skyflakes Skrevet 6. oktober 2013 #21 Skrevet 6. oktober 2013 om det er siste sesongen så er jo det litt dumt, men det er jo et veldig klassisk skjerf.. så har nok en sjans til å få tak i et kamelfarget skjerf et sted... men da må jeg sikkert opp i samme prisklasse:) Ja innbilte meg at disse er så populære at de bare blir revet bort.. Har veldig lyst på et men er litt todelt også.. er egentlig veldig sånn at jeg ikke får lyst på et plagg når jeg ser annenhver person på gata med det.. så vært litt i tvil men de ser jo så gode ut.. pinar: takk for tips, da skal jeg kanskje se på dem Anonymous poster hash: 3f247...bd0 Acne Canada er revet bort hos de fleste forhandlere, hvertfall i de mest populære fargene. Men jeg har sett at Høyer, Eger, Acnebutikken og flere har f.eks Alaskaskjerfet, men det ligger jo på 1400 kr. Jeg har skjerf fra Filippa k og Tiger, like varme og like bra kvalitet som acne. Og jeg eeeelsker de
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #22 Skrevet 6. oktober 2013 ser jo ut som de fortsatt har camel på nettsiden.. Anonymous poster hash: 3f247...bd0
pinar Skrevet 6. oktober 2013 #23 Skrevet 6. oktober 2013 De har og på den i bogstadveien. Så de her om dagen. Der hadde de alle farger. Jeg syns det lysegrønne og lyseblå er så fint! Camel og, men det kler jeg ikke. Jeg har klart å miste mitt svarte acne skjerf
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #24 Skrevet 6. oktober 2013 De har og på den i bogstadveien. Så de her om dagen. Der hadde de alle farger. Jeg syns det lysegrønne og lyseblå er så fint! Camel og, men det kler jeg ikke. Jeg har klart å miste mitt svarte acne skjerf Mener du skjerfene fra second female som du nevnte i stad? eller acne.. ? Jeg har sett meg ut camel (jeg er ts som forgjeves prøver å finne et billigere alternativ hehe), men synes også svart og vinrødt er fint. Men om jeg noen ganger ender med å kjøpe et (tviler på at jeg greier å kjøpe noe så dyrt til meg selv uten å ønske meg til jul eller bursdag), så blir det nok camel.. Synes vinrødt også er fint men det er en farge jeg merker jeg lett kan bli lei.. husker det var spesielt populært sist år.. Uff så kjedelig å miste noe så fint Har du ingen aning om hvor det er? Kan jo hende en snill person har tatt vare på det! Anonymous poster hash: 3f247...bd0
pinar Skrevet 6. oktober 2013 #25 Skrevet 6. oktober 2013 (endret) Jeg mente at jeg så acne skjerfene i acne butikken men endte opp med det fra sf fordi jeg ville ha i mørke grå. Hos acne så jeg alle fargene utenom lysegrå, og på sf så jeg de hadde grått, svart, camel og noe blått og burgunder (disse på shoue lounge). Ja møkk irriterende! Skjønner ikke hvordan jeg har fått det til! Maks distre! Sikkert tatt av meg fordi det var varmt eller no, og lagt det fra meg. Endret 6. oktober 2013 av pinar
Gjest Tigress Skrevet 7. oktober 2013 #26 Skrevet 7. oktober 2013 Hei, hallooo, de pratar om ullskjerf!! Det er ikkje så jævleg vanskeleg å finne, ull frå andre produsentar er også varme og klassiske! Kva med å oppsøkje den nærmaste husfliden, der finn de varme, handlaga og kortreiste skjerf. Kan forresten tilrå alpakkaull, veldig mjukt og varmt.
tosmåbarn Skrevet 7. oktober 2013 #27 Skrevet 7. oktober 2013 jeg har fra Bik Bok, ikke helt samme kvaliteten som Acne sine, men fortsatt veldig gode Kjøpte i alle fargene jeg, så da kunne jeg velge mellom 5 eller 1 skjerf 1
pinar Skrevet 7. oktober 2013 #28 Skrevet 7. oktober 2013 jeg har fra Bik Bok, ikke helt samme kvaliteten som Acne sine, men fortsatt veldig gode Kjøpte i alle fargene jeg, så da kunne jeg velge mellom 5 eller 1 skjerf Jeg syns personlig ikke de er like fine, eller på langt nær er like varme så da velger heller det ene jeg liker fremfor 5 som ikke gir meg det samme, men folk er forskjellige.
Luckiness Skrevet 7. oktober 2013 #29 Skrevet 7. oktober 2013 (endret) http://femalefirst.dk/da/wool-scarf?color=Brown/Beige&size= Her et et kamelfarget fra Second female. 549kr, men + frakt om du bestiller fra nettet. Men kanskje du har en butikk i nærheten som fører dette merket? Er i hvertfall et par hundrelapper billigere enn Acne-skjerfet http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/tilbeh%C3%B8r/%C3%B8vrig-tilbeh%C3%B8r/selected-femme-796/calle-scarf-796506-83/ Jeg synes denne typen også er fin da, men denne er uten frynser. edit; fant også noen fine her: http://www.etsy.com/no-en/listing/126917029/linen-srarf-with-handmade-fringe-beige?ref=sr_gallery_1&sref=sr_a4f29750105b33307ed2f738e44f99217dbefd9bfecd7db327bd4d919ef3559c_1381141627_14624129_scarf&ga_search_query=scarf+fringe&ga_view_type=gallery&ga_ship_to=NO&ga_search_type=allhttp://www.etsy.com/no-en/listing/126917950/linen-srarf-with-handmade-fringe-grey?ref=sr_gallery_2&sref=sr_bb6453a915ba3eb4ac018e87d922de1878fa189e732d730e470ea40b2fafc74d_1381141658_14624129_scarf&ga_search_query=scarf+fringe&ga_view_type=gallery&ga_ship_to=NO&ga_search_type=all Endret 7. oktober 2013 av Luckiness
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #30 Skrevet 7. oktober 2013 sjønner ikke de som sier de har sett liknende på bikbok.. så et liknende i utseendet men det var jo grårutete.. Anonymous poster hash: 3f247...bd0
Hecubaa Skrevet 7. oktober 2013 #31 Skrevet 7. oktober 2013 (endret) Jeg kjøpte meg dette i helgen fordi jeg ville ha grønt skjerf og det er kjempefint! Langt og varmt og litt mer fresht fargemessig. http://bikbok.com/no/Categories/Collection/Accessories/L-HatGloveScarf/IC-Moa/p/7141418-720-Green Endret 7. oktober 2013 av Hecubaa
Gjest nejve Skrevet 8. oktober 2013 #32 Skrevet 8. oktober 2013 Dersom du bor i Oslo pleier de å ha nydelige ullskjerf på COS til halve prisen av Acne-skjerfene. Kjøpte meg et i marineblått i London i fjor, langt og tykt med frynser, til 400 kr
Gjest nejve Skrevet 8. oktober 2013 #33 Skrevet 8. oktober 2013 Kom forresten på at de har ullskjerf med frynser på Kleins nå, litt tynnere enn de fra Acne, men veldig fine!
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #34 Skrevet 8. oktober 2013 Jeg syns personlig ikke de er like fine, eller på langt nær er like varme så da velger heller det ene jeg liker fremfor 5 som ikke gir meg det samme, men folk er forskjellige. Jada. Vi har skjønt at du liker og er stolt innehaver av Acneskjerf, men det er ikke det som er temaet i tråden. Hun spør jo nettopp fordi hun ikke vil bruke 900 kr på et skjerf. Da er det vel greit at folk kommer med noe som i det minste ligner litt, uansett hvor mye finere du mener å det så hellige Acneskjerfet er. Anonymous poster hash: bd568...81d 8
pinar Skrevet 8. oktober 2013 #35 Skrevet 8. oktober 2013 Jada. Vi har skjønt at du liker og er stolt innehaver av Acneskjerf, men det er ikke det som er temaet i tråden. Hun spør jo nettopp fordi hun ikke vil bruke 900 kr på et skjerf. Da er det vel greit at folk kommer med noe som i det minste ligner litt, uansett hvor mye finere du mener å det så hellige Acneskjerfet er. Anonymous poster hash: bd568...81d Du anonyme bruker, jeg har svart TS på det hun spurte om jeg.
Luckiness Skrevet 8. oktober 2013 #36 Skrevet 8. oktober 2013 http://shop.weekday.com/Womens_Shop/Category/Accessories/Tangerine_shawl/542430-866012.1#c-126153 Kom over dette! Finnes i denne fargen, lys grønn og sort. Men er akryl.
pinar Skrevet 8. oktober 2013 #37 Skrevet 8. oktober 2013 Dersom du bor i Oslo pleier de å ha nydelige ullskjerf på COS til halve prisen av Acne-skjerfene. Kjøpte meg et i marineblått i London i fjor, langt og tykt med frynser, til 400 kr Jeg så på Cos, de hadde et i mørkeblått som var veldig fint Tror det kostet 500.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2013 #38 Skrevet 12. oktober 2013 ts her: hvor er cos? Jeg har nå endelig fått jobb (yey) så har litt lyst å spandere en litt fin ting på meg selv når jeg får lønning så har et skjerf i kikkerten! men tviler på at jeg kommer til å kjøpe acne.. men om cos har fine skjerf kan jeg gjerne ta en titt:) er ute etter camel, kanskje grått.. Haha, nå føler jeg at jeg bare ser mer og mer av disse acneskjerfene, veldig mye på fjortiser også.. litt synd for de er jo fine og burde ikke bry meg om det.. men da er jeg hvertfall interessert i alternativer.. Er ikke noe som irriterer meg men opprettet tråden for å vite om det finnes noe billigere alternativ enn acne, så hjelper ikke så mye at man kommer og tipser om skjerf som er enda dyrere:P Fortsatt ute etter et kvalitetsskjerf altså, men har ikke samvittighet til å bruke over 1000 kr på et skjerf;) Men forstår jo at tråder kan gli ut.. Anonymous poster hash: 3f247...bd0 1
Gjest Euforia Skrevet 12. oktober 2013 #39 Skrevet 12. oktober 2013 ts her: hvor er cos? Jeg har nå endelig fått jobb (yey) så har litt lyst å spandere en litt fin ting på meg selv når jeg får lønning så har et skjerf i kikkerten! men tviler på at jeg kommer til å kjøpe acne.. men om cos har fine skjerf kan jeg gjerne ta en titt:) er ute etter camel, kanskje grått.. Anonymous poster hash: 3f247...bd0 COS ligger i Hegdehaugsveien 29 i Oslo.
pinar Skrevet 12. oktober 2013 #40 Skrevet 12. oktober 2013 Og i tilegg ligger cos rett ovenfor den shoe lounge butikken men når jeg var der så hadde de kunn blått, men det kan jo være de har fått inn annet. På gina tricot har de et berse aktig, men det er akryl.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå