AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #41 Skrevet 13. oktober 2013 Den som 'rister' litt i sine leverandører finner, og det til uslåelige priser. Jeg kan tillate meg å anbefale babyalpakkaskjerf fra spinnerigården som en god erstatning for Acne skjerfene:) Jeg har et sånt i grått, og jeg elsker det! Godt og varmt, og ikke minst mykt! Anonymous poster hash: 34cea...2a7
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #42 Skrevet 1. november 2013 ts her: så de hadde et skjerf på bikbok i dag som liknet litt og i beige/kamelfarge.. Det var i akryl da så det er jo ikke så positivt. Men bortsett fra det så skjerfet ok ut. Men etter jeg hadde prøvd det så jeg at skjerfet hadde røytet over hele kåpa mi.. fysj.. er dette noe som kan hjelpe om man vasker det? ble jo veldig skeptisk :-/ og ull røyter vel ikke sånn? Fikk liksom sånn småhår og lo over hele meg.. Anonymous poster hash: 3f247...bd0
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #43 Skrevet 3. november 2013 Jeg skjønner ikke helt, men utifra bilder som dere linker til, ser de ut som vanlige pashmina-skjerf? Av de som selges overalt i Tyrkia og koster mindre enn 50 kr ca? Ei venninne av min svigermor bruker å kjøpe masse av de i Tyrkia, så videreselger de i Norge for 100-150 kr, og jeg har 4 i forskjellige farger. De er i ull, og er kjempevarme, og store. En som er i grått har jeg hat i 6 år og har brukt mest, like fin i dag Men liksom "mote", og "Acne"-skjerf, det visste jeg ikke noe om. Og 900 kroner? Omg dere blir så grundig lurt hahaha. :-PAnonymous poster hash: 8c631...313 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #44 Skrevet 3. november 2013 Jeg skjønner ikke helt, men utifra bilder som dere linker til, ser de ut som vanlige pashmina-skjerf? Av de som selges overalt i Tyrkia og koster mindre enn 50 kr ca? Ei venninne av min svigermor bruker å kjøpe masse av de i Tyrkia, så videreselger de i Norge for 100-150 kr, og jeg har 4 i forskjellige farger. De er i ull, og er kjempevarme, og store. En som er i grått har jeg hat i 6 år og har brukt mest, like fin i dag Men liksom "mote", og "Acne"-skjerf, det visste jeg ikke noe om. Og 900 kroner? Omg dere blir så grundig lurt hahaha. :-PAnonymous poster hash: 8c631...313 Omg:-p ................. Anonymous poster hash: 7b93c...fec
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #46 Skrevet 3. november 2013 ts her: så de hadde et skjerf på bikbok i dag som liknet litt og i beige/kamelfarge.. Det var i akryl da så det er jo ikke så positivt. Men bortsett fra det så skjerfet ok ut. Men etter jeg hadde prøvd det så jeg at skjerfet hadde røytet over hele kåpa mi.. fysj.. er dette noe som kan hjelpe om man vasker det? ble jo veldig skeptisk :-/ og ull røyter vel ikke sånn? Fikk liksom sånn småhår og lo over hele meg.. Anonymous poster hash: 3f247...bd0 Jeg har det skjerfet fra Bik Bok, og jeg kan ikke si at jeg har merket skjerfet har røytet. Kanskje du hadde på deg en genser som tiltrekker seg mye hår? Jeg synes ikke at det gjør noe at skjerfet er i akryl. Til nå har det holdt seg veldig fint, det er veldig varmt og behagelig å ha på seg. Et veldig godt alternativ for de som ikke vil bruke nærmere 1000 kr på et skjerf. Anonymous poster hash: e9dc2...526
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #47 Skrevet 3. november 2013 De akryl-skjerfene fra Bikbok tipper jeg ikke tåler vask like bra, også blir de statiske nå når det blir kaldt. Men det er jo mange pashmina-skjerf som selges på ebay, i alle farger. Fant en UK-selger som selger de i mange farger til ca 100 kr +frakt, og siden de sendes fra UK, så får man pakken etter ca ei uke. Anonymous poster hash: 8c631...313
