Gå til innhold

Elskeren min er elendig i senga


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

DUMP HAM!!!!11!!1!

Kanskje det.

vask musa di.

Anonymous poster hash: 20ce8...439

Eller hive deg i vaskemaskinen i stedet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp ny.

Meningsløst med elsker som ikke funker.



Anonymous poster hash: 61fd0...f15
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Hadde en mann skrevet " dama vil ikke suge pikken min" ville vel de fleste kommet med fornuftige kommentarer til damas forsvar og gitt fyren inn. Heia likestilling :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde en mann skrevet " dama vil ikke suge pikken min" ville vel de fleste kommet med fornuftige kommentarer til damas forsvar og gitt fyren inn. Heia likestilling :)

...og det er vel akkurat det poenget TS vil frem til....

Anonymous poster hash: fb544...c78

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en mann skrevet " dama vil ikke suge pikken min" ville vel de fleste kommet med fornuftige kommentarer til damas forsvar og gitt fyren inn. Heia likestilling :)

Men her er det ikke snakk om 'typen min' - det er en elsker. Og en elsker en ikke har seksuell kjemi med er ganske så bortkasta.

Svaret mitt hadde vært nøyaktig det samme om en mann kom inn og klagde på elskerinna si.

Anonymous poster hash: 61fd0...f15

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde en kjæreste engang som ikke likte å gå ned på jenter. Han fikk vondt i nakken av det, syntes det tok lang tid, og fikk ikke noen glede av å se dama "vri seg".

Selv synes jeg det er kjempegodt, og ønsker å ha det som en del av sexlivet mitt. Så nå i etterpå-klokskapens lys, så vil jeg ikke bli sammen med en som har "restriksjoner" på det igjen.

Selv likte han å bli sugd hele tiden selvfølgelig, og sørget alltid for at han kom best ut av det. Det kunne gå mange mnd mellom hver gang han gjorde det på meg, men selv ville han at jeg skulle gjøre det på han oofte! Argumentet hans var at det tok mye lengre tid å gjøre det på meg, mens han kom relativt fort. Så derfor var en sleik verdt 10 blowjobs. ....

Dette hadde heller ingenting med renslighet å gjøre, jeg var nøye med å barbere meg, og dusjet alltid før han skulle gå ned.

Han derimot - var vel latere på det området, og kunne ha en sterk kroppslukt, eller ikke ha vasket seg godt nok.

Det hele bunnet egentlig ut i at han var en stor egoist i senga, som ikke var for likeverdighet, men heller ville komme best ut av det på alle områder. Gjerrig var han og. Og manglet empati. Som sagt, dette var en eks, og jeg var veldig ung da jeg møtte han.

Så konklusjonen min TS, er at jeg ville vurdert å bytte ham ut. Eventuelt gitt ham en sjans og virkelig sagt rett ut hvordan ståa er. Så blir det opp til han om han synes du er verdt å forandre seg for. Men min erfaring er at folk ikke forandrer seg (dessverre).

Ønsker deg uansett lykke til :) Jeg husker selv den "ekle" følelsen av de få gangene han gjorde det, og man kunne plukke opp at han ikke likte å gjøre det, og følelsen av at man måtte "forte seg" å komme.

Uff..... :(

Men har egentlig et spørsmål angående sleiking; Hvordan finner dere det ut om noen liker dette, eller ikke? Det går selvfølgelig an å bare se det an, man finner det jo fort ut når man begynner å ligge sammen. Men er det noen mulighet for å finne det ut på forhånd, altså før det går så langt at man begynner å sove sammen? Er dette et OK samtaleemne på en date liksom? hehe.... :smoke:



Anonymous poster hash: 47381...910
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men har egentlig et spørsmål angående sleiking; Hvordan finner dere det ut om noen liker dette, eller ikke? Det går selvfølgelig an å bare se det an, man finner det jo fort ut når man begynner å ligge sammen. Men er det noen mulighet for å finne det ut på forhånd, altså før det går så langt at man begynner å sove sammen? Er dette et OK samtaleemne på en date liksom? hehe.... :smoke:

Anonymous poster hash: 47381...910

Nei, det finner du ut! Ikke ta det opp på date før du har ligget med han, det blir bare rart.. Trust me ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Enig.

Men hvordan gikk det da, Gjest? :)

Har du beholdt han som elsker, eller ble det slutt?

Anonymous poster hash: 47381...910

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt rart med en mann som ikke liker å få damen til nye høyder, med alle midler , men dersom jeg skulle nekte å slikke ei dame så måtte det være hvis hun var urenslig eller kjedelig i senga . 69 er vel min personlige favoritt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...