Gå til innhold

Til gutter/menn: Pushup


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Til dere gutter/menn der ute, når dere skal ligge med ei kvinne, og jenta bruker pushup hvordan reagerer dere med dette?

Er ganske fornøyd med kroppen min, men om jeg skal ut på byen foreksempel bruker jeg gjerne pushup, når jeg har push up føler jeg ikke for å kle av meg. Føler jeg lager falske forhåpninger hos menn..osv



Anonymous poster hash: 1731d...cb5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har ikke så mye med skuffelse å gjøre, men jeg synes ikke push-up er sexy rett og slett. For meg skal bh'n være tynn, uten puter inni og gjerne lett gjennomsiktig. Med mindre pupper kan BH'n gjerne ligge igjen hjemme fra starten av, det er nydelig, det.

Anonymous poster hash: d2f89...9d5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste "push up(s)" som armhevinger de 4 første gangene jeg leste åpningsinnlegget og lurte fælt på hvorfor ts mente det kunne være negativt på menn hvis kvinner gjorde armhevinger hahahaah - shit jeg trener for mye om dagen hehe.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ironically me

Åh, sånn push up. Nja - sikkert noe av det samme som med: løshår, silikon, botox, glitter, sminke og stas ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som mann venter jeg bare på at "valpene" blir sluppet løs... tror de er ekstra glade for å bli sluppet ut av en pushup, enn en vanlig bh.... naturlige er ofte det beste. Skjønner at mange av dere damer er stolt av puppene men litt rart å presse dem opp for å ha dem på visning. Generelt så mener jeg at pupper eller en kløft bør deles med resten av verden. Det går like bra selv om de ikke er presset opp i en pushup.

Blir ikke skuffa når hun slipper dem løs, bare enda mer glad :)



Anonymous poster hash: 1cba5...87f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greia med push up-BH er at de skjuler brystvortene. Slike tynne/myke BH'er som det snakkes om her inne, gjør lite for å hindre at brystvortene synes gjennom klærne. Brystvortene mine er nesten alltid litt stive (nei, de er ikke små peniser, dvs. jeg er ikke permanent kåt), og det er temmelig vulgært å la de synes gjennom gensere osv, så da blir det push up-BH, eller andre polstrede typer.

Kan forøvrig ikke tenke meg hvorfor menn skulle ha noe imot en helt vanlig push up-BH. Det ser generelt ikke spesielt rart/unormalt ut. Med mindre det er en av disse ekstreme versjonene som skviser puppene helt opp til haken din, da.



Anonymous poster hash: 04ef0...62f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest avocadoen

Hahahaha, tok litt tid før jeg skjønte at TS mente BH..

Men jeg har pushups i 2 av bh-ene mine, men det er ikke mye. Grunnen er at niplene går gjennom med en gang om jeg bruker tynn BH (og ja, jeg BRYR MEG KATTEN i de mannfolka som sier at det er hot, for jeg vil ikke at alle skal stirre på puppene mine og det er ikke i alle situasjoner det rett og slett passer seg at nipler vises.)

Men hjemme så går jeg naken hele tiden nesten.

Kjæresten synes BH-ene mine er fine ihvertfall. Også de med lit pushups. Puppene mine ser faktisk veldig bra ut i pushups.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brystvorter synes ikke gjennom formpressede cuper uten push up puter, rull inn den unnskyldningen a.



Anonymous poster hash: be204...a2b
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brystvorter synes ikke gjennom formpressede cuper uten push up puter, rull inn den unnskyldningen a.

Anonymous poster hash: be204...a2b

Oj, der avslørte du meg jammen.

Jeg bruker jo selvsagt bare push up for å skrape til meg flest mulig mannfolk. Kan la BH'n ligge hjemme neste gang, så det blir litt kuk igjen til deg og.

Anonymous poster hash: 04ef0...62f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha, tok litt tid før jeg skjønte at TS mente BH..

Men jeg har pushups i 2 av bh-ene mine, men det er ikke mye. Grunnen er at niplene går gjennom med en gang om jeg bruker tynn BH (og ja, jeg BRYR MEG KATTEN i de mannfolka som sier at det er hot, for jeg vil ikke at alle skal stirre på puppene mine og det er ikke i alle situasjoner det rett og slett passer seg at nipler vises.)

Men hjemme så går jeg naken hele tiden nesten.

Kjæresten synes BH-ene mine er fine ihvertfall. Også de med lit pushups. Puppene mine ser faktisk veldig bra ut i pushups.

''Brystvorter''

Anonymous poster hash: a3221...1cf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Brystvorter synes ikke gjennom formpressede cuper uten push up puter, rull inn den unnskyldningen a.

Anonymous poster hash: be204...a2b

....Jo det gjør de.

Du skjønner det at puppene til kvinner er forskjellige, og noen sine brystvorter er mye stivere enn andres ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg sikter til er jo egentlig om dere gutter blir skuffet dersom en dame har pushup bh/bombshell bh for å føle seg bedre når dere tar av bhen til damen? Sånn at dere tror at puppene er store men generelt er de små..



Anonymous poster hash: 1731d...cb5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Arbeider

Mye gøyere å gå på byen når dere brukes pushup så ikke slutt med det, greit å tenke på alle menn som bare får se og ikke bare han du får med hjem(som ikke har noen grunn til å klage)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....Jo det gjør de.

Du skjønner det at puppene til kvinner er forskjellige, og noen sine brystvorter er mye stivere enn andres ;)

Ja det er sant, noen har jo slanger som brystvorter. Tok ikke med de i betraktning. Men det er jo litt spesielt å ha så lave brystvorter at push-up putene dekker dem og da..

Anonymous poster hash: be204...a2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ser på lang vei det er pushup og blir ikke spesielt skuffet.

MEN

Pushups er ikke spesielt digg å ta på utenpå klær. Kunne like gjerne tafset på en sofapute...



Anonymous poster hash: bc2a4...d8e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Push ups skal tas skikkelig, med tærne i bakken. Gjerne også på knyttnevene, men poenget er uansett at de som tar det med knærne i bakken er noen skikkelige pingler.



Anonymous poster hash: 939b4...d53
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Ja det er sant, noen har jo slanger som brystvorter. Tok ikke med de i betraktning. Men det er jo litt spesielt å ha så lave brystvorter at push-up putene dekker dem og da..

Anonymous poster hash: be204...a2b

Man trenger ikke ha lave brystvorter skjønner du. Men dette vet du jo mye bedre enn meg sikkert, siden du kjenner puppene mine bedre enn meg :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på lang vei det er pushup og blir ikke spesielt skuffet.

MEN

Pushups er ikke spesielt digg å ta på utenpå klær. Kunne like gjerne tafset på en sofapute...

Anonymous poster hash: bc2a4...d8e

Nå er det vel en relativt stor forskjell på vanlig pushups og bombshell da.. Bombshell kjennes ut som sofaputer.

Anonymous poster hash: a1c67...383

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...