AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #101 Del Skrevet 9. oktober 2013 Seriøst? Tror du kvinner er perfekte mot kjærestene sine, mens menn alltid har vært drit mot dem?Anonymous poster hash: b002f...e4a Hvis du leser hva jeg skrev i den første linjen, så ser du: "men minst like ofte". Det er dermed ikke sagt at det aldri skjer, eller at noe er mer vanlig enn noe annet. Men i tilfelle menn som overser eksen og gir henne en kald skulder, så er det ofte mer til historien enn at han er et stakkars offer. Anonymous poster hash: a2660...311 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berentsens Skrevet 9. oktober 2013 #102 Del Skrevet 9. oktober 2013 Og ellers har trådstarter det bra? Med det lyse håret og rynkefrie ansiktet må hun jo sveve på en rosa sky. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #103 Del Skrevet 9. oktober 2013 Jeg støtter faktisk TS. Anonymous poster hash: b38ba...022 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #104 Del Skrevet 9. oktober 2013 Jeg støtter faktisk TS. Anonymous poster hash: b38ba...022 " "-holdningen sier det meste, ja. Anonymous poster hash: a2660...311 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #105 Del Skrevet 9. oktober 2013 Og ellers har trådstarter det bra? Med det lyse håret og rynkefrie ansiktet må hun jo sveve på en rosa sky. Sveve er nok stikkordet her, ja. Anonymous poster hash: a2660...311 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #106 Del Skrevet 9. oktober 2013 "Hva er kjip" er det noen som spør her. Hva gjorde eksen mot mannen min, og hva har hun gjort mot oss? -var utro mot han -slo han -mishandlet barna -skjelte han ut -drakk -løy -var aldri fornøyd, rakket ned på alt for å nevne noe... Mot oss og barna i ettertid: -forskjellsbehandlet ungene -latt de være alene på utrygge steder -reist på ferie fra mindreåreige barn -slått -hatt daglige, skremmende raserianfall -vært så full at barna måtte hjelpe henne -spredt løgner og rykter til alle (inkludert skole, lege, kollegaer) -levert falske anmeldelser for å nevne noe.. Er det rart jeg fryder meg når hun har motgang? Hun fortjener hver eneste lille bit for all den smerten hun har påført oss. Anonymous poster hash: f42ea...069 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MilleVanille Skrevet 9. oktober 2013 #107 Del Skrevet 9. oktober 2013 "Hva er kjip" er det noen som spør her. Hva gjorde eksen mot mannen min, og hva har hun gjort mot oss? -var utro mot han -slo han -mishandlet barna -skjelte han ut -drakk -løy -var aldri fornøyd, rakket ned på alt for å nevne noe... Mot oss og barna i ettertid: -forskjellsbehandlet ungene -latt de være alene på utrygge steder -reist på ferie fra mindreåreige barn -slått -hatt daglige, skremmende raserianfall -vært så full at barna måtte hjelpe henne -spredt løgner og rykter til alle (inkludert skole, lege, kollegaer) -levert falske anmeldelser for å nevne noe.. Er det rart jeg fryder meg når hun har motgang? Hun fortjener hver eneste lille bit for all den smerten hun har påført oss. Anonymous poster hash: f42ea...069 Det du føler er en helt normal reaksjon, spør du meg. Spesielt hvis det du ramser opp er tilfelle. Hadde følt det samme selv, og jeg er i utgangspunktet et godt menneske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #108 Del Skrevet 9. oktober 2013 Det du føler er en helt normal reaksjon, spør du meg. Spesielt hvis det du ramser opp er tilfelle. Hadde følt det samme selv, og jeg er i utgangspunktet et godt menneske. Ja, men spør du henne så fortjente han det. Og det med ungene er bare en overdrivelse, og dessuten så var det deres egen skyld som provoserte. Hun lyver så det renner av henne og snur opp ned på virkeligheten. Så ting har kanskje to sider, men noen ganger så er den ene siden så full av dritt og løgner at den ikke er verdt å høre på. Er det virkelig så utrolig at en mann kan ha hatt en usympatisk eks? Er det bare menn som kan være drittsekker? Anonymous poster hash: f42ea...069 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MilleVanille Skrevet 9. oktober 2013 #109 Del Skrevet 9. oktober 2013 Ja, men spør du henne så fortjente han det. Og det med ungene er bare en overdrivelse, og dessuten så var det deres egen skyld som provoserte. Hun lyver så det renner av henne og snur opp ned på virkeligheten. Så ting har kanskje to sider, men noen ganger så er den ene siden så full av dritt og løgner at den ikke er verdt å høre på. Er det virkelig så utrolig at en mann kan ha hatt en usympatisk eks? Er det bare menn som kan være drittsekker? Anonymous poster hash: f42ea...069 Er du TS? Ser dere har ulik AB-kode nå. Men nei, jeg kan skrive under på at også kvinner kan være jævlige, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #110 Del Skrevet 9. oktober 2013 Hvis du leser hva jeg skrev i den første linjen, så ser du: "men minst like ofte". Det er dermed ikke sagt at det aldri skjer, eller at noe er mer vanlig enn noe annet. Men i tilfelle menn som overser eksen og gir henne en kald skulder, så er det ofte mer til historien enn at han er et stakkars offer. Anonymous poster hash: a2660...311 Hvorfor "minst like ofte"? Hvorfor ikke "noen ganger"? Hvor tar du denne informasjonen fra? De gangene jeg hører menn være offer, har de vanligvis vært det. De gangene jeg hører kvinner være offer, har de vanligvis virkelig ikke vært det. Det er mine observasjoner fra kamerater og venninner, da man faktisk har observert forholdene over tid, og sett begge sider. Anonymous poster hash: b002f...e4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #111 Del Skrevet 9. oktober 2013 Hvorfor "minst like ofte"? Hvorfor ikke "noen ganger"? Hvor tar du denne informasjonen fra? De gangene jeg hører menn være offer, har de vanligvis vært det. De gangene jeg hører kvinner være offer, har de vanligvis virkelig ikke vært det. Det er mine observasjoner fra kamerater og venninner, da man faktisk har observert forholdene over tid, og sett begge sider. Anonymous poster hash: b002f...e4a Jeg har som deg også observert kamerater og venner over tid. Det er ikke sånn at det "oftest" er kvinnene som er vanskelige. Trenden er uansett at kvinner prøver ofte i det lengste, menn stenger av og blir kalde, så vil kvinnen avslutte og mannen skjønner ingen ting. Mange variasjoner av dette mønsteret med tilhørende detaljer som fint kan innebære ting begge partene kan føle seg som et "offer" for. Anonymous poster hash: a2660...311 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bestee Skrevet 9. oktober 2013 #112 Del Skrevet 9. oktober 2013 "Hva er kjip" er det noen som spør her. Hva gjorde eksen mot mannen min, og hva har hun gjort mot oss? -var utro mot han -slo han -mishandlet barna -skjelte han ut -drakk -løy -var aldri fornøyd, rakket ned på alt for å nevne noe... Mot oss og barna i ettertid: -forskjellsbehandlet ungene -latt de være alene på utrygge steder -reist på ferie fra mindreåreige barn -slått -hatt daglige, skremmende raserianfall -vært så full at barna måtte hjelpe henne -spredt løgner og rykter til alle (inkludert skole, lege, kollegaer) -levert falske anmeldelser for å nevne noe.. Er det rart jeg fryder meg når hun har motgang? Hun fortjener hver eneste lille bit for all den smerten hun har påført oss. Anonymous poster hash: f42ea...069 Men forstår du ikke at jo mer motgang hun møter i livet, desto "kjipere" vil hun bli. Det har en ganske logisk sammenheng. Det er større sjanse for at hun ville oppført seg bedre dersom hun var lykkelig med seg selv. Barna ville også hatt det bedre med en mor som har det bra. Tenkt på det noen gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #113 Del Skrevet 9. oktober 2013 Jeg har som deg også observert kamerater og venner over tid. Det er ikke sånn at det "oftest" er kvinnene som er vanskelige. Trenden er uansett at kvinner prøver ofte i det lengste, menn stenger av og blir kalde, så vil kvinnen avslutte og mannen skjønner ingen ting. Mange variasjoner av dette mønsteret med tilhørende detaljer som fint kan innebære ting begge partene kan føle seg som et "offer" for. Anonymous poster hash: a2660...311 Kan jeg spørre hvor du tar denne påstanden fra? Anonymous poster hash: b002f...e4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #114 Del Skrevet 9. oktober 2013 Men forstår du ikke at jo mer motgang hun møter i livet, desto "kjipere" vil hun bli. Det har en ganske logisk sammenheng. Det er større sjanse for at hun ville oppført seg bedre dersom hun var lykkelig med seg selv. Barna ville også hatt det bedre med en mor som har det bra. Tenkt på det noen gang? Ut fra det som står der fortjener hun aldri å se barna sine igjen. Anonymous poster hash: b002f...e4a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bestee Skrevet 9. oktober 2013 #115 Del Skrevet 9. oktober 2013 Ut fra det som står der fortjener hun aldri å se barna sine igjen. Anonymous poster hash: b002f...e4a Men poenget er jo ikke hva hun fortjener eller ikke, men hva barna nyter best av! Psyko mor eller glad mor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MunaMadan Skrevet 9. oktober 2013 #116 Del Skrevet 9. oktober 2013 Jeg skjønner litt hva du mener, men jeg vil ikke at eksen hans skal ha det vondt. Jeg er glad for at han er kald mot henne, og avviser henne. Var hun som gjorde det slutt da, men hun har prøvd å få oppmerksomhet fra han nå som han har funnet meg, og da nyter jeg litt å se at hun blir avvist Anonymous poster hash: b002f...e4a Hun vil "markere revir". Det har vært slutt i ett år, hun har nye kjæreste. når hun fant ut at han hadde truffet noen, tok hun opp kontakten igjen for å vise at hun fortsatt hadde "makt" over han. Altså, hun skrev kommentarer på facebook, skulle småsnakke på chat, msn, sende sanger på spotify osv. Anonymous poster hash: b002f...e4a Med en tittel som sier at du "nyter å se at min manns eks-kone lider" så er du vel noe selvmotsigende her. Kan ikke se noe unormalt i eksens oppførsel, hun har da gått videre og hverken lider eller har det vondt?! At din mann er kald og avvisende mot henne virker egentlig mer som en ønsketenkning? Du konspirer om at eksen vil vise at hun har makt over han, men er du sikker på at det ikke er du selv som bruker hennes små kontaktforsøk til å teste ut/demonstrere hvilken makt du har over han? Har du nektet han å ha kontakt med eksen eller å svare henne, og er det egentlig det du er så fornøyd med at han "godtar"? At han lang vei lukter lunta av sin nye kjærestes sjalusi og mindreverdighetskomplekser overfor den yngre (og penere?) eksen, så han spiller med for husfredens skyld? Vi er alle glad for det når mennene våre har gitt slipp på eksen. Hvis det er ett år siden hun gjorde det slutt så har han sikkert hatt det vondt, men var desto gladere for å treffe deg og har kommet seg videre. Ikke føl deg så truet av eksen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #117 Del Skrevet 9. oktober 2013 Kan jeg spørre hvor du tar denne påstanden fra? Anonymous poster hash: b002f...e4a Ganske kjent blant samlivsrådgivere. Anonymous poster hash: a2660...311 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #118 Del Skrevet 9. oktober 2013 Ut fra det som står der fortjener hun aldri å se barna sine igjen. Anonymous poster hash: b002f...e4a Husk bare at slike situasjoner kan være ganske intrikate. Barn tar ofte parti med en av foreldrene også der det ikke foreligger noen reell grunn til å svartmale mor. Så da aksepterer de fars virkelighet. Sier ikke at det er slik her, men det skjer, og så bruker far og ny kone argumentet om at "til og med barna vil ikke...". Det er mange psykologiske mekanismer som kan ligge bak en slik situasjon. Anonymous poster hash: a2660...311 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #119 Del Skrevet 9. oktober 2013 Tror det er to forskjellige AB her i tråden som fryder seg over at eksen sliter. Men uansett: Du konspirer om at eksen vil vise at hun har makt over han, men er du sikker på at det ikke er du selv som bruker hennes små kontaktforsøk til å teste ut/demonstrere hvilken makt du har over han? Har du nektet han å ha kontakt med eksen eller å svare henne, og er det egentlig det du er så fornøyd med at han "godtar"? At han lang vei lukter lunta av sin nye kjærestes sjalusi og mindreverdighetskomplekser overfor den yngre (og penere?) eksen, så han spiller med for husfredens skyld? Les og lær, folkens. DETTE er innsikt! Hadde TS hatt mer av det, hadde verden sikkert vært et litt hyggeligere sted å leve for en stakkars eks som ikke har det så godt. Anonymous poster hash: a2660...311 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #120 Del Skrevet 9. oktober 2013 Med en tittel som sier at du "nyter å se at min manns eks-kone lider" så er du vel noe selvmotsigende her. Kan ikke se noe unormalt i eksens oppførsel, hun har da gått videre og hverken lider eller har det vondt?! At din mann er kald og avvisende mot henne virker egentlig mer som en ønsketenkning? Du konspirer om at eksen vil vise at hun har makt over han, men er du sikker på at det ikke er du selv som bruker hennes små kontaktforsøk til å teste ut/demonstrere hvilken makt du har over han? Har du nektet han å ha kontakt med eksen eller å svare henne, og er det egentlig det du er så fornøyd med at han "godtar"? At han lang vei lukter lunta av sin nye kjærestes sjalusi og mindreverdighetskomplekser overfor den yngre (og penere?) eksen, så han spiller med for husfredens skyld? Vi er alle glad for det når mennene våre har gitt slipp på eksen. Hvis det er ett år siden hun gjorde det slutt så har han sikkert hatt det vondt, men var desto gladere for å treffe deg og har kommet seg videre. Ikke føl deg så truet av eksen. Her legges det mye inn i lite. Ut i fra det hun har skrevet vet jeg akkurat hva hun ønsket - oppmerksomhet, og at han skulle huske det de hadde sammen. Han har hatt det vondt ja, så jeg ville nok følt meg litt truet dersom han hadde blitt glad for at hun plutselig tok kontakt med ham igjen. Heldigvis har han vært avvisende av helt egen fri vilje. Anonymous poster hash: b002f...e4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå