Gå til innhold

ENDELIG!!!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Nathalie

Er bare så GLAD akkurat nå at jeg bare MÅ dele det med dere andre...

I dag skjedde det nemlig noe med meg...

For første gang på nesten 2år kjøpte jeg meg en dongeribukse på vanlige størrelser! Jeg trengte ikke gå på BiB eller Excellent icon_smile.gif JIPPI!!!! Dere skulle bare vite hvor utrolig DEILIG den følelsen var da jeg fant ut at buksa faktisk passet meg PERFEKT!!! icon_biggrin.gif

Riktignok var det den største størrelsen på vanlige klær, men likevel...

Endelig begynner min HARDE trening å hjelpe! (Har trent MASSE i et år nå uten at jeg har syntes det har virket noe særlig) Nå er det bevist hos meg; slanking bær foregå sakte men sikkert, og ikke med slike dumme "mirakelkurer"

JIPPI!!!!!!!!!!! icon_smile.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flott - gratulerer! Du er med på å bevise at viljestyrke og utholdenhet gir resultater.

Jeg vil gjerne ned noen kilo selv (5-10 kg skulle være passe), men det er så vanskelig å spise fornuftig når samboeren kan spise hva han vil uten å legge på seg et gram. Sukk - livet er urettferdig! Nå har jeg i hvert fall begynt å trene. Håper med at det alene kan gi resultater på lengre sikt. Så var det bare den tålmodigheten, da... icon_wink.gif

Historien din inspirerer til full innsats! Kos deg med flere innkjøp av mindre klær! icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis!

Det må jo bare være den beste følelsen dersom du har jobbet lenge for å nå dette målet! Unner deg all lykke nå.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Så flink du har vært - og så flink du fortsatt skal være.

Kos på deg!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest 0

Gratulerer så masse!!

Jeg vet også hvor godt det er når man endelig får på seg noe man aldri har drømt om før!!! Keep up the good work!!

(skulle virkelig ønske jeg hadde selvdisiplin til å trene regelmessig....)12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm. Vil det si at du bare "gir opp" Pamella...? At du sier at "dette klarer jeg ikke!" ?

Gjør trening til noe sosialt, der du treffer folk, noe lystbetont! Trening trenger ikke være stress og svett og kjedelig og ork....

Opp og hopp, tren hjerte, lunger, hjerne og kropp, og trivsel og.... Så blir du gammel o og god form og vil trives og....

Som IT.konulent har du sikkert dårlige skuldre/rygg, hva med å slippe det?

Hva med at kroppene våre trenger trim for ikke å bli syke?

Tar du den? icon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

jeg vet ikke om jeg gir opp men jeg er mester i å utsette til i morgen... Jeg har en venninne jeg har avtalt å trene (sykle) med, men hun er like god i å utsette ting som meg....

Ja jeg kan vel ikke skryte på meg at jeg aldri går hjem med slitne skuldre og nakke og har vondt i ryggen....

vinke.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Pamella den 2002-06-12 10:39 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grattis!

Jeg vil også legge til at kun HALVE jobben er gjort, det er nå du må være bevisst på det fremtidige inntaket av kalorier kontra mengden med trening/aktivitet.

Jeg har en liten filosofi der, "jeg slutter ALDRI å trene, dermed kommer jeg SAKTE men SIKKERT til å nå mine mål"

Jeg satte store bokstaver på de viktige ordene her ,-)

Lykke til, vær stolt av deg selv!

Kurgan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjnner følelsen, har gått fra str. 40" til 32" i løpet av ca. 18 måneder. Har gått ned ga. 30 kilo. Følelsen er helt utrolig!

PS: har en regel om at alle bukser som blir for store skal kastes. Bukser med elastikk ol. er også forbudt. Slik merker jeg med en gang om jeg negynner å legge på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...