Gå til innhold

Gleder meg til han kommer hjem til kona :-)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Elseby13

Hvis du skal leve av å skrive erotiske noveller, må du lære deg å skrive norsk først. En tredjeklassing hadde hatt færre skrivefeil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm. Jeg skal gå på Clas Ohlson og kjøpe meg løgndetektor og ta med på byen. Skal grille menn jeg liker. Alle lyver jo. Singel my ass!



Anonymous poster hash: 06bff...c3a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Forstod det sånn at du laga merker på ryggen hans for at kona skulle se det? Jaja, det gjør deg vel lykkelig da å skade andre mennesker

Anonymous poster hash: 4c653...695

Eh gjerne han likte det...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du enda bare knabba gifteringen istedet!

:lur:



Anonymous poster hash: 1e6b5...d22
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Hadde du enda bare knabba gifteringen istedet!

:lur:

Anonymous poster hash: 1e6b5...d22

Han hadde jo ikke den på seg slik jeg forsto det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hadde jo ikke den på seg slik jeg forsto det

Hun så den lå og blinka i toalettmappa hans

Anonymous poster hash: 1e6b5...d22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ventet på noe spennende. Men det kom jo ikke.

Å lage kloremerker kan enkelt forklares, jeg skrapet meg på ditt el datt.

Hadde du enda vært litt mer utspekulert hadde historien din blitt litt spennende, lizzom......



Anonymous poster hash: 36edc...dc7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sa han var singel. ikke noen grunn til at det var umulig å tro på det sånn egentlig om man ikke var oppmerksom nok på detaljer. Han er et svin. TS er singel. Ikke hennes ansvar uansett

Om historien hadde vært sann (noe den trolig ikke er), hadde T.S vært ei drittkjerring, og like stort svin som mannen. En annen ting er om hun ikke hadde visst at mannen var gift. Selv holder jeg meg for godt for å involvere meg med gifte menn.

Har en trener som har lyst på meg, men jeg nekter å kysse ham, og være intim med ham. Nettopp fordi han er gift.

Anonymous poster hash: a36fb...7bf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Om historien hadde vært sann (noe den trolig ikke er), hadde T.S vært ei drittkjerring, og like stort svin som mannen. En annen ting er om hun ikke hadde visst at mannen var gift. Selv holder jeg meg for godt for å involvere meg med gifte menn.

Har en trener som har lyst på meg, men jeg nekter å kysse ham, og være intim med ham. Nettopp fordi han er gift.

Anonymous poster hash: a36fb...7bf

nei. Single har ikke ansvar for andres koner som man ikke kjenner. Hadde ts kjent henne så ja, men dersom ikke. Hvorfor skal hun bry seg?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som singel har du ikke ansvar for hans utroskap. Jeg synes det er skremmende hvordan andre kvinner håner og stigmatiserer TS i negative ordelag. Ta dere sammen og rett dere opp i ryggen. Det er jammen ikke rart menn finner seg noen andre å leke med når de må tilbringe dagene sammen med slike kjerringer!



Anonymous poster hash: 643cc...425
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...