Gjest BabyBlue Skrevet 3. november 2013 #48 Skrevet 3. november 2013 De akryl-skjerfene fra Bikbok tipper jeg ikke tåler vask like bra, også blir de statiske nå når det blir kaldt. Men det er jo mange pashmina-skjerf som selges på ebay, i alle farger. Fant en UK-selger som selger de i mange farger til ca 100 kr +frakt, og siden de sendes fra UK, så får man pakken etter ca ei uke. Anonymous poster hash: 8c631...313 Pashmina er vel ikke så lurt å søke på...? Da får man som regel syntetiske skjerf. Man bør søke på cashmere, og da helst se etter skjerf som koster over 200 kroner. Kjøpte et såkalt pashmina skjef, og det var i elendig kvalitet og var i bomull om jeg husker rett. Ganske billig da, så man får det man betaler for antar jeg
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #49 Skrevet 3. november 2013 Pashmina er vel ikke så lurt å søke på...? Da får man som regel syntetiske skjerf. Man bør søke på cashmere, og da helst se etter skjerf som koster over 200 kroner. Kjøpte et såkalt pashmina skjef, og det var i elendig kvalitet og var i bomull om jeg husker rett. Ganske billig da, så man får det man betaler for antar jeg Som jeg skrev i en annen Acne-skjerf tråd, har jeg 4 av liknende skjerf i forskjellige farger, og den eldste har jeg hatt i 6 år og den er fortsatt like fin i dag. Så jeg kan ikke se hva mer skulle jeg betale 900 kr for, hva da, vasker den seg selv, eller kommer den kanskje med selvtillit på kjøpet, for de som mangler det? Ikke kjøpt fra samme selger da, men selgeren jeg linket til hadde bra reviews.. Anonymous poster hash: 8c631...313
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #50 Skrevet 3. november 2013 Hvorfor ikke bare strikke et ullskjerf? Anonymous poster hash: 1841d...ef8
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #51 Skrevet 3. november 2013 ts her: jaja kanskje jeg burde prøve bikbok-skjerfet igjen. Hadde på meg en fin ullkåpe.. Vet ikke om ull tiltrekker seg slike småhår jeg? Eller kanskje det var noe rart med det ene skjerfet jeg prøvde.. Skjerfet er sikkert varmt nok, men har erfaring med at akryl blir ekstremt klamt istedet for varmt. og følelsen jeg fikk av å ta på skjerfet var veldig rart.. det føltes nesten for mykt og litt merkelig om noen skjønner.. Men kanskje jeg vil prøve det igjen, men det er jo sikkert revet bort fra butikken om noen dager av alle de som vil ha acne og ikke har penger til det:P Blir jo og litt skeptisk når butikker hermer så åpenbart.. men for å si det sånn: jeg synes 900 er stivt for et skjerf, men synes også 200 er mye for et skjerf i akryl-faktisk.. Og til deg som spør om man ikke kan strikke selv: dette blir jo et helt annet type skjerf:P Er ikke ute etter noe med "strikka" utseendet, har nok av slike skjerf fra før. Det kan være like fint men altså en helt annen type skjerf.. Anonymous poster hash: 3f247...bd0
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #52 Skrevet 3. november 2013 De akryl-skjerfene fra Bikbok tipper jeg ikke tåler vask like bra, også blir de statiske nå når det blir kaldt. Men det er jo mange pashmina-skjerf som selges på ebay, i alle farger. Fant en UK-selger som selger de i mange farger til ca 100 kr +frakt, og siden de sendes fra UK, så får man pakken etter ca ei uke. Anonymous poster hash: 8c631...313 synes ikke de liknet så fælt på et sånt ullskjerf som acne, er ts. Dette ser jo mer ut som tynnere sjal? frynsene er jo ikke tjukke og overflaten heller ikke sånn ullete.. om du skjønner:P Anonymous poster hash: 3f247...bd0
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #53 Skrevet 3. november 2013 Hva med dette? ts her: det så fint ut og heller ikke veldig dyrt:) Anonymous poster hash: 3f247...bd0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå