Gå til innhold

Tips til kåte snaps-bilder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet at min pulekompis digger å få sendt bilder av meg naken. Tenkte derfor jeg kunne sende noen snaps til han, uten ansikt selvfølgelig (er ganske forsiktig, selv om jeg stoler på han).

Har dere noen tips til bilder jeg kan ta? Ikke like enkelt å få tatt bilder av seg selv. Tror dere også det kunne vært pirrende hvis han fikk bilder av meg mens jeg er på jobb? Så vet han at jeg er keen på han...



Anonymous poster hash: abcff...f56
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor gamle er dere da

Anonymous poster hash: d6008...b07

20 og 24

Anonymous poster hash: abcff...f56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 og 24

Anonymous poster hash: abcff...f56

Dersom du sender han snap når han er på jobb, er det sjanse for at ikke bare han får se bildet dersom han åpner den mens andre ser på.

Anonymous poster hash: d6008...b07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gamle er dere da

Anonymous poster hash: d6008...b07

Du glemte blunkesmiley: ;)

Anonymous poster hash: 3fa7e...eed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanderlust

Tror det vil være pirrende for ham uansett, jeg. Send bilder som ikke er for avslørende men etterlater litt til fantasien. For eksempel et bilde hvor man kan se litt av nippelen din gjennom en cardigan?

Da får han nok lyst til å komme og rive av deg plagget som er i veien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dersom du sender han snap når han er på jobb, er det sjanse for at ikke bare han får se bildet dersom han åpner den mens andre ser på.

Anonymous poster hash: d6008...b07

Oi, det tenkte jeg ikke på. Kanskje jeg får "advare" han tidligere på dagen hvis jeg skal sende noen

Anonymous poster hash: abcff...f56

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Jeg vet at min pulekompis digger å få sendt bilder av meg naken. Tenkte derfor jeg kunne sende noen snaps til han, uten ansikt selvfølgelig (er ganske forsiktig, selv om jeg stoler på han).

Har dere noen tips til bilder jeg kan ta? Ikke like enkelt å få tatt bilder av seg selv. Tror dere også det kunne vært pirrende hvis han fikk bilder av meg mens jeg er på jobb? Så vet han at jeg er keen på han...

Anonymous poster hash: abcff...f56

ikke gjør det. De bildene forsvinner ikke
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Andrea93

ikke gjør det. De bildene forsvinner ikke

Er det så farlig om de ikke forsvinner da? Veldig få vil synke så dypt som til å bruke slike bilder mot deg om det skulle bli slutt. Og hun har jo ikke ansiktet med en gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Er det så farlig om de ikke forsvinner da? Veldig få vil synke så dypt som til å bruke slike bilder mot deg om det skulle bli slutt. Og hun har jo ikke ansiktet med en gang!

de kan komme ut på nettet og framtidige arbeidsgivere vil trolig kunne finne de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Andrea93

de kan komme ut på nettet og framtidige arbeidsgivere vil trolig kunne finne de?

De kommer ikke ut på nettet av seg selv, og man sender ikke slikt til folk man ikke stoler på uansett. Regner med at om man er pulevenner er man også nettopp dèt - venner - og kan være trygge på hverandre. Enig i at det kan være lurt å ikke ha med ansikt, men resten er helt harmløst og en verdifull del av å holde spenningen oppe, syns jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Less is more, av og til ihvertfall.

Bilde av et skjørt som dras opp og viser lårene, og kanskje den magiske trusetrekanten, kan være litt mer mystisk enn nakenbilder, og kan være nok til å øke apetitten til skyhøye nivåer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

de kan komme ut på nettet og framtidige arbeidsgivere vil trolig kunne finne de?

Kjenner du til konseptet Snapchat?

Anonymous poster hash: bfc68...ca8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det vil være pirrende for ham uansett, jeg. Send bilder som ikke er for avslørende men etterlater litt til fantasien. For eksempel et bilde hvor man kan se litt av nippelen din gjennom en cardigan?

Da får han nok lyst til å komme og rive av deg plagget som er i veien :)

Ville gått for denne varianten. Da er du ikke naken, det er passe subtilt og det er ikke en krise om noen andre ser bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner du til konseptet Snapchat?

Anonymous poster hash: bfc68...ca8

Gjør du?

Anonymous poster hash: 39f81...e59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Wanderlust

Kjenner du til konseptet Snapchat?

Anonymous poster hash: bfc68...ca8

Hørt om å ta screenshot?

Det er ALLTID viktig å utelate elementer fra bildet som kan identifisere deg. Uansett om det er mannen din, venninna di, pulekompis eller kjæreste - uansett hvor mye du stoler på personen du sender til. Selv om personen du sendte det til ikke sprer bildene selv, så kan de alltids havne på avveie på andre måter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørt om å ta screenshot?

Det er ALLTID viktig å utelate elementer fra bildet som kan identifisere deg. Uansett om det er mannen din, venninna di, pulekompis eller kjæreste - uansett hvor mye du stoler på personen du sender til. Selv om personen du sendte det til ikke sprer bildene selv, så kan de alltids havne på avveie på andre måter.

TS har allerede skrevet at hun ikke kommer til å ha med ansikt på bildene. :)

Man får beskjed om noen tar screenshot av snapchatten, men folk kan jo for eksempel ta et kamerabilde av mobilskjermen istedet. Så jeg er veldig enig med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Og det finnes programmer man kan bruke for å ta bildene uten at du får varsel om det i det hele tatt.
Dessuten forsvinner bildene aldri, de lagres på en database både på din telefon og hans. De er vanskelige å finne, men jeg har selv funnet de.



Anonymous poster hash: ad996...5bc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør du?

Anonymous poster hash: 39f81...e59

Kult at du skal spørre da jeg har vært med i utviklingsteamet som lagde Snapchat til å starte med. Har innsikt i databaser og råprogramvare. Så ja, du kan si jeg vet hvordan Snapchat fungerer.

Når det kommer til screenshot er det enda ikke noen app som har klart å komme seg unna "screenshot-varselet" som avsender vil motta.

Så vet du det.

Anonymous poster hash: bfc68...ca8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...