Gå til innhold

Til gutter/menn: Pushup


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå er det vel en relativt stor forskjell på vanlig pushups og bombshell da.. Bombshell kjennes ut som sofaputer.

Anonymous poster hash: a1c67...383

Ei jeg kjenner har gigapupper og bruker bombshell... Da ber man om oppmerksomhet. Ser helt sinnsykt ut.

Anonymous poster hash: bc2a4...d8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man trenger ikke ha lave brystvorter skjønner du. Men dette vet du jo mye bedre enn meg sikkert, siden du kjenner puppene mine bedre enn meg :)

Nei, men jeg kjenner godt til forskjellige BHer og vet godt at man ikke behøver alt det der for å kamuflere brystvorter. Med mindre man har en frykt for at det i det hele tatt skal bule pittelitt utover da, men det blir like dumt som om menn hadde pakket kuken bakover og brukt stramt undertøy for å unngå bul på buksa. Det er greit å vite at man er menneskelig også.

Anonymous poster hash: be204...a2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest abcdefgh

Synes alle ting som får kvinnene til å fake et mye bedre utseende er scam. Når det kommer til fyllesjekking er fallgruvene mange! Push ups , hold in , løsvipper , extensions og antrekk for å skjule fedme osv. Mange kvinner er flinke til å kle seg for å skjule eller manipulere utseende. Kombinert med høy promille og mørkt lokale kan dette gå riktig ille om man ikke er på vakt. Jeg ser alltid på hals, ankler/bein og håndledd/armparti om kjolen ikke er tettsittende osv. for å få et bedre inntrykk av hvordan kroppen er. Om man skjuler uren hud med sminke og slikt er jo forsåvidt greit for det tar man jo ikke av før man har sex som regel. Verre om man skjuler ting som blir synlig først når klærne faller. Det tryggeste er ihvertfall å sjekke opp kvinnene med tettsittende kjoler som ikke går lengre enn knærne og ganske bare armer :laugh: . What you see is what you get.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes alle ting som får kvinnene til å fake et mye bedre utseende er scam. Når det kommer til fyllesjekking er fallgruvene mange! Push ups , hold in , løsvipper , extensions og antrekk for å skjule fedme osv. Mange kvinner er flinke til å kle seg for å skjule eller manipulere utseende. Kombinert med høy promille og mørkt lokale kan dette gå riktig ille om man ikke er på vakt. Jeg ser alltid på hals, ankler/bein og håndledd/armparti om kjolen ikke er tettsittende osv. for å få et bedre inntrykk av hvordan kroppen er. Om man skjuler uren hud med sminke og slikt er jo forsåvidt greit for det tar man jo ikke av før man har sex som regel. Verre om man skjuler ting som blir synlig først når klærne faller. Det tryggeste er ihvertfall å sjekke opp kvinnene med tettsittende kjoler som ikke går lengre enn knærne og ganske bare armer :laugh: . What you see is what you get.

tror du hører hjemme i en nudistleir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Nei, men jeg kjenner godt til forskjellige BHer og vet godt at man ikke behøver alt det der for å kamuflere brystvorter. Med mindre man har en frykt for at det i det hele tatt skal bule pittelitt utover da, men det blir like dumt som om menn hadde pakket kuken bakover og brukt stramt undertøy for å unngå bul på buksa. Det er greit å vite at man er menneskelig også.

Anonymous poster hash: be204...a2b

Jeg kjenner puppene mine bedre enn noen andre, ikkesant? Og jeg har mange BH-er som er kjøpt forskjellige steder (cubus, triumph, change osv) og om jeg bruker en BH uten pushup så får jeg synlige brystvorter. Dette skjønner jeg ikke hvorfor du diskuterer, for jeg kan selv se om brystvortene mine går igjennom eller ikke.

Det er ikke sånn at det er kjempemasse stress å skjule brystvortene som du prøver å få det til å høres ut, for det er bare å kjøpe en BH med litt pushup :)

Men kan være at du ikke vet at det er forskjell på pushup-BH'er da. Jeg kan vise deg ett eksempel.

gal_lima-7.jpg

calvin-klein-light-geranium-underwear-bi

Den øverste er bombshell og den nederste er vanlige pushup. Du ser at det er en forskjell?

