AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #1 Del Skrevet 1. oktober 2013 Jeg fikk nye uggs i forrige uke og brukte de i en dag før jeg impregnerte de. Det var ikke regn, snø eller noe som kunne ødelegge uggsene. Men når jeg dagen etter skulle impregnere de(brukte uggs-impregnering) så gjorde jeg en stor feil. Dum som jeg var leste jeg ikke bruksanvisningen. Jeg tok bare masse impregnering på en klut og gnei det utover skoen. Og det gjorde jeg fler ganger helt til begge skoa var dekket. Egentlig skulle man kun ta litt impregnering og blande med vann.. Hjelp meg! Er det noe jeg kan gjøre for å få bort skjoldene eller fjerne impregneringen? Setter stor pris på hjelp. Anonymous poster hash: 87139...cfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vonm Skrevet 2. oktober 2013 #2 Del Skrevet 2. oktober 2013 Ei veninne av meg gjorde samme feilen, og hun kontaktet UGGS å fikk nye på grunn av feilen Om du ikke får til og fjerne det, så kan du prøve og sende en mail og forklare hva som har skjedd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
globalagogo Skrevet 2. oktober 2013 #3 Del Skrevet 2. oktober 2013 Ikke skyld på impregneringa... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 2. oktober 2013 #4 Del Skrevet 2. oktober 2013 (endret) oki oki oki oki...noen bør lære å imprignere korrekt først som sist; man skal aldri gni imprignering inn, så det er nummer en, nummer to er aldri å blande vann inn i dette...(huff hva butikker uten kunnskap får seg til å si og selge) Sett skone ute, Spray på ca 5 cm avstand, la de så tørke av seg selv. Ugg er semsket som oftest, der finnes det skobørste og skoshampoo å få kjøpt i gode skobutikker som Lille Grensen Sko i gågaten der ved Stockflets og Joe and the Juice. Ikke glem å imprignere alt skinn, og gjenta hver 14. dag ! Boston Raingard Allover. Brukes på sko, klær, vesker og belter... Husk at sko ikke er sydd sammen, men støpt med varme. Vann løser opp dette støpet og sålen slipper, passformen endres og innerste sålen, den uttagbare krymper. Blir de møkkete; Kjøp sko-shampoo. Rist flasken litt, spray på litt, så blir det masse skum. Børst, med gummi-børste. Endret 2. oktober 2013 av Wonders Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #5 Del Skrevet 2. oktober 2013 Det er ingenting som heter imprignere. Anonymous poster hash: e5ec0...371 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 2. oktober 2013 #6 Del Skrevet 2. oktober 2013 Det er ingenting som heter imprignere. Anonymous poster hash: e5ec0...371 Gå inn i en trå hvor du kan gi råd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #7 Del Skrevet 2. oktober 2013 Åhh tusen takk for hjelp.. Jeg vet det var en dum feil. Jeg brukte impregneringa som er fra uggs og der stid det at den skulle blandes med vann noe jeg da altså ikke gjorde... Jeg har heller ikke mulighet til å sende den tilbake da jeg fikk de av en venninne som bor i USA Anonymous poster hash: 87139...cfb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mano97 Skrevet 2. oktober 2013 #8 Del Skrevet 2. oktober 2013 oki oki oki oki...noen bør lære å imprignere korrekt først som sist; man skal aldri gni imprignering inn, så det er nummer en, nummer to er aldri å blande vann inn i dette...(huff hva butikker uten kunnskap får seg til å si og selge) Sett skone ute, Spray på ca 5 cm avstand, la de så tørke av seg selv. Ugg er semsket som oftest, der finnes det skobørste og skoshampoo å få kjøpt i gode skobutikker som Lille Grensen Sko i gågaten der ved Stockflets og Joe and the Juice. Ikke glem å imprignere alt skinn, og gjenta hver 14. dag ! Boston Raingard Allover. Brukes på sko, klær, vesker og belter... Husk at sko ikke er sydd sammen, men støpt med varme. Vann løser opp dette støpet og sålen slipper, passformen endres og innerste sålen, den uttagbare krymper. Blir de møkkete; Kjøp sko-shampoo. Rist flasken litt, spray på litt, så blir det masse skum. Børst, med gummi-børste. Tusen, tusen, tusen takk for hjelp. Jeg skal reise ut imorgen og kjøpe denne shampooen og børsten og håper virkelig at det fungerer. Igjen tusen takk:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #9 Del Skrevet 2. oktober 2013 Det er ingenting som heter imprignere. Anonymous poster hash: e5ec0...371 Hun kom hvertfall med informative ord i motsetning til deg. Anonymous poster hash: 87139...cfb 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peanut Skrevet 10. oktober 2013 #10 Del Skrevet 10. oktober 2013 Jeg brukte impregneringa som er fra uggs og der stid det at den skulle blandes med vann Eeh? Jeg bruker impregneringen fra UGGs og har aldri blandet den med vann... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå