Gå til innhold

Elskeren min er elendig i senga


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

En elsker som er dårlig i senga er jo totalt bortkastet. Det er jo hele poenget med å ha en elsker. Finn heller en som tilfredsstiller dine behov!



Anonymous poster hash: 2aba8...01c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men hvordan gikk det da, Gjest? :)

Har du beholdt han som elsker, eller ble det slutt?

Anonymous poster hash: 47381...910

Han er her fremdeles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller hive deg i vaskemaskinen i stedet?

Hvordan smaker musa di da? Er som regel en grunn til at menn ikke sleiker. Har du prøvd å lukte på den selv?

Anonymous poster hash: 6fb1d...815

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er her fremdeles.

Ok. Har det blitt bedre, eller nekter han fortsatt? Prøvde du å snakke med han?

Håper det ordner seg iallfall, hadde engang en type som ikke likte å gjøre det, og det var temmelig frustrerende! :)

Anonymous poster hash: 47381...910

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan smaker musa di da? Er som regel en grunn til at menn ikke sleiker. Har du prøvd å lukte på den selv?

Anonymous poster hash: 6fb1d...815

Jeg har fått høre fra flere at jeg dufter og smaker fenomenalt.

Ok. Har det blitt bedre, eller nekter han fortsatt? Prøvde du å snakke med han?

Håper det ordner seg iallfall, hadde engang en type som ikke likte å gjøre det, og det var temmelig frustrerende! :)

Anonymous poster hash: 47381...910

Vel, ting går bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jeg hadde en kjæreste engang som ikke likte å gå ned på jenter. Han fikk vondt i nakken av det, syntes det tok lang tid, og fikk ikke noen glede av å se dama "vri seg".

Anonymous poster hash: 47381...910

Hvorfor er det hele tiden snakk om å gå ned på? Ikke rart i at mannen får vondt i nakken da, hvis slikkingen blir langvarig. En super stilling i sengen for begge parter er å legge bena over mannens skuldre, mens han står på knærne og løfter opp hoftene til damen, slik at han får hennes underliv i ansiktshøyde. Eller damen kan sitte bakoverlent i en stol med mannen knelende foran seg, også en deilig stilling. Det er sidelengs 69, også. - Nå blir jeg varm av fantasier :rodmer:

Edit: Utdypet mer for de uøvede :)

Endret av Arabella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er kanskje innerst inne usikker? Type at han egentlig aldri har fått dreisen på det, og derfor ikke er så villig? ...

Eller så liker han det ikke. Men jeg tror de som ikke liker det, har hatt traumer på området på et vis. Eeller at de faktisk ikke liker det. Eeeller er egoistisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Han er kanskje innerst inne usikker? Type at han egentlig aldri har fått dreisen på det, og derfor ikke er så villig? ...

Eller så liker han det ikke. Men jeg tror de som ikke liker det, har hatt traumer på området på et vis. Eeller at de faktisk ikke liker det. Eeeller er egoistisk.

Jeg mistenker at Gjest har skrevet bare på tull. Hun er nok ikke så skvetten og "går rundt grøten", tenker jeg, ikke etter det inntrykket jeg har fått av henne :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistenker at Gjest har skrevet bare på tull. Hun er nok ikke så skvetten og "går rundt grøten", tenker jeg, ikke etter det inntrykket jeg har fått av henne :ler:

Godt poeng. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Han nekter å sleike. Hva skal jeg gjøre?

finn deg en ny elsker eller fuckbuddy. Om du først kun skal bruke han til sex så må han jo duge til det han skal brukes til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det hele tiden snakk om å gå ned på? Ikke rart i at mannen får vondt i nakken da, hvis slikkingen blir langvarig. En super stilling i sengen for begge parter er å legge bena over mannens skuldre. Eller damen kan sitte bakoverlent i en stol med mannen knelende foran seg, også en deilig stilling. Det er sidelengs 69, også. - Nå blir jeg varm av fantasier :rodmer:

Takk for tips! Skal huske på de neste gang jeg finner meg en type! :)

Anonymous poster hash: 47381...910

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest, hva skal jeg gjøre med den her typen her som nekter å utføre misjonærstillingen fordi han er prest...



Anonymous poster hash: b2f72...4d9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merkelig å ha en elsker som man ikke er fornøyd med seksuellt. Jeg mener - det er jo i all hovedsak sex som er greia med en elsker/elskerinne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...