Gå til innhold

Jenter og underarmer


Gjest Arbeider

Anbefalte innlegg

Åh, jeg elsker armene på menn! Spesielt pene hender og underarmer ja. Med blodårer og sener :fnise:

Jeg tror nok jeg har en liten arm fetish, og jeg kødder ikke. Men jeg kan faktisk sitte å ta på hendene og massere på armene til kjæresten min å bare nyte det. Han har så utrolig deilige, flotte mannearmer og hender! Kjenner jeg savner han fryktelig mye nå ja :laugh:

mannekropp.jpg

:wow::wow::wow::wow::wow::wow::wow::wow:

SLIKE ARMER! Nam nam nam!

Endret av Alja91
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm. Jeg er mer opptatt av hendene. Fine hender er bare .... DIGG! :hjerter:



Anonymous poster hash: a0fe0...398
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen år siden jobbet jeg på en høyskole, og når studentene (anonymt) evaluerte foreleserene kom det av og til opp morsomme/rare ting. En foreleser fikk fra en student at han hadde så sexy underarmer og hun likte så godt når han hadde brettet opp skjorteermene! Han lo av det, men etter det gikk han alltid med oppbrettete skjorteermer, selv når det var kjempekaldt.



Anonymous poster hash: 47f75...e26
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som syns tynne armer er greit? :(



Anonymous poster hash: e9af4...421
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arbeider

Ingen som syns tynne armer er greit? :(

Anonymous poster hash: e9af4...421

Ingen grunn til surt fjes, sterkere armer er jo noe man rimelig lett kan gjøre noe med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen grunn til surt fjes, sterkere armer er jo noe man rimelig lett kan gjøre noe med.

Så jeg må trene noen år før jeg er god nok?

Anonymous poster hash: e9af4...421

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns iallfall at tynne armer er langt bedre enn armer fylt med synlige blodårer som på bildet lengre oppe.

Jaggu godt folk liker forskjellige ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arbeider

Så jeg må trene noen år før jeg er god nok?

Anonymous poster hash: e9af4...421

Nå er det jo noen som liker tynne armer, men synes det å si at man ikke er god nok fordi man ikke har attraktive underarmer uansett er å dra ting ganske langt. Spesielt når du ikke verdsetter det å ha attraktive underarmer nok til at du er villig til å trene for å få dem, ikke tar det år og de fleste synes vel det er mer fair når man faktisk kan påvirke sin egen attraktivitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaptein Kuk

Ingen grunn til surt fjes, sterkere armer er jo noe man rimelig lett kan gjøre noe med.

Ikke underarmer, der er man rimelig låst fra biologiens side. Men på den annen side er ikke akkurat liberalister kjent for å ta virkeligheten på alvor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke underarmer, der er man rimelig låst fra biologiens side. Men på den annen side er ikke akkurat liberalister kjent for å ta virkeligheten på alvor.

Dette er det dummest jeg har hørt idag. Underarmer kan bygges på samme måte som alle andre muskler.

Anonymous poster hash: 730a7...397

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har å gjøre med 0 kompetanse angående kropp trening.

Ler hver gang jeg leser "arbeidsmuskler".

Anonymous poster hash: 6c08f...f60

En person som driver og bygger muskler på treningssenter dagen lang, kan bli dritsliten av å trille trillebår eller løpe på fjellet, fordi de har ikke trent musklene og balansen som trengs til det. En ideell mann er Olaf Tufte, fordi han ikke trener for å flashe muskler og å se mest mulig bra ut, men fordi at muskelstyrke er bra og ha på gård og i idretten hans. Jeg klarer ikke sånne mannfolk som står og bygger muskler på treningssenter, for de mannfolka er ofte skikkelige pingler når det kommer til skikkelig arbeid.

Kjæresten min er heldigvis ikke en skikkelig treningssenter-pingle. Han (eller vi) løper på fjellet året rundt og har en fantastisk helse samtidig som han er veldig sterk.

Anonymous poster hash: c2b49...8b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest badeand1

For mye blodårer blir bare kvalmt. Men litt muskler, jatakk. ^^

Edit: Elsker "runkemuskelen".

Endret av Mortem
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaptein Kuk

Underarmer kan bygges på samme måte som alle andre muskler.

Anonymous poster hash: 730a7...397

Men de kan ikke gå utover de biologiske forutsetninger. Det er ikke akkurat slik at man kan avgjøre sin egen skjebne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Underarmer? Virkelig?

Ser ikke greien. Overarmer og brede skuldre som kan være skikkelig sexy. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en ting for kjæresten min sine håndledd, han har verdens fineste håndledd. Pluss hendene og underarmene hans også :))

Anonymous poster hash: ccbc2...7cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...