Gjest Anonymous Skrevet 11. juni 2002 #1 Del Skrevet 11. juni 2002 Jeg har bare så lyst å dele gleden med noen! Etter en lang høst og vinter med diagnostisert depresjon (har stort sett sovet) har jeg endelig kommet igang. Jeg har som sikkert mange andre angst for treningssentre. Bestilte meg derfor Kari Jaquessons siste video med strikktrening. Dette er kjempemorsom trim, jeg har vært kjempeflink og trener med strikkene annenhver dag og går en times tur de andre dagene. Etter bare en uke var jeg i merkbart bedre form, og nå etter fire kan jeg VIRKELIG både merke og se forskjell. Helt utrolig. Humøret er nå på topp, jeg har massevis av overskudd og føler et enormt veøvære i kroppen. Merker jeg blir rastløs hvis jeg ikke har fått pulsen skikkelig opp et par ganger om dagen. Tar meg da en løpetur opp og ned trappene Håper dette kan gi andre som sliter en liten oppmuntring, det er ikke så vanskelig å komme i gang. Og resultatene merker du faktisk fortere enn du tror. klemmer fra nina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-zloty Skrevet 11. juni 2002 #2 Del Skrevet 11. juni 2002 Jeg tror veldig mange deprimerte mennesker kan forandre livet sitt ved å begynne å trene, det er ihvertfall bevist ved ditt eksempel! Mindre piller, mer trening! hei..kan noen tipse legestanden om dette? K. og du..grattis og velkommen til et bedre liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 11. juni 2002 #3 Del Skrevet 11. juni 2002 Fysisk aktivitet stimulerer bl.a produksjon av antideprisiva. Mer og mer brukt i psykiatriske institusjoner! supert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå