Gå til innhold

Gleder meg til han kommer hjem til kona :-)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

Litt ond men jeg måtte bare.

Jeg er Singel jente på 26 og har ett barn på 4 år, så jeg er nesten aldri ute på noe å har heller ikke hatt sex det siste året, så jeg er litt frustrert ..

Jeg er en du muligens ville kalt en "grå mus" veldig rolig osv, så er jeg ute på Byen i Bergen på Tirsdag for jeg er der på ett kurs, og setter meg på en bar alene i ett hjørne.

Jeg blir invitert bort til 3 gutter/ menn i 30-40 årsalderen, de er tydligvis på jobb tur men kjenner ikke hverandre fra før.

Person en : Veldig PÅ og skrøyter over hvor mye penger han har osv, så jeg blir nesten kvalm.

Person 2 : veldig rolig og med en betydelig dårligere selvtilitt en de 2 andre.

Person 3 : Den yngste rett rundt 30, utrolig pen, men ikke sånn at han vet det.

Ut i sammtalene er an fantastisk morsom.

De andre går og jeg sitter igjen med person nr 3, har det helt fantastisk. Han gir meg opmerksomhet men ikke for mye og ikke for lite, han er bare særdeles hyggelig og morsom.

Siden han er så vanvittig pen blir jeg mer og mer interesert.

Den ednder med at vi går til hans rom, og han forteller meg at han ikke har dame, selv om jeg ser omrisset av en giftering på fingeren.

Han er litt tilbakeholden men jeg klarer ikke å holde meg, kysser han og han følger forsiktig etter litt nølednde men likevel på.

Jeg tar av han skjorten å blir ikke mindre interesert, han har en nydelig overkropp å jeg kjenner noe hardt i buksa hans som presser seg mot underlivet mitt. Kjenner jeg bare MÅ ha han.

Når jeg er inne på badet kan jeg ikke la vre å se i toalett mappen hans, å der ligger selvsagt en giftering .... ser ganske blank ut så den er nok ikke så mange år .. Blir veldig usikker på om jeg skal forsette eller om jeg bare skal gå derfra.

Når jeg kommer ut igjen sitter han i bar overkropp på sengen, ser magemusklene som spenner seg å de kraftige skulderene.,

Jeg tenker FaEN heller må bare ha han !!

Får da den mest fantastiske sexen jeg noen gang har hatt, det svartner nesten for meg.

Vi har vill sex i lengre tid, i det han tar meg hardt i misjonæren borer jeg negelne inn i ryggen hans og lager dype merker ,,,

Når han reiser seg etterpå ser jeg 3 dype tydlige klore merker på hver side av ryggen ..

Jeg fikk det jeg MÅTTE ha og han får nok problemer når han kommer hjem til kona.

Har ikke peiling på hva han heter, men han kom fra Østalandet en plass ...

Måtte bare dele historien - så får de som mener at jeg burde latt være bare mene det, jeg fikk hvertfal en fantastisk sex opplevelse med en av de peneste guttene jeg har møtt.,



Anonymous poster hash: 22121...e9c
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han er et svin, og det er du også.



Anonymous poster hash: 43af6...a44
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Litt ond men jeg måtte bare.

Anonymous poster hash: 22121...e9c

Ikke ond.

Bare ynkelig og dum.

Anonymous poster hash: a9ba2...4b7

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Dette tror jeg ikke på i ett sekund... men, fantasi er en fin ting å ha når man skal lage seg erotiske eventur ;)

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette tror jeg ikke på i ett sekund... men, fantasi er en fin ting å ha når man skal lage seg erotiske eventur ;)

Hva er det som er så spesielt med denne historien så den ikke skulle være sann? Jeg synes det høres ut som et helt vanlig sjekkeopplegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er det som er så spesielt med denne historien så den ikke skulle være sann? Jeg synes det høres ut som et helt vanlig sjekkeopplegg.

Det er noe med skrivestilen "erotisk novelle".

Anonymous poster hash: 24a2c...77f

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaffelattn

Det er noe med skrivestilen "erotisk novelle".

Anonymous poster hash: 24a2c...77f

Ja, litt sånn "skrev så bra stiler på ungdomsskolen og nå sikter jeg mot å få betalt for det fra voksenmagasinene" :-)

Det Sanne

Fra Virkeligheten

Novellen

...osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan føles det å bare være et ligg?

Kan ikke tenke meg at TS føler seg noe dårlig (om dette stemmer) tvert imot fikk hun nettopp det hun ville ha, god sex. Så fantastisk ville jeg anta? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt hvor du vil med dette, TS.

Er du stolt? Skuffet? Ønsker du ham vondt? Trengte du bare å fortelle dette til "noen"?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke tenke meg at TS føler seg noe dårlig (om dette stemmer) tvert imot fikk hun nettopp det hun ville ha, god sex. Så fantastisk ville jeg anta? :klo:

Omtrent som meg når jeg imorgen skal koooooose meg med en prostituert. Det blir deilig det. Sånn, der fikk jeg trollet litt jeg også.

Anonymous poster hash: 5d521...e9c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omtrent som meg når jeg imorgen skal koooooose meg med en prostituert. Det blir deilig det. Sånn, der fikk jeg trollet litt jeg også.

Anonymous poster hash: 5d521...e9c

:fnise: Good for you! Ukens trolling fullført ;)

Nei men jeg ser virkelig ikke problemet, TS fikk sex (attpåtil GOD sex) så hvorfor skal hun da føle seg som et ligg (i den negative retningen som Heartbeat referer til).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

Litt ond men jeg måtte bare.

Jeg er Singel jente på 26 og har ett barn på 4 år, så jeg er nesten aldri ute på noe å har heller ikke hatt sex det siste året, så jeg er litt frustrert ..

Jeg er en du muligens ville kalt en "grå mus" veldig rolig osv, så er jeg ute på Byen i Bergen på Tirsdag for jeg er der på ett kurs, og setter meg på en bar alene i ett hjørne.

Jeg blir invitert bort til 3 gutter/ menn i 30-40 årsalderen, de er tydligvis på jobb tur men kjenner ikke hverandre fra før.

Person en : Veldig PÅ og skrøyter over hvor mye penger han har osv, så jeg blir nesten kvalm.

Person 2 : veldig rolig og med en betydelig dårligere selvtilitt en de 2 andre.

Person 3 : Den yngste rett rundt 30, utrolig pen, men ikke sånn at han vet det.

Ut i sammtalene er an fantastisk morsom.

De andre går og jeg sitter igjen med person nr 3, har det helt fantastisk. Han gir meg opmerksomhet men ikke for mye og ikke for lite, han er bare særdeles hyggelig og morsom.

Siden han er så vanvittig pen blir jeg mer og mer interesert.

Den ednder med at vi går til hans rom, og han forteller meg at han ikke har dame, selv om jeg ser omrisset av en giftering på fingeren.

Han er litt tilbakeholden men jeg klarer ikke å holde meg, kysser han og han følger forsiktig etter litt nølednde men likevel på.

Jeg tar av han skjorten å blir ikke mindre interesert, han har en nydelig overkropp å jeg kjenner noe hardt i buksa hans som presser seg mot underlivet mitt. Kjenner jeg bare MÅ ha han.

Når jeg er inne på badet kan jeg ikke la vre å se i toalett mappen hans, å der ligger selvsagt en giftering .... ser ganske blank ut så den er nok ikke så mange år .. Blir veldig usikker på om jeg skal forsette eller om jeg bare skal gå derfra.

Når jeg kommer ut igjen sitter han i bar overkropp på sengen, ser magemusklene som spenner seg å de kraftige skulderene.,

Jeg tenker FaEN heller må bare ha han !!

Får da den mest fantastiske sexen jeg noen gang har hatt, det svartner nesten for meg.

Vi har vill sex i lengre tid, i det han tar meg hardt i misjonæren borer jeg negelne inn i ryggen hans og lager dype merker ,,,

Når han reiser seg etterpå ser jeg 3 dype tydlige klore merker på hver side av ryggen ..

Jeg fikk det jeg MÅTTE ha og han får nok problemer når han kommer hjem til kona.

Har ikke peiling på hva han heter, men han kom fra Østalandet en plass ...

Måtte bare dele historien - så får de som mener at jeg burde latt være bare mene det, jeg fikk hvertfal en fantastisk sex opplevelse med en av de peneste guttene jeg har møtt.,

Anonymous poster hash: 22121...e9c

Forstod det sånn at du laga merker på ryggen hans for at kona skulle se det? Jaja, det gjør deg vel lykkelig da å skade andre mennesker

Anonymous poster hash: 4c653...695

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mindre pes å hete Salman Rushdie å sykle gjennom Teheran og vifte med boka Sataniske vers enn å servere (sanne eller usanne) eventyr om eventyr på KG.

Dessuten tror jeg du troller.

Uavhengig av det; utroskap/affærer/små erotiske treff skjer hele tiden, blant svært mange og det er forstemmende at mange er så fordømmende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umoralsk. Håper dere begge får grønn utflod.



Anonymous poster hash: 06bff...c3a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Minte meg litt om "bunny boiler" serien i balls of steel, der hun flørter med gutter som har dama ved siden av seg, også ser hun hvem som flørter tilbake eller som trekker seg unna. Litt dårlig gjort, men jentene får jo se om kjæresten er en drittsekk eller ikke (finnes på youtube, veldig morsomt!) Men hun gikk jo aldri så langt som at hun hadde sex med de da.. Hvis det ikke ble deg, så hadde det sikkert blitt en annen jente han hadde tatt med seg hjem, så det var jo bra du fikk "merket" han. Håper kona ser det og avslører han!! Good riddance for henne.



Anonymous poster hash: 1aa40...f28
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minte meg litt om "bunny boiler" serien i balls of steel, der hun flørter med gutter som har dama ved siden av seg, også ser hun hvem som flørter tilbake eller som trekker seg unna. Litt dårlig gjort, men jentene får jo se om kjæresten er en drittsekk eller ikke (finnes på youtube, veldig morsomt!) Men hun gikk jo aldri så langt som at hun hadde sex med de da.. Hvis det ikke ble deg, så hadde det sikkert blitt en annen jente han hadde tatt med seg hjem, så det var jo bra du fikk "merket" han. Håper kona ser det og avslører han!! Good riddance for henne.

Anonymous poster hash: 1aa40...f28

99% av alle menn er utro svin. Umoralsk.

Anonymous poster hash: 06bff...c3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Han er et svin, og det er du også.

Anonymous poster hash: 43af6...a44

Han sa han var singel. ikke noen grunn til at det var umulig å tro på det sånn egentlig om man ikke var oppmerksom nok på detaljer. Han er et svin. TS er singel. Ikke hennes ansvar uansett

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Det er noe med skrivestilen "erotisk novelle".

Anonymous poster hash: 24a2c...77f

Det er sant. Måten det ble skrevet på hørtes ikke realistisk ut

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...