Gå til innhold

Har samboers biobarn rett til å være med oss på ferie?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen er ikke i stand til å se utenfor sin egen nesetipp, de skjønner ikke at denne jenta faktisk er søskenet til fellesbarnet. De skjønner ikke at dette barnet har samme far som fellesbarnet. Det er jo ikke sånn at når følelsene for den forrige samboeren går over så går også følelsene for barnet over. Nei, de følelsene er der hele livet. Far ville ha med begge barna sine på ferie, men da TS nektet så svek han sitt første barn med å godta at det ikke fikk være med, han skulle skjemmes og jeg regner med at det blir bare mer utelatelse med årene.

Anonymous poster hash: 51052...8e0

Trist at noen har slike foreldre..... både faren og stemor er jo ikke go i hodet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Debatten er ryddet for krenkelser, spekulasjoner og diskusjon omkring anonym bruker.

Sulosi, mod.

Endret av Sulosi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...
AnonymBruker

Jeg og søskenene mine har vært enige om at vi bare tar med våre egne barn så de kan bli bedre kjent som fettere og kusiner, og da synes vi ikke dette passer. Datteren til samboeren min er på besøk annehver helg i måneden og da reiser jeg som regel til mine foreldre eller er sammen med venninner. TS

Anonymous poster hash: 0ea7c...c04

Har dere virkelig så lite hjerterom?

Du minner meg om familien til eksen min. Foreldrene hans ba samboer, meg og hans to barn med på ferie. Mine to barn ble ikke nevnt. Søsteren til eksen inviterte alle fetterne og kusinene i familien til pepperkakebaking. Kun for biologiske søskenbarn så klart. Gjett om mine to var lei seg når stesøsknene dro avgårde.

Det du gjør mot datteren til samboeren din er skikkelig stygt!

Anonymous poster hash: 9090a...9b8

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Jeg og mine søsken pleier å reise til Hellas på sommerferie og nå vil vi reise med samboeren min og vårt fellesbarn (4). Men han sier at hans biobarn (7, som bor hos sin mor til vanlig) må være med, men det synes jeg er unaturlig siden dette er "vår" familietradisjon og noe jeg gjør med mine søsken.

Anonymous poster hash: 0ea7c...c04

er ikke unaturlig når denne ungen også er blitt din familie. Skjerp deg
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...