AnonymBruker Skrevet 25. januar 2014 #141 Del Skrevet 25. januar 2014 Stakkars deg som er så usikker på deg selv at du må tråkke på mannen din sin ex kone for å føle at du fortjener han. Anonymous poster hash: 35be0...22c Må gjerne det når det nesten er 10 år mellom dem, vettu.... 10 år den GALE veien Trist...... Anonymous poster hash: b2e5d...cdc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soley Skrevet 25. januar 2014 #142 Del Skrevet 25. januar 2014 Du er syk... Dra til en psykolog 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 25. januar 2014 #143 Del Skrevet 25. januar 2014 Må gjerne det når det nesten er 10 år mellom dem, vettu.... 10 år den GALE veien Trist......Anonymous poster hash: b2e5d...cdc Du er ikke TS? Hvorfor vrir du denne tråden til å handle om deg? Jeg synes det høres ut som om din kjæreste tiltrekkes av psykisk ustabile jenter, deg inkludert. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #144 Del Skrevet 20. februar 2014 Jeg forstår deg godt TS. Jeg og nyter at manns ekskone lider. Hun har lenge vært rasande på meg og skjelt ut både meg og mannen min. Og en gang gråt hun fordi at hun var så ut av seg. Både jeg og mannen min er to svært pene personer å se til. Jeg og mannen min passer godt i lag. Men jeg er tjueåtte år og mannen min er tjueni år. Så du er ikke alene TS. Anonymous poster hash: 73262...135 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 20. februar 2014 #145 Del Skrevet 20. februar 2014 Hun er veldig umoden og barnslig for alderen og. Mannen min sier at hun stadig trenger hjelp fra foreldrende sine. Hun er bare tjueseks år. Jeg er trettifem år og har barn. Hun har mørkt hår og jeg har lyst. Jeg har ikke fått en eneste rynke i ansiktet enda. Anonymous poster hash: 9e668...f20 Lurer egentlig på hvem som er barnslig her.... les selv hva du skriver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #146 Del Skrevet 20. februar 2014 Jeg har ikke lest absolutt alle innleggene i tråden, men basert på hi og endel andre poster er jeg veldig usikker på om du, TS, mener dette seriøst. Og hvis du virkelig mener det du skriver, lurer jeg på hva du tenker det skal resultere i å opprette en tråd om det på KG, som også andre har kommentert og spurt om. Ja vel, så er du avhengig av at eksen til mannen skal ha det dårlig for at du skal ha det bra, du er sikkert ikke alene om å tenke irrasjonelt om sånt i en overgangsperiode, Jeg håper den går over veldig fort og at du ganske raskt blir så trygg på mannen og forholdet deres at du unner eksen et godt liv. Det er det beste for alle parter. Anonymous poster hash: 406bb...08f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #147 Del Skrevet 20. februar 2014 Når du tenker dritt om henne, tenker du på en måte dritt om han og! Og så kan du jo lure på hvordan står det til med hans dømmekraft i valg av kvinner? Hva ser han i deg, når han så noe i henne som du mener er så fæl..? Folk som virkelig har det godt, unner også andre glede! Anonymous poster hash: 9c096...759 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marie90 Skrevet 20. februar 2014 #148 Del Skrevet 20. februar 2014 Hva har haarfarve og rynker med saken aa gjore? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snakkis Skrevet 20. februar 2014 #149 Del Skrevet 20. februar 2014 Du må få deg ett liv! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstrålemamma Skrevet 20. februar 2014 #150 Del Skrevet 20. februar 2014 Alt er allerede sagt her. Jeg håper du ikke en dag blir hans eks...hvordan hadde du likt om neste dame tenkte dette om deg? Skadefrohet er smålig. Du trenger et stort lykke til og en klem. P.s. Mannen din burde være voksen nok til å behandle sin eks ok. og også ta opp denne situasjonen. Jeg skjønner at følelser er vanskelig men luft heller dette med en venninne enn på nettet. Vil ikke skremme deg men det kan hende ditt forhold får kort levetid om det ikke allerede er over. Ser dette innlegget er fra oktober. Triste greier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest made4u Skrevet 20. februar 2014 #151 Del Skrevet 20. februar 2014 Er psykologen din på ferie? I så fall burde den avbrytes da det har vippet over for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanuki Skrevet 20. februar 2014 #152 Del Skrevet 20. februar 2014 Hater kvinner som skal traakke paa eller glede seg over andre kvinners ulykke. What goes around comes around. Mannen min er skildt, og selfolgelig er jeg glad for at han er tydlig paa at det er over og slutt mellom han og eksen, de omgaas kunn naar ungene er innvolvert etc. og det er jeg glad for. Men a glede meg over at hun sliter?? Hun er naa alenemor med ansvar for 2 barn, selfolgelig hjelper mannen min okonomisk, men likevel kan det ikke vaere lett for henne. Jeg beundrer henne faktisk for hvordan hun takler det, ikke sikker paa hvordan jeg hadde taklet en slik situasjon. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #153 Del Skrevet 20. februar 2014 Tror ts deler dette med KG fordi ts ikke har venner. Anonymous poster hash: dce3a...8e6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #154 Del Skrevet 20. februar 2014 Hææææ? Hvorfor er denne tråden dratt opp igjen? Gammel tråd og ts er psyko. Anonymous poster hash: 0ec8a...755 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #155 Del Skrevet 1. mars 2014 Går det virkelig an å være så umenneskelig? :dAnonymous poster hash: 2773e...987 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raquelle Skrevet 1. mars 2014 #156 Del Skrevet 1. mars 2014 Om en mann bare snakker dritt om x-en sin, så er det en mann jeg holder meg langt unna. Det sier så utrolig mye om personen. Datet en veldig kort stund en som snakket mye dritt om x-en sin, og jeg sa klart i fra at det ikke var greit. Har da ingen interesse av å høre dritt om x-ene til noen jeg er sammen med. Når noen spørr meg om en av mine x-er, så sier jeg kort og enkelt hvordan ting er. Men sitter aldri å snakker dritt om han. Hva skulle det være godt for liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #157 Del Skrevet 1. mars 2014 Du er ikke TS? Hvorfor vrir du denne tråden til å handle om deg? Jeg synes det høres ut som om din kjæreste tiltrekkes av psykisk ustabile jenter, deg inkludert. Nei jeg er ikke ts: mente det som ironi da. At hun må rakke ned på eksen, fordi hun egentlig er usikker på seg selv, som ti år eldre..... Anonymous poster hash: b2e5d...cdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #158 Del Skrevet 1. mars 2014 Hvis ex'en er så teit og barnslig, hva slags mann er han da som gikk for henne? Anonymous poster hash: f1e34...d80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TooHawt Skrevet 1. mars 2014 #159 Del Skrevet 1. mars 2014 Neida, jeg syns bare du fremstår som skikkelig dum, tom invendig og svært usikker. God helg! For en intolerant dame du er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bernardette Skrevet 1. mars 2014 #160 Del Skrevet 1. mars 2014 For en intolerant dame du er. Smalt det virkelig fra den rette ræva. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå