Gå til innhold

Kalles Kaviar i Norge

Frk Midnattsol

Anbefalte innlegg

Hei dere :)

Lurte på om noen av dere viste hvor det er mulig å få kjøpt Kalles Kaviar her i Norge? Det er noen som sier Ikea, men siden jeg bor langt unna nærmeste Ikeabutikk, får jeg ikke sjekket det før neste gang jeg er i Oslo. Fnner det forøvrig ikke på Ikeas nettside, så da har de det kanskje ikke?

Er det eventuelt andre butikker i Oslo som fører dette merket, eller må jeg til Sverige?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Inggolf

Njaaa, skeptisk! Hvis den i det hele tatt selges så er nok det på IKEA ja, men jeg har aldri før sett den der heller...

Kalles Kaviar- er det den som har en versjon med dill? Og ost! Ost sammenskvist med kaviar er best! (bare så synd det ikke selges lenger i Norge :sukk: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, aner ikke om de har andre typer enn "vanlig" kaviar, men synes den er mye mildere enn Mills sin, og siden jeg har en masse "tvangstanker", så har jeg da altså funnet ut at Kalles kaviar er den eneste jeg kan spise... Litt tungvint, men det bare er sånn... Hehe :)

Får vel bare kjøre meg en tur til Sverige da, så finner jeg sikkert en masse annet jeg også trenger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, nå ble jeg glad :) Da blir det Ikeatur neste gang jeg er i Oslo :) Tusen takk for info :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...