Gjest Picasso den IV Skrevet 30. april 2004 #1 Del Skrevet 30. april 2004 Heisann på dere. En latinamerikansk "playboy musikker" fra mitt hjemland sa etter en turné i Europa at de europeiske kvinnene hadde mer temprament og lidenskap enn han hadde turt å tro på forhånd. Unntaket var etter en konsert i Oslo. "De norske kvinnene er svært kjøttfulle" sa han, hva han nå enn måtte mene med det. Det han fortsatte med var lettere å forstå var " Å skulle tilfredstille en norsk kvinne er som å begi seg i sengen med atskillige kilo røykende rått dødt kjøtt!" Kanskje det er slik? Hva vet jeg? P-IV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helter Skelter Skrevet 30. april 2004 #2 Del Skrevet 30. april 2004 Ja, hva vet du. :humrer: Hvis han mente at "norske jenter" (hvem nå det er) er kvapsete, så vil jeg tro det har noe med klesstil å gjøre. Altfor små klær, osv. Eventuelt har du skrevet det for å provosere da, men da er det i tilfelle et dårlig forsøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Lena Skrevet 30. april 2004 #3 Del Skrevet 30. april 2004 Hva mente han med dette da? At norske kvinner er passive i senga, og stinker røyk og er feite og usexy? Hva slags konsert var det denne "playboy musikkeren" holdt da, med slikt klientell? (nyskjerrig...) Ja, ja. Da vet han til neste gang å holde seg til sine egne kvinner da, eller de mer fyrrige og mindre kjøttfulle damene fra andre europeiske land... Siden jeg er kvinne, så sier jeg som deg Picasso: Kanskje det er slik, hva vet vel jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 30. april 2004 #4 Del Skrevet 30. april 2004 Kanskje det er slik? Har du ingen egne meninger og tanker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pterodactylkake Skrevet 30. april 2004 #5 Del Skrevet 30. april 2004 jeg er en rotte i senga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest justice ikke innl. Skrevet 30. april 2004 #6 Del Skrevet 30. april 2004 Kanskje latinamerikanske playboy-musikere har en spesiell tiltrekningskraft på kjøttfulle kvinner? Interessant aspekt, dette. Håper det blit en lang og innholdsrik tråd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fete og ufeminine Skrevet 30. april 2004 #7 Del Skrevet 30. april 2004 Kanskje "Picasso" selv egentlig mener om norske kvinner at vi er tykke, stygge og passive, samt fantasiløse og lite feminine og delikate? Og ved å henvise til den usynlige vennen oppnår han jo debatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 30. april 2004 #8 Del Skrevet 30. april 2004 Bør ikke denne flyttes til Skråblikk i likhet med alle de andre liksom problem trådene startet av gjester Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 30. april 2004 #9 Del Skrevet 30. april 2004 Bør ikke denne flyttes til Skråblikk i likhet med alle de andre liksom problem trådene startet av gjester Det var da veldig ekskluderende! Kanskje norske damer er dårligere i senga enn andre? Det er typisk norsk å være god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diskriminering av gjester Skrevet 1. mai 2004 #10 Del Skrevet 1. mai 2004 Uten gjester hadde forumet vært mer kjedelig. Uten alle de velfunderte innspillene og start av tråder fra gjester, hadde ikke forumet vært hva det er i dag: mangfoldig og spennende med rom for alle meninger. Mange ønsker ikke å registere seg: da kan man nemlig bli litt låst..man våger ikke si sin ærlige mening og lar være å stille spørsmål man egentlig lurer på, av hensyn til sosialt gruppepress (også på nett). Mange registrerte kvinner på ett forum fører til det samme som i samfunnet: man må innordne seg normen som ikke alltid er så nådig. Derfor er det mange av oss som trives med å være frisurfere og uregistrerte brukere av forumet. Det må dere registrerte leve med. Den intoleransen og kritikken jeg ser enkelte komme med overfor gjester er utidig. En slik intoleranse er upassende. En gjest er en bruker på linje med andre registrerte gjester. Men vi er riktignok "gjester", dvs. man handler i samråd med retningslinjene for forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 1. mai 2004 #11 Del Skrevet 1. mai 2004 Uten alle de velfunderte innspillene og start av tråder fra gjester, hadde ikke forumet vært hva det er i dag: mangfoldig og spennende med rom for alle meninger. Javisst, tråder om bæsj i g-strengen, ørten varianter av hvorfor det er kvinnens skyld at mannen er utro, spydige kommentarer eller bare en smiley midt i en tråd om ett alvorlig tema + + + bidrar virkelig til mangfold Bare de på denne tråden, kun startet for å provosere/snakke nedsettende om kvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 1. mai 2004 #12 Del Skrevet 1. mai 2004 Bør ikke denne flyttes til Skråblikk i likhet med alle de andre liksom problem trådene startet av gjester Forumet er avhengig av brukere. Halvparten forumets brukere er gjester. Det beste var om gjestene fikk lov til å være her uten kommentarer som får dem til å føle seg som håret i suppa. En og annen gjest kommer med usakligheter. Helt som vi opplever fra en og annen registrert bruker også. Jeg ser ingen grunn til å se på gjester som verre enn andre brukere. Alle er velkommen så lenge de følger våre regler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. mai 2004 #13 Del Skrevet 1. mai 2004 Det er flott Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. mai 2004 #14 Del Skrevet 1. mai 2004 Forumet er avhengig av brukere. Halvparten forumets brukere er gjester. Det beste var om gjestene fikk lov til å være her uten kommentarer som får dem til å føle seg som håret i suppa. En og annen gjest kommer med usakligheter. Helt som vi opplever fra en og annen registrert bruker også. Jeg ser ingen grunn til å se på gjester som verre enn andre brukere. Alle er velkommen så lenge de følger våre regler. Men den kan vel flyttes til Skråblikk for det?Det er jo ikke bare at det er en gjest som er grunnen til at den bør flyttes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. mai 2004 #15 Del Skrevet 1. mai 2004 "Diskriminering av gjester"-innlegget var ment generelt her på forumet. [Tråden må gjerne flyttes, det gjør vel moderatorene hvis de mener det.] Kommentaren var til de faste brukerne som stadig slenger meldinger som "huff, denne gjesten" eller "vil ikke ha kommentarer fra gjest" osv. Normal høflighet og respekt for andres meninger bør herske uansett gjest eller registrert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pterodactylkake Skrevet 1. mai 2004 #16 Del Skrevet 1. mai 2004 jeg har før skrevet at jeg ikke vil høre fra "gjest". Dette er mest pga 98% av gjestene som har skrevet til meg er negative, og når jeg skriver om problemene mine og trenger råd, er jeg litt for sårbar til å få spydige svar, da den minste ting, tilogmed skrevet over internett, kan gjøre meg lei meg. Dette er ikke noe personlig mot alle gjester, men det er lett å forhåndsdømme da man har sett så masse spydige og ekle gjester. Men om dee har noe konstrutivt og fint og ikke minst seriøst å komme med, er det jo ikke verre enn å registrere seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. mai 2004 #17 Del Skrevet 1. mai 2004 For meg ser det ut som om du ikke liker gjester. Hvis en gjest har noe fornuftig å si som er til hjelp, så behøver jo ikke gjest å registrere seg av den grunn? Du leste kanskje før her på tråden at mange gjester ikke ønsker å registrere seg pga. de vil bevare sin frihet og ønsker ikke å bli satt i "bås"-noe man automatisk blir som registrert. Ikke alle ønsker å bli gjenkjent som "åh, der er hun logget på igjen". Som gjest har jeg opplevd ufine kommentarer og svar fra både andre gjester OG dere registrerte. Skal jeg da forby enkelte av de registrerte å svare på mine innlegg? Nei...jeg tror ikke det. Så hvis gjester svarer ufint til deg- veldig synd at de ikke er mer høflig. Hvis noen er uenige med de andre, betyr ikke det at det er et "dårlig" svar. F.eks. utroskapstråder og annet: kan jo være at enkelte er veldig opptatt av dette: og det bør de jo få lov til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå