Gå til innhold

Har blonde menn mindre peniser?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kvinner er overraskende opptatt av penisstørrelse, særlig med tanke på at "størrelsen ikke er viktig".

Anonymous poster hash: a12db...efc

Hæ? Størrelsen er kjempeviktig. Dessverre holder det ikke å være godt utstyrt hvis personligheten eller pulestilen ikke når opp til en viss standard.

Anonymous poster hash: d3063...022

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke hårfarge har noe å si. Har i sommer fått nye kjæreste. Blondt hår. Problemet er at han er så stor. Ja, det er et problem. Jeg skulle aldri tro at jeg hadde tenkt det, men det er et skikkelig problem.

Vi har selvsagt målt. Omkretsen er på nesten 18 cm på det tykkeste, litt nedenfor hodet. Lengden er på såvidt over 21 cm. Vi har prøvd med skumgummimuffe (ikke le!) for at han ikke skal komme for langt inn og stange mot bunnen min. Men tykkelsen er ofte for mye. Jeg vet at skjeden liksom kan utvide seg osv., men ofte føler jeg det som et balltre som deler meg i to. Og - yes - jeg er kåt, våt og kåt og varmet opp med munnsex. Ikke noe sånt. Det er bare for stort! Og jeg som engang likte analsex. Nå er det helt umulig.

Pikken er dritsexy og jeg elsker å leke med den, gjøre den stor, være stolt av den, tease den halvstiv på stranden og sånn. Jeg er forelsket i den!!! Men dette med samleie...penetrering...er viktig, det også. Jeg trenger det. :-((((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snoken-

Inspirert av en annen tråd. Jeg har surra meg borti noen blonde menn. Alle hadde små peniser. De var også kjent som playere. Så nå holder jeg meg kun til mørke menn. Er det en genetisk sammenheng? Blond = liten tissetass?

Anonymous poster hash: a4e8b...fcc

Jeg tror du er blond.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner er overraskende opptatt av penisstørrelse, særlig med tanke på at "størrelsen ikke er viktig".

Anonymous poster hash: a12db...efc

Størrelsen er viktig for meg. Hilsen j19

Anonymous poster hash: d43ca...254

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er blond, så derfor har jeg en pitte-liten en. Må dessuten tilføye at blonde menn liker misjonær med en oppvaskhanske på hodet ;)

Hvis bildet er av deg så kunne du hatt på deg rosa ballettkjole for alt jeg brydde meg.

Anonymous poster hash: b1881...74a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner er overraskende opptatt av penisstørrelse, særlig med tanke på at "størrelsen ikke er viktig".

Anonymous poster hash: a12db...efc

Overraskende nok er ikke kvinner like opptatt av det som menn.

Anonymous poster hash: b1881...74a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahahahahahahahaha. Selvsagt er det ingen sammenheng mellom hårfarge og størrelse!

Både nåværende og forrige kjæreste er så blond som en kan bli, men er godt over gjennomsnittet utstyrt.



Anonymous poster hash: a2101...f31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor dukker disse tåpelige spørsmålene opp hele tiden?

En ting jeg kan fastslå med ganske stor sikkerhet er at kvinner er relativt dårlig på øyemål...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor dukker disse tåpelige spørsmålene opp hele tiden?

En ting jeg kan fastslå med ganske stor sikkerhet er at kvinner er relativt dårlig på øyemål...

Derfor målebåndet har måttet til pers ;)

Anonymous poster hash: a2101...f31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derfor målebåndet har måttet til pers ;)

Anonymous poster hash: a2101...f31

OMG :hakeslepp: Da tar du kukk fetishen din seriøst ;finner ingen penis smiley:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er blond og har mikropenis. Alle damene hater den. men det er greit.



Anonymous poster hash: d9093...2bb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var med en helt blond mann en gang, å den penisen lignet en reke. Ble helt uvel, så det ble ikke flere overnattinger for å si det sånn. Styggeste penisen jeg har sett, å jeg har sett endel. Sa det selvfølgelig ikke til han da :plystre:

Anonymous poster hash: f07f5...62f

Hahaha!

Anonymous poster hash: c491c...3a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner er overraskende opptatt av penisstørrelse, særlig med tanke på at "størrelsen ikke er viktig".

Anonymous poster hash: a12db...efc

Det at størrelsen ikke er viktig er bare noe kvinner sier til menn med liten pikk for å trøste dem. Litt som at menn aldri innrømmer at dama ser feit ut i X plagg.

Anonymous poster hash: 457ff...8ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inspirert av en annen tråd. Jeg har surra meg borti noen blonde menn. Alle hadde små peniser. De var også kjent som playere. Så nå holder jeg meg kun til mørke menn. Er det en genetisk sammenheng? Blond = liten tissetass?

Anonymous poster hash: a4e8b...fcc

Den andre tråden er en ren tulletråd som ligger på skråblikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er også godt dokumentert at menn i østblokklandene hadde lengre peniser enn menn i vest. Der er det vanlig å være blond.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inspirert av en annen tråd. Jeg har surra meg borti noen blonde menn. Alle hadde små peniser. De var også kjent som playere. Så nå holder jeg meg kun til mørke menn. Er det en genetisk sammenheng? Blond = liten tissetass?

Anonymous poster hash: a4e8b...fcc

Hårfarge har nok ikke noe å si, men har lest et sted at generelt har menn med afrikansk opphav lengst, hvite etter det og asiatere minst. Dette er jo selvfølgelig ikke alltid regelen noe jeg må presisere siden jeg skriver på kvinneguiden og det garantert er en dame som kommer til å klikke i vinkel fordi typen hennes er kineser og har den største... ja dere get my point..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blonde menn fra Bærum har hvertfall små. Etter min erfaring :)



Anonymous poster hash: a4e8b...fcc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...