AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #181 Del Skrevet 3. desember 2013 Hvor mye var det, da? Anonymous poster hash: f6eb9...65c Det så ut som 50g. Anonymous poster hash: cbd4e...dfa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #182 Del Skrevet 3. desember 2013 Hvordan i alle dager er det mulig å godkjenne det ukesoppdraget?!?! De filmet jo vekten med lintråden og det var ikke 150 g!Anonymous poster hash: cbd4e...dfa Fordi det ville være fordelaktig for spillet der inne at Lasse fikk sin tredje finalekniv? Nå blir han sett på som en veldig stor trussel, og det blir spenning knyttet til om han blir valgt som kjempe selv om guttene har lovet at de aldri skal velge hverandre som førstekjempe. Tror nok mentor får råd fra produksjonen om ukesoppdraget "bør" godkjennes eller ikke. Og Lasse er sikkert en favoritt hos produsentene. Kjekk å se på, og sto for det lille av Farmen-romanse vi så i år. Anonymous poster hash: 63f19...632 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 3. desember 2013 #183 Del Skrevet 3. desember 2013 Håper virkelig at Magnus er tøff nok til å velge Lasse(håper forøvrig han ryker tvert, liker ikke han fyren der) som førstekjempe. Blir rimelig skuffet om det blir enda en jentekamp, guttene har jo bare seilt fredfullt gjennom hele oppholdet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 3. desember 2013 #184 Del Skrevet 3. desember 2013 Hva er det disse mannfolka sitter og tygger på? Er det et substitutt for sigaretter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #185 Del Skrevet 3. desember 2013 Snus Anonymous poster hash: d7001...96b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #186 Del Skrevet 3. desember 2013 Mente altså at de ikke får snuse inne på Farmen, selv om både Magnus og Frode har hatt en mistenkelig bulk under leppa Anonymous poster hash: d7001...96b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 3. desember 2013 #187 Del Skrevet 3. desember 2013 Mente altså at de ikke får snuse inne på Farmen, selv om både Magnus og Frode har hatt en mistenkelig bulk under leppa Anonymous poster hash: d7001...96b Jeg synes det har sett mistenkelig ut noen ganger . Det er jo ikke tillatt å vise noen form for tobakksbruk på tv. Men for hundre år siden var ikke tobakk noen sjeldenhet. Folk, dvs. menn stort sett, brukte snus, tygde skråtobakk, røkte pipe. Dere har vel sett på gamle filme hvor elegante, fjonge damer røker sigaretter i slike lange munnstykker, og menn røker fete havanesere . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #188 Del Skrevet 4. desember 2013 Potetgull? Altså, hvis man ikke vet hvordan man lager potetgull vil jeg påsta at man er temmelig dum. Anonymous poster hash: cbd4e...dfa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cellar Skrevet 4. desember 2013 #189 Del Skrevet 4. desember 2013 Ut med Lasse! Jeg håper Frode eller Magnus vinner hele Farmen. Herlige typer begge to. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 4. desember 2013 #190 Del Skrevet 4. desember 2013 http://www.tv2.no/underholdning/farmen/desperate-farmendeltakere-lager-egen-snus-4131246.html Her ser dere forklaringen på snusleppene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #191 Del Skrevet 4. desember 2013 Potetgull? Altså, hvis man ikke vet hvordan man lager potetgull vil jeg påsta at man er temmelig dum.Anonymous poster hash: cbd4e...dfa Hvem har sagt at de ikke vet hvordan man lager potetgull da? Anonymous poster hash: 6de81...544 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #192 Del Skrevet 4. desember 2013 Så var Anne Beate ute av Farmen. Anonymous poster hash: f6eb9...65c Dumt hun røk ut. Utrolig flott dame som ikke trenger frisør eller sminke for å se fin ut. Og så er hun da så flink. Anonymous poster hash: 3321b...d44 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 4. desember 2013 #193 Del Skrevet 4. desember 2013 (endret) tv2.no /underholdning/farmen/-jeg-har-ikke-mannepupper-lenger-4161115.html her sier frode at han spilte i tippeligaen i 2005.. noen som vet hvilket lag? Endret 4. desember 2013 av missdior Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 4. desember 2013 #194 Del Skrevet 4. desember 2013 tv2.no /underholdning/farmen/-jeg-har-ikke-mannepupper-lenger-4161115.html her sier frode at han spilte i tippeligaen i 2005.. noen som vet hvilket lag? Aalesund kanskje? Finner sikkert noe om du googler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 4. desember 2013 #195 Del Skrevet 4. desember 2013 Aalesund kanskje? Finner sikkert noe om du googler Fant ikke etternavnet hans med en gang, men fant det nå! Ser sånn ut ja, at det var aalesund. Han er visst trener for Elite Gutt ser det ut som Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #196 Del Skrevet 4. desember 2013 tv2.no /underholdning/farmen/-jeg-har-ikke-mannepupper-lenger-4161115.html her sier frode at han spilte i tippeligaen i 2005.. noen som vet hvilket lag? Ålesund, tror jeg. Jeg tror han flyttet fra Mo pga. fotballkarrieren rundt 2000, men kan hende jeg tar feil. Anonymous poster hash: d7001...96b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 4. desember 2013 #197 Del Skrevet 4. desember 2013 Lasse er en dust! (Men akk, så kjekk!) Sååå sur fordi han ble førstekjempe. Utrolig barnslig å sabotere ukesoppdraget også. Stakkars Magnus, han måtte jo bryte en av avtalene og jeg er glad han var tøff nok til å velge Lasse. Håper Lasse ryker og at Frode eller Magnus vinner hele shiten! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samaysa Skrevet 4. desember 2013 #198 Del Skrevet 4. desember 2013 Håper Magnus vinner. Lasse fortjener ikke de finaleknivene. Oppdragene har blitt godkjent fordi produksjonsselskapet trekker i trådene. Dte var jo helt klart i forrige uke at oppdraget ikke burde vært godkjent. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seajewel Skrevet 6. desember 2013 #199 Del Skrevet 6. desember 2013 Heier på Magnus, men Frode er også en verdig vinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
roberta Skrevet 7. desember 2013 #200 Del Skrevet 7. desember 2013 Er det ikke Farmen i kveld? Ser bare handball Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå