AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #1 Del Skrevet 7. oktober 2013 Jeg og mine søsken pleier å reise til Hellas på sommerferie og nå vil vi reise med samboeren min og vårt fellesbarn (4). Men han sier at hans biobarn (7, som bor hos sin mor til vanlig) må være med, men det synes jeg er unaturlig siden dette er "vår" familietradisjon og noe jeg gjør med mine søsken. Anonymous poster hash: 0ea7c...c04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #2 Del Skrevet 7. oktober 2013 Enda en sånn diskusjon..... Anonymous poster hash: 011de...d24 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 Populært innlegg #3 Del Skrevet 7. oktober 2013 Skjerp deg! Anonymous poster hash: d3c50...44e 71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 Populært innlegg #4 Del Skrevet 7. oktober 2013 Øhh, tuller du? Hvorfor kan ikke barnet til samboeren få være med? Det er sjelden jeg sier det, men dette burde du faktisk ha tenkt på før du fikk barn med denne mannen.Anonymous poster hash: 522e1...77b 107 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 Populært innlegg #5 Del Skrevet 7. oktober 2013 Så fæl du er! Det er snakk om et barn på 7 år! Anonymous poster hash: 8b59e...565 66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 Populært innlegg #6 Del Skrevet 7. oktober 2013 Barnet hans er da søsken til ditt barn, ser ikke hvorfor han/hun ikke skal få være med? Er ikke barnet en del av familien..? Anonymous poster hash: 910e6...ffe 95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Gjest tuppesjura Skrevet 7. oktober 2013 Populært innlegg #7 Del Skrevet 7. oktober 2013 Er ikke hans barn en del av familien da? Jeg er enig med mannen din, jeg! Selv om ungen bor hos moren, så må han jo kunne få ferieopplevelser med dere. Tenk deg om det var omvendt. 54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #8 Del Skrevet 7. oktober 2013 Og du har barn selv? Enkelte burde virkelig ikke formere seg... Anonymous poster hash: 41d16...c25 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 7. oktober 2013 #9 Del Skrevet 7. oktober 2013 (endret) Enstemmig JA til at barnet skal få bli med!!! Next... Endret 7. oktober 2013 av Chloe- 47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serafina. Skrevet 7. oktober 2013 #10 Del Skrevet 7. oktober 2013 Håper du tuller. Sønnen hans er da også en del av familien. Jeg synes det er unaturlig hvis denne sønnen ikke blir med, det er jo broren til ditt barn. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #11 Del Skrevet 7. oktober 2013 Serriøst!?? Den dagen det ble dere, sa du ja til begge to.. ! Skal ungene straffes da? De er jo søsken enten du liker det eller ei..Derfor bør du inkludere hans biobarn. Du burde kanskje begynne å inkludere barnet som en del av familien først som sist.. Om ikke kan du ødelegge forhold mellom barna og far/barn.Anonymous poster hash: cf986...ecf 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #12 Del Skrevet 7. oktober 2013 Mannens barn er søsken med deres fellesbarn enten du liker det eller ikke. Hvorfor vil du ikke ha med det stakkars barnet på familieferie? Anonymous poster hash: 99c3e...bbb 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nocebo Skrevet 7. oktober 2013 #13 Del Skrevet 7. oktober 2013 Selv om det ikke er biologisk, så er dette din unge, og også søsken til ditt "biobarn". Du har valgt å få barn med denne mannen, og har da også valgt ungen. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #14 Del Skrevet 7. oktober 2013 Hvis han bor hos sin mor syns jeg ikke det er helt selvsagt at han skal være med på alle ferier med dere. Men når far ønsker at han skal være med så ser jeg ikke problemet, hvorfor vil du ikke ha ham med? Anonymous poster hash: 4ef8d...da0 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chien Skrevet 7. oktober 2013 #15 Del Skrevet 7. oktober 2013 Jeg blir så lei meg når jeg leser slike tråder. Syns det er helt grusomt når mennesker er så egoistiske at de bare tenker på seg selv. Særkullsbarn er også barn. Mennesker. Med følelser. 46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2013 #16 Del Skrevet 7. oktober 2013 Jeg og mine søsken pleier å reise til Hellas på sommerferie og nå vil vi reise med samboeren min og vårt fellesbarn (4). Men han sier at hans biobarn (7, som bor hos sin mor til vanlig) må være med, men det synes jeg er unaturlig siden dette er "vår" familietradisjon og noe jeg gjør med mine søsken. Anonymous poster hash: 0ea7c...c04 Egentlig ganske unaturlig at du og samboeren ikke skaffer dere egne tradisjoner som inkluderer alle i deres familie. 49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvetanten Skrevet 7. oktober 2013 #17 Del Skrevet 7. oktober 2013 Ja, klart han kan få være med. Hvorfor ikke? Det er jo en kjempefin måte å få han til å føle seg som en av familien og til å knytte bånd til slekta di. For dette er vel et forhold du vil skal vare? 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kontormus Skrevet 7. oktober 2013 #18 Del Skrevet 7. oktober 2013 ... og etter all negativ respons blir det tyst fra TS. Typisk å ikke kunne argumentere for seg! Er forøvrig enig med alle andre! 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #19 Del Skrevet 7. oktober 2013 det barnet er HANS barn, så tenk om du hadde hatt et barn fra før, ville du da utelatt dette barnet når du fikk ny familie da eller hvir samboer evt ikke ville ha det med på ferie? tror ikke det gitt! skjerp deg... Anonymous poster hash: 9c297...f64 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #20 Del Skrevet 7. oktober 2013 Strengt tatt har vel ingen rett til å være med dere på ferie, verken 7-åringen eller 4-åringen. Men når du først har valgt å inkludere samboeren i denne tradisjonen bør du også inkludere ungen hans, ikke i alle ferier men i noen. Anonymous poster hash: 18daf...8b6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå