og Frode har hatt en mistenkelig bulk under leppa :laugh:

Anonymous poster hash: d7001...96b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Mente altså at de ikke får snuse inne på Farmen, selv om både Magnus og Frode har hatt en mistenkelig bulk under leppa :laugh:

Jeg synes det har sett mistenkelig ut noen ganger :ler: . Det er jo ikke tillatt å vise noen form for tobakksbruk på tv. Men for hundre år siden var ikke tobakk noen sjeldenhet. Folk, dvs. menn stort sett, brukte snus, tygde skråtobakk, røkte pipe. Dere har vel sett på gamle filme hvor elegante, fjonge damer røker sigaretter i slike lange munnstykker, og menn røker fete havanesere :biggrin: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Potetgull? Altså, hvis man ikke vet hvordan man lager potetgull vil jeg påsta at man er temmelig dum.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Potetgull? Altså, hvis man ikke vet hvordan man lager potetgull vil jeg påsta at man er temmelig dum.

Hvem har sagt at de ikke vet hvordan man lager potetgull da?

Anonymous poster hash: 6de81...544

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var Anne Beate ute av Farmen. :(

Anonymous poster hash: f6eb9...65c

Dumt hun røk ut. Utrolig flott dame som ikke trenger frisør eller sminke for å se fin ut. Og så er hun da så flink.

Anonymous poster hash: 3321b...d44

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tv2.no /underholdning/farmen/-jeg-har-ikke-mannepupper-lenger-4161115.html

her sier frode at han spilte i tippeligaen i 2005.. noen som vet hvilket lag?

Endret av missdior
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aalesund kanskje? Finner sikkert noe om du googler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aalesund kanskje? Finner sikkert noe om du googler :)

Fant ikke etternavnet hans med en gang, men fant det nå! Ser sånn ut ja, at det var aalesund. Han er visst trener for Elite Gutt ser det ut som :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ålesund, tror jeg. Jeg tror han flyttet fra Mo pga. fotballkarrieren rundt 2000, men kan hende jeg tar feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest crazycatlady

Lasse er en dust! (Men akk, så kjekk!) Sååå sur fordi han ble førstekjempe. Utrolig barnslig å sabotere ukesoppdraget også. Stakkars Magnus, han måtte jo bryte en av avtalene og jeg er glad han var tøff nok til å velge Lasse. Håper Lasse ryker og at Frode eller Magnus vinner hele shiten!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Magnus vinner.

Lasse fortjener ikke de finaleknivene. Oppdragene har blitt godkjent fordi produksjonsselskapet trekker i trådene. Dte var jo helt klart i forrige uke at oppdraget ikke burde vært godkjent.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...