Gå til innhold

Tips til kåte snaps-bilder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kult at du skal spørre da jeg har vært med i utviklingsteamet som lagde Snapchat til å starte med. Har innsikt i databaser og råprogramvare. Så ja, du kan si jeg vet hvordan Snapchat fungerer.

Når det kommer til screenshot er det enda ikke noen app som har klart å komme seg unna "screenshot-varselet" som avsender vil motta.

Så vet du det.

Anonymous poster hash: bfc68...ca8

Jo, snap save kan det bla. Forrssten om du tar en finger på skjermen, imens du screenshotter får den andre ikke noe varsel om det. Så du var nok ikke med på å utvikle en dritt, nei

Anonymous poster hash: bfb33...536

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kult at du skal spørre da jeg har vært med i utviklingsteamet som lagde Snapchat til å starte med. Har innsikt i databaser og råprogramvare. Så ja, du kan si jeg vet hvordan Snapchat fungerer.

Når det kommer til screenshot er det enda ikke noen app som har klart å komme seg unna "screenshot-varselet" som avsender vil motta.

Så vet du det.

Anonymous poster hash: bfc68...ca8

Vell, Jeg sendte et bilde på snap til min lillebror, som lagret bildet. Jeg fikk aldri noe som helst varsel. Sendte en video, som han fikk lagret, jeg fikk fortsatt ingen varsel. Så sendte jeg på nytt igjen, hvor han brukte vanlig screenshot, DA fikk jeg varsel.

Anonymous poster hash: ad996...5bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult at du skal spørre da jeg har vært med i utviklingsteamet som lagde Snapchat til å starte med. Har innsikt i databaser og råprogramvare. Så ja, du kan si jeg vet hvordan Snapchat fungerer.

Når det kommer til screenshot er det enda ikke noen app som har klart å komme seg unna "screenshot-varselet" som avsender vil motta.

Så vet du det.

Anonymous poster hash: bfc68...ca8

Merkelig at ingen av de jeg har lagra bildene/videoene til har klaga da. Kanskje jeg er så kul å snappe med at de godtar det og overhodet ikke nevner det.

Anonymous poster hash: 39f81...e59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig at ingen av de jeg har lagra bildene/videoene til har klaga da. Kanskje jeg er så kul å snappe med at de godtar det og overhodet ikke nevner det.

Anonymous poster hash: 39f81...e59

Jeg syns bare det er koslig når folk tar screenshot av snappene mine. Hadde aldri falt meg inn å klagd.

(Jeg er fullt påkledd da. ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanderlust

TS har allerede skrevet at hun ikke kommer til å ha med ansikt på bildene. :)

Man får beskjed om noen tar screenshot av snapchatten, men folk kan jo for eksempel ta et kamerabilde av mobilskjermen istedet. Så jeg er veldig enig med deg.

Det vet jeg :) Nevner det bare generelt. Snapchat beskytter ikke mot kopiering og videresending av bilder, så det må også tas hensyn til dette her.

Noen som har sett siden på facebook dedikert til de beste bildene fra snapchat? Mange, mange seksuelle bilder der. Så vær forsiktige alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan jo ta et kamera og ta bilde av tlf, ingen som får noe melding om det!

Meen for og ikke bare avspore, jeg hadde en kamerat som elska og se at jeg beit meg i leppa , fordi det er et tegn på at man er kåt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest J.Bourne

Kult at du skal spørre da jeg har vært med i utviklingsteamet som lagde Snapchat til å starte med. Har innsikt i databaser og råprogramvare. Så ja, du kan si jeg vet hvordan Snapchat fungerer.

Når det kommer til screenshot er det enda ikke noen app som har klart å komme seg unna "screenshot-varselet" som avsender vil motta.

Så vet du det.

Anonymous poster hash: bfc68...ca8

Hørt om Snapcapture..? Endret av J.Bourne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS har allerede skrevet at hun ikke kommer til å ha med ansikt på bildene. :)

Man får beskjed om noen tar screenshot av snapchatten, men folk kan jo for eksempel ta et kamerabilde av mobilskjermen istedet. Så jeg er veldig enig med deg.

Man trenger ikke noen ekstra mobil en gang. Bare google screenshot og snapchat så får man opp mange metoder.

Anonymous poster hash: 63e89...137

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult at du skal spørre da jeg har vært med i utviklingsteamet som lagde Snapchat til å starte med. Har innsikt i databaser og råprogramvare. Så ja, du kan si jeg vet hvordan Snapchat fungerer.

Når det kommer til screenshot er det enda ikke noen app som har klart å komme seg unna "screenshot-varselet" som avsender vil motta.

Så vet du det.

Anonymous poster hash: bfc68...ca8

Det er det fine med å være anonym her, man kan være hvem man vil :fnise:

Med vennlig hilsen

Erna Solberg

Anonymous poster hash: 026c0...c3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...