Gå til innhold

Jenter og underarmer


Gjest Arbeider

Anbefalte innlegg

Gjest Arbeider

Så i den bildetråden at det var en del jenter som var veldig interessert i underarmer på menn og møtt en del jenter som har gitt komplimenter for underarmen til menn.

Hvor vanlig er det å synes underarmen er viktig når man legger merke til menn og hvordan burde armene være? Jeg synes selv de burde være store og muskuløse, men har sett i hvert fall en jente komme bort til en mann go ta hånda hans og si han har fin underarm, han hadde tynne armer, men han drev med klatring så man kunne se de var sterke + blodårer.

Lov å poste bilde.

Endret av Arbeider
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, underarmer er det fineste på menn. Man må kunne se blodårene/senene - det fineste er når man ser at senene spenner seg. De trenger ikke nødvendigvis være veldig muskuløse, men blodårene og senene må være tydelige.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh underarmer :hjerte:

Sterke underarmer er skikkelig mandig! Men som de andre sider, ikke for muskuløse.



Anonymous poster hash: da200...f45
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger egentlig ikke merke til det tror jeg. Jeg elsker hender, og ja.. kanskje delen ovenfor handa og kanskje. Men om handa er stor mandig, om man kan se litt blodårer og sånt.. Ah, da er jeg fortapt :) Sånne arbeidshender (ofte på menn som har fysisk sterke jobber eller noe), de er fine de...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De aller fleste underarmer er fine. Jeg har ennå ikke sett en underarm i levende live jeg ikke syns har vært pen :)

Helt vanlig flott underarm :wow:http://3.bp.blogspot.com/_kqkBbz54MBo/Skvc2XeY-4I/AAAAAAAAABk/nxpZYBcwYgk/s400/right+forearm.JPG

Ikke akkurat det jeg liker best. http://www.t-nation.com/img/photos/2012/12-729-01/forearm-training.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sterke, store hender med underarmer som har tegn tilmuskler og blodårer.....åh, det er så fint!!

Edit;

Ikke sånn som det nederste bildet til Soleklart!!

Endret av Pomperipossa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Crazycatlady

Hm, kommer litt an på person.

Noen ganger kan jeg legge merke til kroppsdeler og tenke at den var fin.

For eksempel at noens hals er fin osv.

Kan legge merke til underarmer og ja, men liker ikke med altfor mye blodårer. Syns det er sexy med tattis på underarmen :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare underarnen men hele armen pluss brede skuldre er sexy..bare å tenke oå hvordan det føles å bli holdt rundt av en god mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger egentlig ikke merke til det tror jeg. Jeg elsker hender, og ja.. kanskje delen ovenfor handa og kanskje. Men om handa er stor mandig, om man kan se litt blodårer og sånt.. Ah, da er jeg fortapt :) Sånne arbeidshender (ofte på menn som har fysisk sterke jobber eller noe), de er fine de...

Signerer denne. Underarmer ser jeg knapt nok (så lenge de faktisk ER der), men hender derimot..... :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri sett på underarmer til menn. Registerer at de er der, men har aldri falt meg inn at det kan være en "digg" kroppsdel :fnise:

Men, overarmer og hender som nevnt oppi her, derimot :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er blodårer og sener sexy?



Anonymous poster hash: e9af4...421
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest missEva

Aaah, underarmer! :rodmer: De må være sterke, men ikke som i det nederste bildet over her. Kombinert med en lettere definert overarm er det bare... Elsk! :)

Ingenting er mer pirrende enn en sterk arm som holder rundt meg. Digg, digg, digg! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at jeg har en "ting" for underarmer, ja. Og jeg er tydeligvis ikke den eneste, iflg denne tråden :)

Menn skal være sterke og mandige. Så en underarm med muskler og blodårer er veldig hot. Det er ikke størrelsen det kommer an på (...), men inntrykket av å være sterk og veltrent. Vil heller ha en klatrer med senete armer som faktisk er sterk, enn en muskelbygger-mann som bare har store muskler men kanskje ikke er tilsvarende sterk.

Kombinert med tilhørende biceps, brede skuldre, brystmuskler og hår på bryst og mage, og jeg er fullstendig solgt... :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at jeg har en "ting" for underarmer, ja. Og jeg er tydeligvis ikke den eneste, iflg denne tråden :)

Menn skal være sterke og mandige. Så en underarm med muskler og blodårer er veldig hot. Det er ikke størrelsen det kommer an på (...), men inntrykket av å være sterk og veltrent. Vil heller ha en klatrer med senete armer som faktisk er sterk, enn en muskelbygger-mann som bare har store muskler men kanskje ikke er tilsvarende sterk.

Kombinert med tilhørende biceps, brede skuldre, brystmuskler og hår på bryst og mage, og jeg er fullstendig solgt... :wow:

Hvor får dere det fra at vi som bygger (litt) muskler ikke er sterke? En klatrer har riktgnok god utholdende styrke i forhold til egen kroppsvekt, men kan ofte ikke ta noe særlig i benk eller markløft. Folk trener til forskjellige behov og/eller mål.

Trener man seriøst styrke så består mange av settene av styrkeøkende økter (dvs. mindre fokus på muskelbygging) og andre av mer muskelbyggende, og det er ingen tvil i at man øker sin egen styrke markant.

Anonymous poster hash: 2e126...35e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvor får dere det fra at vi som bygger (litt) muskler ikke er sterke? En klatrer har riktgnok god utholdende styrke i forhold til egen kroppsvekt, men kan ofte ikke ta noe særlig i benk eller markløft. Folk trener til forskjellige behov og/eller mål.

Anonymous poster hash: 2e126...35e

Dette har å gjøre med 0 kompetanse angående kropp trening.

Ler hver gang jeg leser "arbeidsmuskler".

Anonymous poster hash: 6c08f...f60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har naturligvis ikke sagt at muskelbyggere ikke er sterke. Det er de naturligvis.

Men som du selv påpeker, så er det forskjell på de som "trener seriøst styrke" og de som kun er opptatt av å øke omkretsen på musklene sine. Men de er naturligvis også sterkere enn gjennomsnittsmannen, altså.

Mitt poeng er at det ikke er slik at jo større omkrets på armen er, jo mer sexy synes jeg at mannen er. Det er ikke en proporsjonal økning i sex-appeal ifht. størrelsen på musklene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har naturligvis ikke sagt at muskelbyggere ikke er sterke. Det er de naturligvis.

Men som du selv påpeker, så er det forskjell på de som "trener seriøst styrke" og de som kun er opptatt av å øke omkretsen på musklene sine. Men de er naturligvis også sterkere enn gjennomsnittsmannen, altså.

Mitt poeng er at det ikke er slik at jo større omkrets på armen er, jo mer sexy synes jeg at mannen er. Det er ikke en proporsjonal økning i sex-appeal ifht. størrelsen på musklene.

Det er en klar sammenheng mellom muskeltverrsnitt og styrke.

Anonymous poster hash: 6c08f...f60

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...