Jeg har faktisk 3 av den BH'en under og de er helt fantastiske. Og så bryr jeg meg katten i at en mann på KG ikke vil at jeg skal bruke den BH'en da fordi at han vil se brystvorter. Kjæresten min synes at de BH'ene der er veldig fine, og så slipper jeg at alle stirrer på brystvortene mine i tillegg :) (Jeg hadde helt ærlig følt meg ukomfortabel om jeg skulle gått rundt og vist frem brystvortene mine til alle, men nå er jeg ikke den jenta som går i skjørt som er så korte at man kan se rumpa og gjennomsiktige topper da)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner puppene mine bedre enn noen andre, ikkesant? Og jeg har mange BH-er som er kjøpt forskjellige steder (cubus, triumph, change osv) og om jeg bruker en BH uten pushup så får jeg synlige brystvorter. Dette skjønner jeg ikke hvorfor du diskuterer, for jeg kan selv se om brystvortene mine går igjennom eller ikke.

Det er ikke sånn at det er kjempemasse stress å skjule brystvortene som du prøver å få det til å høres ut, for det er bare å kjøpe en BH med litt pushup :)

Men kan være at du ikke vet at det er forskjell på pushup-BH'er da. Jeg kan vise deg ett eksempel.

gal_lima-7.jpg

calvin-klein-light-geranium-underwear-bi

Den øverste er bombshell og den nederste er vanlige pushup. Du ser at det er en forskjell?

Jeg har faktisk 3 av den BH'en under og de er helt fantastiske. Og så bryr jeg meg katten i at en mann på KG ikke vil at jeg skal bruke den BH'en da fordi at han vil se brystvorter. Kjæresten min synes at de BH'ene der er veldig fine, og så slipper jeg at alle stirrer på brystvortene mine i tillegg :) (Jeg hadde helt ærlig følt meg ukomfortabel om jeg skulle gått rundt og vist frem brystvortene mine til alle, men nå er jeg ikke den jenta som går i skjørt som er så korte at man kan se rumpa og gjennomsiktige topper da)

Jeg har noen av de bh'ene nederst jeg og.

Jeg elsker dem :laugh:

Slike gir bare et lite "løft", ikke puppene opp til haken som mange andre tenker da en sier "push up".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Push ups skal tas skikkelig, med tærne i bakken. Gjerne også på knyttnevene, men poenget er uansett at de som tar det med knærne i bakken er noen skikkelige pingler.

Anonymous poster hash: 939b4...d53

Eller så må man nesten bare begynne et sted. Jeg klarer ikke en push up på tærne. Jeg er for svak. Sånn er det bare. Da blir det knærne frem til jeg klarer tærne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok dere har blitt litt feilinformert her folkens!

Det finnes flere forskjellige bher, uten puter, med puter, pushup og bombshell

Nå var det ikke så lett og finne bilde-eksempler men:

blonde-bh-fra-dkny-4700968-700x700.jpg

Bh uten puter

begge_bhene_46_jpg_366641b.jpg

Hvit til høyre: Bh med puter Svart til venstre: Bh med push up

V373382_CROP1.jpg8a2e30e2e1c161ef5b568293320a4186.jpg

Disse to siste her er bombshell bher



Anonymous poster hash: 1731d...cb5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun øverste hadde hatt sjans på meg...



Anonymous poster hash: bc2a4...d8e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun øverste hadde hatt sjans på meg...

Anonymous poster hash: bc2a4...d8e

Du ville heller tatt henne, enn vs-modellen? Hm.......

Anonymous poster hash: 1731d...cb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ville heller tatt henne, enn vs-modellen? Hm.......

Anonymous poster hash: 1731d...cb5

Selv om jeg ikke er en fan av bombshell, så synes jeg også hun nederste er penest

Anonymous poster hash: a1c67...383

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Johnny Depp er penest. Men han hadde nok sett for horete ut med push up-BH.



Anonymous poster hash: 04ef0...62f
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Johnny Depp er penest. Men han hadde nok sett for horete ut med push up-BH.

Anonymous poster hash: 04ef0...62f

ja, kanskje i en bombshell, men ikke en vanlig enkel pushup som dekker brystvortene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...