Gå til innhold

Har blonde menn mindre peniser?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Inspirert av en annen tråd. Jeg har surra meg borti noen blonde menn. Alle hadde små peniser. De var også kjent som playere. Så nå holder jeg meg kun til mørke menn. Er det en genetisk sammenheng? Blond = liten tissetass?



Anonymous poster hash: a4e8b...fcc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mine erfaringer støtter ikke denne teorien. Du har nok for snevert utvalg, så det blir tilfeldigheter. Jeg liker blonde menn, og de jeg har vært borti har hatt fra gjennomsnittlig til stor.



Anonymous poster hash: 457ff...8ba
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten erfaring med blonde, men alle de jeg har opplevd har hatt relativt store peniser.



Anonymous poster hash: 8ab4a...9a4
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, alle over 20 cm jeg har møtt har vært blonde.

Anonymous poster hash: 5107b...324

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var med en helt blond mann en gang, å den penisen lignet en reke. Ble helt uvel, så det ble ikke flere overnattinger for å si det sånn. Styggeste penisen jeg har sett, å jeg har sett endel. Sa det selvfølgelig ikke til han da :plystre:



Anonymous poster hash: f07f5...62f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Vokser støreslsen med hårpigmenter da? Så platinum blonde har små penis, vanlig blonde her litt større, mørke blonde har enda større, helt til du kommer til kølsvart hår der penisen er 30cm.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha. Selvfølgelig har ikke hårfarge noe å si her :)

Anonymous poster hash: 62120...e3e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Inspirert av en annen tråd. Jeg har surra meg borti noen blonde menn. Alle hadde små peniser. De var også kjent som playere. Så nå holder jeg meg kun til mørke menn. Er det en genetisk sammenheng? Blond = liten tissetass?

Anonymous poster hash: a4e8b...fcc

Nope!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thai clinch

Som barn var jeg helt lys i håret, nesten hvitt. Da hadde jeg en liten penis. Nå når jeg er blitt eldre og mørkere i håret, har penisen min definitivt vokst. Så kanskje trådstarter har rett :vetikke:

:fnise: :fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen sammenheng. Har vært på blonde menn med alt fra reke-dings til avskrekkende stor. Sistemann insisterte dessverre på analsex og måtte derfor kasseres.



Anonymous poster hash: d3063...022
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen sammenheng. Har vært på blonde menn med alt fra reke-dings til avskrekkende stor. Sistemann insisterte dessverre på analsex og måtte derfor kasseres.

Anonymous poster hash: d3063...022

Det med analt har jeg også opplevd! Er det også noen blonde menn har en greie for? Analt eller inget?

Anonymous poster hash: a4e8b...fcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det med analt har jeg også opplevd! Er det også noen blonde menn har en greie for? Analt eller inget?

Anonymous poster hash: a4e8b...fcc

:klaske:

Anonymous poster hash: 457ff...8ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ironically me

Jeg er blond, så derfor har jeg en pitte-liten en. Må dessuten tilføye at blonde menn liker misjonær med en oppvaskhanske på hodet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må nok pent føye meg inn i rekken av blonde: jeg kan ikke engang SE penisen min! :frown:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har bare hatt sex med en blond mann og det er samboer. Han har den peneste penisen jeg har sett, skulle blitt gjort en avstøpning og solgt som dildo. :fnise: Den er stor, men ikke så stor at det gjør vondt. Resten av dem var alle mørkhåret og godt under gjennomsnittet der nede, bortsett fra en av dem. Han var så stor at underlivet mitt ble så skremt at det tørket raskt inn der nede...var vondt å gå i flere dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisann! :P Kan det være noe i dette? Jeg er brunette og typen/sambo er blond, og han sier av og til at det kan være litt som å spille munnspill i Operahallen... :P Jeg er rett og slett større enn ham der nede. Så nå sier dere at dette liksom er på grunn av hårfarge? :fnise:



Anonymous poster hash: 269f2...afc
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har helt vanlige peniser. noen større noen mindre.

Men har hatt sex med en blond mann men en sinnsykt stor penis!



Anonymous poster hash: 2b6ea...169
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner er overraskende opptatt av penisstørrelse, særlig med tanke på at "størrelsen ikke er viktig".



Anonymous poster hash: a12db...efc
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...