AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #1 Del Skrevet 29. september 2013 Jeg skjønner ikke hvorfor jenter fortsatt promper, det er jo så sykt kvalmt. Hvorfor har ikke evolusjonen gjort det slik at kvinner slipper ut gass på andre måter? Altså, etter hvert som tiden går vil menn prioritere kvinner som promper lite, og disse kvinnene får spredd genene sine. Helt til det til slutt ikke er noen kvinner som promper, hvorfor har ikke det skjedd? Anonymous poster hash: 9a43b...ec6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2013 #2 Del Skrevet 29. september 2013 Vi fiser bare fordi du skal ha noe å irritere deg over og treffer jeg noensinne på deg så skal jeg fise deg i trynet. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest navnelapp Skrevet 29. september 2013 #3 Del Skrevet 29. september 2013 Jeg skjønner ikke hvorfor jenter fortsatt promper, det er jo så sykt kvalmt. Hvorfor har ikke evolusjonen gjort det slik at kvinner slipper ut gass på andre måter? Altså, etter hvert som tiden går vil menn prioritere kvinner som promper lite, og disse kvinnene får spredd genene sine. Helt til det til slutt ikke er noen kvinner som promper, hvorfor har ikke det skjedd? Anonymous poster hash: 9a43b...ec6 Fordi vi får barn uavhengig av om vi prompar eller ikkje. Det blir ikkje selektert på promping, det blir selektert på "survival skills" og hjartelege smil. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Princess Skrevet 29. september 2013 #4 Del Skrevet 29. september 2013 Fordi de som ikke takler at jenter promper ikke formerer seg og dermed er problemet ute av verden 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #5 Del Skrevet 29. september 2013 Det var nå noe å henge seg opp i. Ettersom jeg forstår er kvinner og menn samt dyr skapt slik at luften kommer ut bak. Vel, menn er kanskje litt annerledes skapt da de klarer å "fise" (les: rape) gjennom munnen. Anonymous poster hash: c8979...385 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chien Skrevet 29. september 2013 #6 Del Skrevet 29. september 2013 Har du noen gode forslag til hvordan vi skulle sluppet ut gasser på andre måter da? Siden du mener at naturen er så treig liksom.... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 29. september 2013 #7 Del Skrevet 29. september 2013 Hvorfor promper gutter fortsatt? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 29. september 2013 #8 Del Skrevet 29. september 2013 Jeg skjønner ikke hvorfor jenter fortsatt promper, det er jo så sykt kvalmt. Hvorfor har ikke evolusjonen gjort det slik at kvinner slipper ut gass på andre måter? Altså, etter hvert som tiden går vil menn prioritere kvinner som promper lite, og disse kvinnene får spredd genene sine. Helt til det til slutt ikke er noen kvinner som promper, hvorfor har ikke det skjedd?Anonymous poster hash: 9a43b...ec6 hvilke andre måter tenker du da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittDiva Skrevet 29. september 2013 #9 Del Skrevet 29. september 2013 Næsj . Hvor fikk du det fra ? Promp ? Samme som fjert mener du ? Fis? Hva kalles det når det kommer med en teskje og ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 29. september 2013 #10 Del Skrevet 29. september 2013 Hvorfor promper gutter fortsatt? Fordi vi trosser evolusjonen, selvsagt! Vi driver også med andre, mye mer evolusjonsunyttige ting som onanering, kondombruk, barbering og dusjing. Jeg er glad jeg kan gi mitt bidrag i kampen mot evolusjonen. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #11 Del Skrevet 29. september 2013 Har du noen gode forslag til hvordan vi skulle sluppet ut gasser på andre måter da? Siden du mener at naturen er så treig liksom.... At kroppen gjorde det slik at de delene av gassen som stinket, kom ut med urinen, mens anuset utviklet til å gi ut luktfri og lydløs gass. Anonymous poster hash: 9a43b...ec6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chien Skrevet 29. september 2013 #12 Del Skrevet 29. september 2013 At kroppen gjorde det slik at de delene av gassen som stinket, kom ut med urinen, mens anuset utviklet til å gi ut luktfri og lydløs gass. Anonymous poster hash: 9a43b...ec6 Jaha. Så du har gitt det en tanke altså? Hmmmm.. jaja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 29. september 2013 #13 Del Skrevet 29. september 2013 Jeg skjønner ikke hvorfor jenter fortsatt promper, det er jo så sykt kvalmt. Hvorfor har ikke evolusjonen gjort det slik at kvinner slipper ut gass på andre måter? Altså, etter hvert som tiden går vil menn prioritere kvinner som promper lite, og disse kvinnene får spredd genene sine. Helt til det til slutt ikke er noen kvinner som promper, hvorfor har ikke det skjedd? Anonymous poster hash: 9a43b...ec6 Det er stort sett bare 5 åringer som lurer på slikt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 29. september 2013 #14 Del Skrevet 29. september 2013 Menn er lydløse og luktløse de da, mener du? Alle har luft i magen, og den kommer ut som en utblåsning gjennom anus, luften altså. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bad Advice Skrevet 29. september 2013 #15 Del Skrevet 29. september 2013 Vegitarianere som spiser lite proteiner promper ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Limah Skrevet 29. september 2013 #16 Del Skrevet 29. september 2013 "Promp" produseres av tarmbakterier og vil nødvendigvis lukte og komme ut av tarmen! Jeeez 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 29. september 2013 #17 Del Skrevet 29. september 2013 Vegitarianere som spiser lite proteiner promper ikke.Hvorfor fiser man da av ertesuppe? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #18 Del Skrevet 29. september 2013 Vegitarianere som spiser lite proteiner promper ikke. Hvis de spiser så lite proteiner at de aldri promper, lever de ikke særlig lenge. Dessuten gir grønnsaker luft i magen og dermed promp. En prompende kropp er en levende kropp med velfungerende tarmbakterier. Anonymous poster hash: c1626...5d7 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arch Skrevet 29. september 2013 #19 Del Skrevet 29. september 2013 Tja, jeg prompet ekstremt lite på lavkarbo. Kanskje alle menn burde finne seg en lavkarbo-dame? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #20 Del Skrevet 29. september 2013 Hjemme alene i går kveld, småsyk og ikke i form til å bli med på fest: Stor flaske Cola light, potetgull, sjokolade, pasta carbonara, sjokolademousse til dessert, romantisk komedie i dvd-spilleren, beina på bordet og noen skikkelige brakere. Duftlys. Jauda. Det var en fin kveld skal jeg si deg. Anonymous poster hash: fd98d...237 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå