AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #21 Del Skrevet 30. september 2013 At kroppen gjorde det slik at de delene av gassen som stinket, kom ut med urinen, mens anuset utviklet til å gi ut luktfri og lydløs gass. Anonymous poster hash: 9a43b...ec6 Hvis du kunne bittelitt anatomi så hadde du ikke kommet med en slik "løsning".... Dette kan kroppen aldri klare å få til siden urinen og gass ikke er i samme system. Anonymous poster hash: fff96...47c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 30. september 2013 #22 Del Skrevet 30. september 2013 Hvis du kunne bittelitt anatomi så hadde du ikke kommet med en slik "løsning".... Dette kan kroppen aldri klare å få til siden urinen og gass ikke er i samme system. Anonymous poster hash: fff96...47c Fugler fiser visstnok ikke. Men de skiller heller ikke ut urin i flytende form. Den dumpes i "endetarmen" som en halvfast masse. Slik alle reptiler pleier å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #23 Del Skrevet 30. september 2013 Vi fiser sånn at vi kan sile ut skrullingene som henger seg opp i kroppslige funksjoner. Vil ikke reprodusere sånne. Evolusjon, vet du. Anonymous poster hash: a29f9...61d 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #24 Del Skrevet 23. oktober 2013 Jenter promper ikke. Jeg har aldri hørt det ihvertfall.Anonymous poster hash: f42aa...9ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest s@nd Skrevet 23. oktober 2013 #25 Del Skrevet 23. oktober 2013 Herrefred... Hvis denne tråden er seriøs, blir jeg sjokkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulcan Skrevet 23. oktober 2013 #26 Del Skrevet 23. oktober 2013 Fordi det er kun de siste kanskje 100-200 årene at vi ikke alle har gått rundt å luktet såpass sterkt av diverse andre saker(svette, skitt, bæsj) at ingen bryr seg om en liten promp. Det store problemet siden vi ble fastboende har nok vært kuene sine avgasser her i Norden, med tanke på at de delte hus med oss. Ingen som merked små søte jente promper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 23. oktober 2013 #27 Del Skrevet 23. oktober 2013 Fordi det er kun de siste kanskje 100-200 årene at vi ikke alle har gått rundt å luktet såpass sterkt av diverse andre saker(svette, skitt, bæsj) at ingen bryr seg om en liten promp. Det store problemet siden vi ble fastboende har nok vært kuene sine avgasser her i Norden, med tanke på at de delte hus med oss. Ingen som merked små søte jente promper.Rapene deres, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle âme Skrevet 23. oktober 2013 #28 Del Skrevet 23. oktober 2013 Vi fiser bare fordi du skal ha noe å irritere deg over og treffer jeg noensinne på deg så skal jeg fise deg i trynet. Døde, hahahahhaha :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulcan Skrevet 24. oktober 2013 #29 Del Skrevet 24. oktober 2013 Rapene deres, ja. Er rapene verre en prompene? :| Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 24. oktober 2013 #30 Del Skrevet 24. oktober 2013 Er rapene verre en prompene? :| De slipper visst ut mer metangass gjennom rap, enn gjennom fis. Skal se om jeg kan lete opp en lenke senere i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #31 Del Skrevet 24. oktober 2013 Kanskje noe dere burde tenke på å kjøpe jenter? http://www.p4.no/story.aspx?id=218830 Anonymous poster hash: 3b32f...a81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #32 Del Skrevet 24. oktober 2013 En gang gikk jeg rundt og rapte raper som luktet skikkelig promp, det varte en hel dag. Etter å ha lest denne tråden begynte jeg å tenke på at det kanskje var evolusjonen som gjorde et lite forsøk med meg og testet ut om det funket at fisen kom ut den veien istedet, sånn at vi liksom bare hadde ett hull til å slippe ut gass gjennom? Men så fant den vel ut at det funket dårlig, for neste dag rapte jeg og feis helt normalt igjen og har ikke hatt noen fiseraper siden. Anonymous poster hash: eb9e9...e46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra75 Skrevet 24. oktober 2013 #33 Del Skrevet 24. oktober 2013 Næsj . Hvor fikk du det fra ? Promp ? Samme som fjert mener du ? Fis? Hva kalles det når det kommer med en teskje og ? Hvis man begynner å fise teskjeer tror jeg vi kan kalle det en vitenskapelig kuriositet. Evt. feil kosthold. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittDiva Skrevet 24. oktober 2013 #34 Del Skrevet 24. oktober 2013 Hvis man begynner å fise teskjeer tror jeg vi kan kalle det en vitenskapelig kuriositet. Evt. feil kosthold. Tenkte mer på om det kommer noe attåt :0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra75 Skrevet 24. oktober 2013 #35 Del Skrevet 24. oktober 2013 Tenkte mer på om det kommer noe attåt :0 Skjønte vel egentlig det, men mye morsommere å se for seg det andre scenarioet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #36 Del Skrevet 24. oktober 2013 fordi vi har luft i magen? Anonymous poster hash: e6440...30f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #37 Del Skrevet 24. oktober 2013 At kroppen gjorde det slik at de delene av gassen som stinket, kom ut med urinen, mens anuset utviklet til å gi ut luktfri og lydløs gass. Anonymous poster hash: 9a43b...ec6 Det var et godt råd. Da skal hvertfall jeg forsøke dette. Skal forsøke å styre fisen i retning urinblæren neste gang... Anonymous poster hash: c8979...385 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittDiva Skrevet 24. oktober 2013 #38 Del Skrevet 24. oktober 2013 Skjønte vel egentlig det, men mye morsommere å se for seg det andre scenarioet Enig Uansett , så vi ordentlige jenter slipper ut kun englestøv og glitter , derfor er det så mange jenter og gutter som misforstår, eller blir redde . De har bare ikke møtt på prinsesser ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra75 Skrevet 24. oktober 2013 #39 Del Skrevet 24. oktober 2013 Enig Uansett , så vi ordentlige jenter slipper ut kun englestøv og glitter , derfor er det så mange jenter og gutter som misforstår, eller blir redde . De har bare ikke møtt på prinsesser ! Vi jenter? Snakk for deg sjæl - jeg promper som en mann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 24. oktober 2013 #40 Del Skrevet 24. oktober 2013 http://www.side2.no/helse/article3699913.ece Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå